WHEM Sylvia, Holistic healings house

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet wat ze rookt of snuift maar ik heb deze een tijdje terug een beleefd berichtje gestuurd met de vraag voor wat info en prijzen. Ik kreeg geen prijzen of info maar direct de vraag 'you come now?'. Waarop ik weer beleefd reageerde dat ik graag eerst wat prijzen en infomatie kreeg en dat ik mogelijk wel interesse had. Volgende berichtje van haar was 1 grote scheldtirade dat ik direct moest komen want ik verdeed haar tijd en het was met alle mannen hetzelfde en... enz enz..

Heb het nummer trouwens geblokkeerd later want ze bleef die dag nog berichten sturen met 'you come now?'...

Dus het noorden kwijt lijkt me nog licht uitgedrukt.
 
Laatst bewerkt:
Ze ontvangt trouwens in het noorden van Antwerpen dus het noorden kwijt klop een beetje heb deze dame twee jaar geleden ontmoet via 2dehands voor bla bla is ze goed voor de rest weinig goeds doet trouwens alleen massage ,aanraken is not don .
 
Deze dame adverteert best veel maar kan geen review vinden. Iemand ervaring met haar? Alvast dankl!
Reden kan zijn dat de prijs iets te hoog is 180 € voor iets betere massage ,zoals tantra of BB ,en de rest ?? Ben ook wel benieuwd 🤨
 
Ik heb hier alvast op het forum over gelezen, ik vermoed dat het enkele reacties waren in "Algemeen" maar vindt het ook niet meteen terug. Wat ik mij ervan herinner is dat ze behoorlijk geschift zou zijn, zelfs wat "stalkgedrag" vertonen (van haar kant dan). Dat was voor mij reden genoeg om er geen contact mee te nemen. Jammer want alles ziet er heel aantrekkelijk uit. Het klopt dat zij zéér veel adverteert.
 
Ik zou niet zijn langsgegaan vooraleer ik deze site ontdekte, maar ik ben dus wel een ervaring rijker. :)
De prijs is aan de hogte kant, maar haar massage was wel prima. Ik denk dat ze wat meer toelaat omdat ze weinig klanten heeft.
Ik vertelde haar dat ik in de Baltische Staten moest zijn voor het werk. Ze is zelf Pools en heeft me haar survival kit getoond voor wanneer je een bezoek zou brengen aan Oost Europa. Dit stond letterlijk klaar in een rugzak (handschoenen, zaklamp, water,...). Ze is het soort persoon waarvan je op een bepaald moment kan vernemen dat ze opgenomen is in de psychiatrie. Ze gelooft sterk in complottheoriën en is bijgevolg nogal paranoia.
Ze heeft me nadien nog enkele berichten gestuurd maar heb dat wijselijk genegeerd.
 
Als veteraan krijg ik wel 20% korting. Scheelt toch wat. :D Lekker figuur. Jammer dat ze (waarschijnlijk) niet meer doet dan de verschillende vormen van massage die bij de mogelijkheden staan. Anders had ik er wel een date aan gewaagd ondanks bovenstaande ervaringen.
 
Ik ben al verschillende keren bij haar geweest, was wel erg moeilijk om een afspraak te maken. Maar ze is een verslaving geworden. Haar lijf is heel vrouwelijk en ze gaat veel verder dan ze aangeeft. Heb haar zover dat ze regelmatig even op mij komt en laat me er dan even in, meer een vorm van plagen want doorneuken gaat niet. ze houdt het goed in de hand.
 
Ik ben onlangs geweest bij deze dame en kan je vertellen dat het bij één keer zal blijven. Na een paar berichten hadden we een afspraak vastgelegd en ik keek er enorm naar uit, gezien dit mijn eerste ervaring is met een DVP. Toen ik onderweg was liet ik weten dat ik ietsjes later ging zijn wegens file (was 30min vroeger vertrokken dan effectieve reistijd). Ik heb daar een "zeer lief" antwoord op ontvangen... Na 7 minuten te laat te zijn aangekomen zag ik iemand die minstens 10j ouder lijkt dan op haar foto's. Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik slecht ben in het inschatten van leeftijden. Trouwens ze adverteert met profielen waar 39j is en ook profielen waar ze 32j is. Maar, iemand zijn gewicht inschatten is voor mij een koud kunstje. Wanneer je naar haar foto's kijkt mag je daar een bol buikje aan toevoegen en haar borsten zijn voller maar hebben de strijd met de zwaartekracht verloren. Ik moet wel zeggen dat ze heerlijk kan masseren en dat heeft deugd gedaan. Kortom, heerlijke massage door iemand die een oudere versie is dan ze adverteert maar prijzen hanteert van een topmodel....
 
Ik ben al verschillende keren bij haar geweest, was wel erg moeilijk om een afspraak te maken. Maar ze is een verslaving geworden. Haar lijf is heel vrouwelijk en ze gaat veel verder dan ze aangeeft. Heb haar zover dat ze regelmatig even op mij komt en laat me er dan even in, meer een vorm van plagen want doorneuken gaat niet. ze houdt het goed in de hand.
Dag Bartel,
Klopt jouw bevindingen met deze dame nog steeds in 2023? Is ze Amerikaans , zoals ze aangeeft? Groeten, D
 
Dag Bartel,
Klopt jouw bevindingen met deze dame nog steeds in 2023? Is ze Amerikaans , zoals ze aangeeft? Groeten, D

Hangt ervan af, in de ene advertentie is haar nationaliteit USA en in de andere Luxemburg, over deze dame is hier al een topic hoor hoor. Adverteerde ook een lange tijd met "Falen Angel".
 
Deze wellicht
 
Ik ben er geweest maar toen ik aankwam kreeg ik een sms dat ik weer weg moest.

Ze neemt enkel witte mannen wat oke is. Maar als ze dat in het begin had gezegd, dan had me dat een trip naar haar appartement bespaard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan