Recensie Sylvia Molensteeg 4 Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blue Blazer

Wandelaar
53
21/04/25
62
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Raamprostitutie
Totale kosten (in euro)
100
Leuke vrouw met zwarte krullen, bij haar ga ik zeker terug en bij haar was de Sex wel erg lekker en geen oplichter zoals die andere jonge meid bij Molensteeg met het nummer 9/2 bij dat restaurant. Gelukkig zijn er ook normale dames in de Molensteeg die wel eerlijk zijn maar pas op medewandelaars voor die Marisa.

Leuke vrouw met zwarte krullen, bij haar ga ik zeker terug en bij haar was de Sex wel erg lekker en geen oplichter zoals die andere jonge meid bij Molensteeg met het nummer 9/2 bij dat restaurant. Gelukkig zijn er ook normale dames in de Molensteeg die wel eerlijk zijn maar pas op medewandelaars voor die Marisa.
Alleen pijpen voor €100? Ben je er misschien toch ingetuind zonder te neuken......

Ik heb haar wel geneukt maar de pret was er al af Beste Kalfje1 bij elkaar 200 euro, voor dat geld had ik beter naar een privehuis kunnen gaan en dat ga ik doen de volgende keer, zeker weten.

Bij die Kroeg wel het straatje inlopen waar de dames zitten aan jou linkerhand molensteeg nummer 9 het 2de raam weet je het zeker, pas op voor portmonee Beste Kevin.
Nee dat gaan we niet doen maar heb in de molensteeg een blondje zien zitten overdag. Maar die stond mij wel aan. Langs cafe straat in wandelen . En het eerste deur . Van die 4 deurtjes naast elkaar . Maar weet haar naam niet

Terug
Bovenaan Onderaan