Recensie Talisa, Oostende (voorheen Gent) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/gorgeous-petite-trans-in-oostende.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar al 3 keer bezoekt als ze in Mechelen zit.
Ze heeft altijd lingerie aan.
Bij binnenkomen eerst een douche genomen waar ze mij op her bed zat te wachten. Het geld geven en dan begonnen met tongzoenen waarna elkaar ZC te pijpen. Pijpen bij haar was geen probleem aangezien ze wel klijn geschapen is. Ze pijpt zelf ook wel lekker door.
Mij in verschillende standjes genomen en van de 3 keer dat ik haar heb bezocht is ze 2 keer klaar gekomen.
Haar dan genomen in verschillende standjes and heeft wij met een kont vingering en de hand laten klaarkomen.
Ik moet wel zeggen dat de foto's "kloppen" maar ze begint wel wat leeftijd te krijgen en dat zie je wel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Blond
Om te beginnen, ik heb helemaal niks tegen gay maar 2 mannen die samen sex hebben zie ik nou eenmaal niet zo graag maar van wanneer ik een lichaam zie met een lekker koppie een stel dikke nep tieten ( waar hele mooi exemplaren tussen zitten) en tussen haar benen een stevige harde lul wordt ik ontzettend geil! Dus toch maar een keer de stoute schoenen aan getrokken kwam ik eerst uit bij een shemale in Antwerpen, haar naam weet ik niet meer maar die had voor mijn maagden kontje een veel te groot kanon tussen haar benen hangen 😳!!
Na verdere zoektocht bij Talisa uitgekomen, een lieve kleine blonde TS en haar Lul was precies groot genoeg om voor het eerst zelf een lul te pijpen (en ik vond het nog lekker ook), en voor mijn kontje te ontmaagden wat ze voortreffelijk deed wetende dat het mijn eerste keer was, eerst op mijn rug met de beentjes wijd omhoog en vervolgens in doggy begon ze toch wel wat harder te stoten en weer op de rug gedraaid om vervolgens nog harder geneukt te worden waar ze me ook begon af te trekken en ik het niet meer hield en met mijn zaad op mijn buik spoot waarna we ons even hebben opgefrist.
Eenmaal terug op bed beetje gemasseerd waarna ze vroeg of ik haar kontje nog wilde neuken waarna ik haar nog even mocht pijpen en ze over mijn gezicht klaar kwam!
Al met al geen slechte ervaring met Talisa, en ja je moet een beetje voorzichtig zijn met haar tieten en ze haalt wat vreemde theorieën over het leven in haar hoofd die ze ook met je wil delen, en dan zijn we gewoon even een luisterend oor, niemand is perfect toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan