Recensie Sylvie, Bella Donna, Ardooie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Diepentroot

Vaste klant
154
22/05/22
175
16
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
De fotootjes op de website stonden me wel aan dus na een lange tijd nog eens afgezakt naar Bella Donna voor een afspraakje met Sylvie.

Ik was alvast aangenaam verrast toen ze in de kamer kwam. Sylvie heeft een erg knap gezicht en een mooi figuurtje. Ook behoorlijk groot, zeker als ze op haar hakken staat. En het is een Nederlandse, mijn West Vlaams wat proberen te verbergen 😂

Eerst een wasje waarbij we wat babbelden, het is een vlotte dus dat ging goed. En dan naar de kamer, die mooi gekoeld werd door een airco.

En éénmaal op de kame?. Tongzoenen kon maar was erg kort. Pijpen was met condoom maar ze doet dit wel lekker, daar zeker van genoten. En dan seks in een paar standjes, lekker om te zien hoe ze me bereed :) En na de daad nog wat gebabbeld, zeker niet gehaast om je buiten te werken.

Dus ja, zo'n beetje wat ik er van verwacht. Maar ik miste de GFE toch wel. Raakte haar normaal aan maar ze leek het toch niet zo leuk te vinden dus na een paar opmerkingen durfde ik bijna niet meer. En ik vind het zelf zalig om lekker lang te zoenen maar zat er hier toch niet echt bij.
 
Sylvie is een mooie vrouw met mooie borsten. Vlotte babbel. Piercing in beide tepels.
Begon met een fijne massage. Tongzoenen mocht niet. Haar tepels aanraken was gevoelig en mocht ook niet. Telkens de borsten werden aangeraakt was het "het is gevoelig" liever niet.
Pijpen was oké, maar met condoom.
Toen ze op me ging zitten, was het fijn en mooi om te zien. Echter toen ik op haar ging liggen in missionaris was het precies tegen haar zin.
Conclusie: aangename verschijning maar toch niet 100% tevreden voldaan.
Niet voor herhaling vatbaar.
 
Sylvie is inderdaad een mooie dame. Pijpen doet ze goed maar voor de rest mag je ze bijna niet aanraken. Beffen moet met veel speeksel gebeuren of anders vindt ze het niet leuk. Van de borsten blijf je beter af want met de piercings doet het teveel pijn. Je mag ook geen juwelen dragen om aan de piercings niet vast te hangen.... Nee, niet voor herhaling vatbaar wegens teveel beperkingen. Anders wel een leuke meid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan