Recensie Talitha, Sugar & Extacy, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CUNN1L1NGUS

Newbie
18
28/08/23
39
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://sugarandecstacy.com/dame/talitha/
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze maand 2 keer bij deze dame geweest.

Het huis is opgeknapt sinds het van eigenaar is veranderd en ziet er wat moderner uit en de sfeer is verbeterd. Netjes ontvangen door de gezellige gastvrouw, die er voor zorgde dat ik me niet verveelde, want ik was wat te vroeg. (dankjewel Esther was zeer aangenaam)

Een prachtige meid met een geweldig figuur stelde zich en dit was mijn date Talitha, wow wat een natuurlijke beauty. Op de kamer gekomen kreeg ik gelijk een lekkere zoen en een knuffel en na het wasje begon het echte werk op bed. Deze dame geeft een goede service, pijpt lekker en lang en intiem was ok ( dit ligt meer aan mij dan aan haar, ik vind neuken tijdens een date niet zo bijzonder en geniet meer van kroelen, knuffelen en manuele en orale bevrediging).

De kamers zijn netjes opgeknapt, maar ze hebben matrassen met een kunstof overtrek, met een veel te klein laken erop. Hierdoor lijkt het meer op een afwerkplek dan een fijne (hotel)kamer.

Al met al geslaagde dates, met deze mooie mix van Nederlands en Portugees bloed.

Groetjes Sil
 
Deze maand 2 keer bij deze dame geweest.

Het huis is opgeknapt sinds het van eigenaar is veranderd en ziet er wat moderner uit en de sfeer is verbeterd. Netjes ontvangen door de gezellige gastvrouw, die er voor zorgde dat ik me niet verveelde, want ik was wat te vroeg. (dankjewel Esther was zeer aangenaam)

Een prachtige meid met een geweldig figuur stelde zich en dit was mijn date Talitha, wow wat een natuurlijke beauty. Op de kamer gekomen kreeg ik gelijk een lekkere zoen en een knuffel en na het wasje begon het echte werk op bed. Deze dame geeft een goede service, pijpt lekker en lang en intiem was ok ( dit ligt meer aan mij dan aan haar, ik vind neuken tijdens een date niet zo bijzonder en geniet meer van kroelen, knuffelen en manuele en orale bevrediging).

De kamers zijn netjes opgeknapt, maar ze hebben matrassen met een kunstof overtrek, met een veel te klein laken erop. Hierdoor lijkt het meer op een afwerkplek dan een fijne (hotel)kamer.

Al met al geslaagde dates, met deze mooie mix van Nederlands en Portugees bloed.

Groetjes Sil
Uit de prijs en de tijdsduur leid ik eruit af dat je €50,- voor iets extra's betaald heb. Is dat pzc?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan