Recensie Sylvia, Alkmaar, Achterdam 13k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2428

Wandelaar
78
25/08/21
20
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Sylvia geweest, wat is dit toch een heerlijke vrouw! Super mooi lijf, heerlijke sex en goeie gesprekken!
 
Vanmiddag bij Sylvia geweest, wat is dit toch een heerlijke vrouw! Super mooi lijf, heerlijke sex en goeie gesprekken!
Sylvia is denk is wel de lekkerste dame van Alkmaar, Heerlijk lang, slank, supermooie borsten, strakke ronde kont (zonder dat ie te groot is).
Ze is wel 'n dame met een karaktertje, maar als je daar goed mee om weet te gaan -en dat kan ik goed- dan heb je een supertijd.
Ik kom al 'n tij bij haar en dan is het altijd heel gezellig en supergeil. Ga niet zeggen wat we qua sex allemaal doen, maar het is een uitgebreid en gevarieerd sexpakket.
Meestal blijf ik dan ook 2 à 3 uur bij haar, dat weet zij ook te waarderen, want ik krijg er superveel voor terug.

Het lekkerste is als zij een heel klein zwart stringetje aan heeft; zodat haar kontje en lange benen goed te zien zijn en mooi naar voren komen.
 
Laatst bewerkt:
Julia is denk is wel de lekkerste dame van Alkmaar, Heerlijk lang, slank, supermooie borsten, strakke ronde kont (zonder dat ie te groot is).
Ze is wel 'n dame met een karaktertje, maar als je daar goed mee om weet te gaan -en dat kan ik goed- dan heb je een supertijd.
Ik kom al 'n tij bij haar en dan is het altijd heel gezellig en supergeil. Ga niet zeggen wat we qua sex allemaal doen, maar het is een uitgebreid en gevarieerd sexpakket.
Meestal blijf ik dan ook 2 à 3 uur bij haar, dat weet zij ook te waarderen, want ik krijg er superveel voor terug.

Het lekkerste is als zij een heel klein zwart stringetje aan heeft; zodat haar kontje en lange benen goed te zien zijn en mooi naar voren komen.
Maar waarom plaats je dit niet onder Julia?
 
Dan mag Sylvia in haar handjes knijpen met zo'n klant als jij die een aantal uren blijft, want de laatste jaren heeft ze niet zulke goede business meer, aldus haar collega's in de passage. Haar gordijntjes zijn in vergelijking met haar collega's mss wel het meest open. Die extra's zijn mij ook niet bekend.

Als ze wat beter klanten zou lokken zou ze veel meer kunnen verdienen. Ze zit daar altijd zo van het is dat het moet, maar eigenlijk heb ik er geen zin in.

Mooi is wel dat zij slank blijft, ondanks dat ze naar de 40 loopt.
 
Laatst bewerkt:
ja @Pietje1977 dat zeg ik haar ook vaak dat ze enthousiast moet zijn.want ze is echt lekker en ze ruikt als de beste van de hele achterdam. Haar kut smaakt ook lekker. Jammer dat ze niks extras doet. @Walking red habits die roept maar wat ongelooflijk ze zegt zelf niks extras te doen. En dat zeggen 2 vrienden van mij ook. Wat je ook neertelt doet ze niet heb ik al geprobeerd.heb wel weer zin om haar goed te neuken. Je kan haar wel altijd goed door neuken.
 
Ze is ondergewaardeerd dus.

Volgens haar collega's heeft ze ook geen of nauwelijks extra's, en begreep van een collega van haar dat ze zich wel een beetje zorgen om haar maakt. Ze gaat nauwelijks nog terug naar Bulgarije, en heeft verder weinig in NL.

Lijkt een mooi vak om veel te verdienen, maar her en der toch wel dames die rond de 40 of ouder zijn en moeite hebben om aan een nieuwe partner te komen. En eenmaal in het werk is het vaak lastig nog te stoppen.
 
Dat straalt ze ook uit dat ze zo down is. Maar eerlijk gezegd ken ik haar niet anders. Maar 1 maal binnen kan ik altijd met haar lachen en grapjes maken. Voor mij blijft zij een zekerheid. Denk als ze extras zou doen had ze het echt drukker. Is echt een verzorgde lekker wijf vind ik.
 
Met meer extra's zou ze het drukker hebben, maar toch zegt dat ook niet alles. Andreea g2k2 is al even over de 40 en heeft ook nauwelijks extra's, en is nog altijd erg druk en een van de best bezochte dames van de dam. Die haalt zo nu en dan nog weleens dagen van tegen de 1.000 euro, als het niet meer is.

Al zou Sylvia maar eens staan, en een praatje maken bij de deur, dat scheelt al erg. Vind het ergens soms wel sneu, ik stap bij allerlei buurvrouwen van haar naar binnen en weer naar buiten, wat zij ook ziet, maar niet bij haar. En die zijn echt niet knapper. Ik vraag mij zelf soms ook weleens af wat die meiden dan denken in zo'n geval.
 
Ik begrijp wel waarom ze het misschien wat moeilijker heeft. Afgezien van haar uitstraling is deze vrouw nogal arrogant. Liep met groepje, voor mij onbekende mannen, door de gang komt ze aanlopen hoor de koningin, wijkte voor niemand uit liep dwars door het groepje heen. Moesten haar allemaal ontwijken/ uitwijken/ aan de kant springen. iedereen stond te kijken van wtf is dit. Maarja je zegt er ook niets van want als klant ben je snel in het nadeel in deze goed bewaakte straat. Voor degene die plezier aan dr beleven geniet ervan maar mij niet gezien, eerste klas hork.
 
Beffen is overigens ook een extra (of kan zo worden gezien), dus ze heeft ten minste 1 extra service :)

Ik mag ook altijd graag zien wat de dames in de vensterbank hebben staan / liggen, en loop soms weleens naar een raam toe (als de gordijntjes dicht zijn) om even goed te kijken wat er allemaal ligt. Sylvia is een van de weinigen daar die kennelijk een gezonde leefstijl nastreeft, zie eigenlijk nooit ongezonde dingen liggen. Gisterenavond dronk ze thee.

Voor mij zijn dit ook pluspunten, en misschien voor sommige anderen ook wel. Sommige kamers staan bijvoorbeeld haast blauw van de rook, voor mij werkt dat niet mee om in de juiste mood te komen. De laatste keer dat ik bij Maria (12k1) was bijvoorbeeld, vond dat smerig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan