Recensie Sylvia, Alkmaar, Achterdam 13k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is al heel lang geleden, te lang eigenlijk. Voel mij vaak schuldig als ik haar voorbij loop, en vooral als ik dan bij Sarah binnenstap op T7. Dat kan zij natuurlijk zien...

Ze heeft zeker een mooi lichaam, een van de mooiste van de Dam. Zeker voor haar leeftijd ook, ze is geen 30 meer, maar gaat naar de 40. Ook prachtig slank. Tussen steeds meer volle en dikke dames valt dat ook op.
 
Ik zag haar vrijdagavond nog. Ze is bijna altijd aanwezig, gaat maar heel weinig terug naar haar home country.
Toch wel een knappe vrouw, en een vaste waarde voor vele jaren op de Dam.

Werkzaam vanaf begin van de middag tot vaak na 23:00hr. Veel plezier :)
 
Pietje, wat is eigenlijk de reden dat jij nooit naar Sylvia gaat? Niet je type?
Ze heeft inderdaad een heel mooi lichaam, zeker voor haar leeftijd!

Voor mij is het ook een stuk chemie / een klik ervaren, niet dat die slecht was met haar, maar ik vind Sarah T7 en Andreea g2k2 bijvoorbeeld wat prettiger / gevoeliger in het contact nog. Daarnaast heeft Sylvia helaas weinig extra's. Voor een deel ga ik ook wel graag voor pijpen zonder naar de Dam, wat ze helaas niet doet.

Ik moet haar inderdaad weer eens bezoeken, is echt al heel lang geleden. Maar zo gaan die dingen soms. Ik kan ook geen 20 dames regelmatig bezoeken ;) Bij Sofia 27k1 was ik ook al heel lang niet geweest, maar vrijdag voor het eerst weer in zeer lange tijd. Die vroeg zich af of ze wel knap genoeg was. Misschien dat Sylvia dat ook wel denkt, nu ik haar zo vaak voorbij loop.
 
nee, was gewoon open, ik was er gisterenavond nog. De eerste en derde passage zijn wel (voorgoed) gesloten.

Maar deze passage (de welbekende 2e passage, of tegenwoordig ook wel "de passage"), die is gewoon open, en wel gedurende de openingstijden van de Dam. Dus van 's morgens vroeg tot 01:00hr.
 
nee, was gewoon open, ik was er gisterenavond nog. De eerste en derde passage zijn wel (voorgoed) gesloten.

Maar deze passage (de welbekende 2e passage, of tegenwoordig ook wel "de passage"), die is gewoon open, en wel gedurende de openingstijden van de Dam. Dus van 's morgens vroeg tot 01:00hr.
Okay dan heb ik haar "gemist" gesloten raam en of ze was bezet
 
Ik zag haar gisterenavond gewoon. Dus denk dat ze even bezet was, of ze was al naar huis. Vrijdagavond was ze er ook.

Sowieso werkt ze heel veel dagen per jaar, dus je bezoek aan haar moet wel goed komen vermoed ik:)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame heb ik ook weereens bezocht na een lange tijd. Het is wel ècht een leuke vrouw in de omgang. Condoom gaat meteen zonder opwarmen erom, pijpen hard en mechanisch. De boel kwam wel omhoog, daarna neuken in missio. Door het vele lub kon ik niks voelen. Daarna heeft ze me wel lekker getrokken met uitzicht op haar lekkere kutje. Dat maakte veel goed. Gaat wel weer even duren voordat ik weer binnen stap.
 
Meestal gaat ze ook niet heel lang op vakantie, geen maanden. Nog los van dat ze ook weinig vakantie neemt gedurende het jaar.

Maar goed nieuws voor velen dat Sylvia weer terug is.
 
Goed om te weten dat ze er weer is!!!
Ga morgen meteen weer bij haar langs voor meerdere uren. Haar lichaam, borsten en kont zijn toch wel de lekkerste vergeleken met veel andere meiden die achter het raam zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan