't Steegje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elise Lijkt mij wel een aanrader.
Het leuke is dat ze ook goed Nederlands praat en daardoor konden we lekker babbelen met elkaar.
Je moet wel blijven opletten wat ze zegt want ze spreekt de Nederlandse woorden op zijn Spaans uit dus b.v.b Ik loop op hoge akken i.p.v. ik loop op hoge hakken.
Ze zij dat ze het hier in Haarlem een weekje ging uitproberen.
Ik ga in ieder geval vrijdag overdag nog even bij haar langs want ik weet niet of ze er volgende week nog werkt in Haarlem want mijn ander favoriete dame Adriana heb ik al een tijd niet gezien.
 
Elise Lijkt mij wel een aanrader.
Het leuke is dat ze ook goed Nederlands praat en daardoor konden we lekker babbelen met elkaar.
Je moet wel blijven opletten wat ze zegt want ze spreekt de Nederlandse woorden op zijn Spaans uit dus b.v.b Ik loop op hoge akken i.p.v. ik loop op hoge hakken.
Ze zij dat ze het hier in Haarlem een weekje ging uitproberen.
Ik ga in ieder geval vrijdag overdag nog even bij haar langs want ik weet niet of ze er volgende week nog werkt in Haarlem want mijn ander favoriete dame Adriana heb ik al een tijd niet gezien.
Plaats een volledige recensie alsjeblieft. Ik zou graag meer details willen weten, zoals geschatte leeftijd, lengte, gewicht, figuurtype, etc. Komt ze uit Spanje of is ze een Spaans sprekende Latina? Ik ben op zoek naar een sexy volwassen Latina om mee te neuken....ze zijn favoriet.
 
Als je in haarlem op zoek bent naar latinas ga dan naar het raam richting de woonwijk. Daar staan altijd latinas met echt een dikke volle kont. En tijdens de daad gore taal uitspreken. Zie mijn recensies.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.381
Leden
32.531
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan