Recensie Tabata, Ukkel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PeterPeter

Newbie
6
01/02/22
2
Ben nieuw op dit forum.
Wellicht interesse om een keer een TS te proberen.
De 3 waar ik interesse in zou hebben zijn geen reviews voor te vinden helaas.
Iemand dus ervaring met Tabata? Prachtige fotos

 
Een aantal jaar geleden bezocht, voor mij de eerste dame met een plus. Was erg nerveus, maar gezien haar geweldige foto's en uiterlijk, en de fantasie die ik toen al een hele tijd had, bezocht. Naar haar adres gegaan en toen ze de deur open deed viel mijn mond echt open, wat een prachtige dame. Spreekt helaas geen woord Nederlands (te begrijpen), maar ook geen Engels. Maar goed, soms heb je dat ook niet nodig. Voor mij, of naar mij, was zij echt niet passief, echt alles kon. Wellicht kwam dat omdat het voor mij de eerste keer was en stuntelig overkwam, maar heb een geweldige tijd met haar gehad. Als klap op de vuurpijl is zij in mijn mond en gezicht klaargekomen en ik daarna in haar gezicht. Zou misschien kunnen doordat ik laat op de avond bij haar was en ik haar laatste klant was, maar het was enorm geil om haar gezicht onder te spuiten met haar zaad in mijn mond. Jammer dat zij niet meer in Nederland is, zit veelal in België, anders zou ik zeker vaak naar haar gaan. Voor mij een geweldige herinnering!
 
Een aantal jaar geleden bezocht, voor mij de eerste dame met een plus. Was erg nerveus, maar gezien haar geweldige foto's en uiterlijk, en de fantasie die ik toen al een hele tijd had, bezocht. Naar haar adres gegaan en toen ze de deur open deed viel mijn mond echt open, wat een prachtige dame. Spreekt helaas geen woord Nederlands (te begrijpen), maar ook geen Engels. Maar goed, soms heb je dat ook niet nodig. Voor mij, of naar mij, was zij echt niet passief, echt alles kon. Wellicht kwam dat omdat het voor mij de eerste keer was en stuntelig overkwam, maar heb een geweldige tijd met haar gehad. Als klap op de vuurpijl is zij in mijn mond en gezicht klaargekomen en ik daarna in haar gezicht. Zou misschien kunnen doordat ik laat op de avond bij haar was en ik haar laatste klant was, maar het was enorm geil om haar gezicht onder te spuiten met haar zaad in mijn mond. Jammer dat zij niet meer in Nederland is, zit veelal in België, anders zou ik zeker vaak naar haar gaan. Voor mij een geweldige herinnering!
Geil verslagje 😎 Heb je haar mogen pijpen zonder cd?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16? geen meetlint meegenomen
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/tabata-12
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen weekend bij Tabata geweest. Erg aangename ervaring, alles met condoom, niet gevraagd of anders kan. Ze heeft een lekke rmondje vol, mooie dikte, niet te lang...snel hard te zuigen:p. Net appartement in Ukkel, goede hygiëne, parkeren (in weekend), OK. Mooie verschijning.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan