Recensie Sylvia (Bul) D2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ghost005

Vaste klant
Forumpionier
191
29/06/21
222
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke dame, heel vriendelijk gezicht en blik, gezicht wel een beetje verweerd door het leven, vrij lang en smal lichaam, tenger. Leuke stem, wel soms moeten vragen wat ze zei omdat ze een beetje snel spreekt (masr niet zenuwachtig). Goed ontwikkelde volle billen bij toch smalle heupen. Ik zie dat graag, hoewel ik op dit punt ook wel omnivoor ben in overdrachtelijke zin. Veel liever dan van die overdreven brede en vette konten, waar veel andere mannen juist een moord voor begaan. Of- gelukkig veel vaker- vredevol hun portemonnee trekken.

Houdt haar bovenstukje aan, zo te zien cup c borsten, en niet strak. Wat wel kan betekenen dat het puur natuurlijk is, maar daar heb je niet veel aan als ze opgepropt zitten in een beha/bovenstukje. Maar ik vind het ook wel geil als een dame alleen van onderen bloot is, dus niet zo'n punt voor mij. Misschien kan het uit als je het uitdrukkelijk vraagt, ik vroeg haar pas achteraf waarom ze het aanhield, of ze misschien verlegen was, Deed ze altijd zo zei ze beetje ontwijkend. (Ik weet dat sommige dames het doen omdat ze onhandig zijn met aan/uit doen. Het was overigens wel een mooi bovenstukje.

Ze was net begonnen vandaag. Had wel eerder hier in alkmaar gewerkt, 5 of 6 jaar terug. Ik meen hier ergens iets over haar gelezen te hebben inclusief dit laatste, maar dan horen we het wel.

Dame praat ook wat nederlands, maar in hoofdzaak engels. Was vriendelijk, ging goed (normaal) in op mijn vragen of vertelsels en hielp ook met wat social-talk-veagen het gesprek gaande te houden. Gewoon leuk.

Beffen mocht ook, dit was lekker en fris. O ja, niet algemeen: 2 of 3 piercings door haar schaamlippen (knopjes, geen ringen). Omdat ik mezelf tijdens het beffen al wat stevig had getrokken, ging condoom er snel en geroutineerd op, deels met de mond. Sylvia pijpte lekker naar mijn smaak met stevige halen en niet te snel. Maar ik was door bijna een week geheelonthouding ook een makkelijke prooi, heel ontvankelijk…
Neuken had ze liever mij in missio dan Sylvia on top (cowgirl). Ook dit was lekker, klein beetje gel, zodat je er ook nog wat van voelt (in plasts van de glibberzooi waar sommige dames patent op hebben) . Sylvia maakte ondertussen wat lichte ondersteunende geluidjes, zuchtjes/kreuntjes.
Ik vroeg naar doggy over te schakelen en dat was geen probleem. De mooie billen voelden ook echt lekker aan, en ik kwam al gauw fijn klaar. Ik kreeg rustig de tijd om het condoompje zover te vullen als waar mijn onderste ik behoefte aan had , en dat was rijkelijk en (in mijn gewaarwording) in vele salvo's. Er zijn ook dames die zodra ze het eerste schot menen te bespeuren meteen naar de orde van de dag terug willen. Doggy is dan een standje waarin je dat lekker kunt tegenhouden. Há, als een echt mannetjeshondje. Maar Sylvia hoefde ik dus niet met mijn voorpoten terug in het gelid te brengen/houden.
Na afloop nog een gezellig babbeltje, nadat Sylvia me liefdevol had bevrijd van het condoom.

Alles overziend denk ik zeker haar nog wel eens vaker te bezoeken. Omdat het lekker was, haar figuur voor mij aantrekkelijk was en zeker ook om haar lieve gezicht en vriendelijkheid.
 
Naschrift: ik denk dat deze Sylvia de dame is die Pietje 2 of 4 oktober ook al gesignaleerd heeft in D2. Hij noemde zwart haar, skinny body (nou dat is wel wat overdreven of ze is inmiddels aangesterkt), midden 30. Kennelijk dacht ze dat ik naar een wat langere termijn terug vroeg dat ze niet vertelde.dat ze hier in oktober ook al hier (geweest) was.
Is ze wellicht al gerecenseerd?

Ik heb in webarchive ook heel wat scans van hookers geprobeerd (vreselijk wat een tujd kost dat!) uit 2015 tot 2019, ook een Sylvia 17k2 gevonden, ook in een alfabetische lijst, maar kon helaas nergens een recensie openen omdat die kennelijk op pagina 2 of 3 van de recensies alkmaar stonden en alleen de 1e pagina gescand kon worden. Weet niet precies waarom, alleen melding dat de scan daar geen toegang toe gehad had of zoiets
Iemand bekend met de sylvia van 17k2 omstreeks 2017/2018 of dat deze was?
 
Pietje, als het om dezelfde dame gaat als die ik gisteren donderdagavond in D2 zag: dat is niet de Sylvia die ik bedoelde, of ik moet wel heel erg slecht gekeken hebben.
 
Hoe ziet deze simona/simone eruit ? Heeft ze niet 8 tot 10 jaar geleden ook op de dam gestaan toen noemde ze zichzelf ook mima ? Hoe ziet ze er uit ?
 
Skinny, een jaar of 40, zwart of donkerbruin haar ik schat tot op haar schouder (staartje), heel kleine (krapaan A -of heet dat AA? borstjes), Vrij spits gezicht.
Even voor alle duidelijkheid, dit is dus niet de Sylvia van het draadje maar Simona die de laatste week (of 2) op D2 zit. Voor mij mag dit stuk van het draadje vanaf #7 ook naar Alkmaar algemeen....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan