Recensie Sylvie, Lynn Somers, Mol 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boskeun

Newbie
17
17/12/22
51
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sylvie-70-jaar.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een aantal maanden geleden Sylvie bezocht bij Lynn Somers te Mol. Het was de eerste keer dat ik bij Lynn Somers langskwam. Ik had geen afspraak gemaakt en ging dus langs met de hoop dat Sylvie vrij zou zijn. Dat was ze dus.
Sylvie is een rijpe vrouw die nog altijd een zeer hoog sex libido heeft. Ze is heel lief en ze pijpt heel lekker. Ik heb genoten van een uurtje met haar. Tijdens het beffen kon ik merken dat ze heel erg aan het genieten was. Ik had niet het gevoel dat ik bij een dvp was. Als je op rijpe vrouwen valt dan is ze uniek in het huidige aanbod. Ik denk dat ik toch nog eens bij haar langs ga.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een aantal maanden geleden Sylvie bezocht bij Lynn Somers te Mol. Het was de eerste keer dat ik bij Lynn Somers langskwam. Ik had geen afspraak gemaakt en ging dus langs met de hoop dat Sylvie vrij zou zijn. Dat was ze dus.
Sylvie is een rijpe vrouw die nog altijd een zeer hoog sex libido heeft. Ze is heel lief en ze pijpt heel lekker. Ik heb genoten van een uurtje met haar. Tijdens het beffen kon ik merken dat ze heel erg aan het genieten was. Ik had niet het gevoel dat ik bij een dvp was. Als je op rijpe vrouwen valt dan is ze uniek in het huidige aanbod. Ik denk dat ik toch nog eens bij haar langs ga.
Is ze een knap ? Mooi gezicht ? Ik ben benieuwd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan