Recensie Tamara, Emmanuelas Angels, Waasmunster 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoofvlees

Vaste klant
Forumpionier
161
08/07/21
292
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-all-in-.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag afgesproken met Tamara, niet de mooiste momenteel in het huis, maar iets trok me wel aan.
Aangekomen op de kamer was ze nog met van alles bezig, en dan naar de badkamer voor een zeer grondige wasbeurt, een beetje pijnlijk.
Maar los daarvan was ze heel vriendelijk, ze heeft me van kop tot teen afgedroogd, een beetje vreemd maar kom.
Pijpen ZC begon op het gemak en ze bouwde het goed op, en ze vergat zeker mijn "nuts" niet, deed ze heel goed.
Dame spreekt trouwens een klein mondje Engels.
Daarna kwam ze op mijn gezicht zitten, super lekker , draaien naar 69, en een goede pijp beurt.
Intiem op het bed had ze geen zin, ze wou genomen worden op de massagetafel, geweldig klaargekomen.
Daarna een massage, maar ze gebruikte een geurende olie, toen ik thuiskwam rook ik van heinde en verre, direct mijn kleren in de was machine.Dat vind ik wel wat minder.
Ze heeft haar best gedaan voor een tweede ronde en was teleurgesteld dat ik geen tweede keer kwam (lukt me nog maar zelden.....)
Resultaat, zeker geslaagd met deze wat gekke meid.

Groeten.
 
Tamara is ook een lief meisje
Het begin van de afspraak was geen vette
Continue met haar gsm bezig, was nog niet kzng

Lang aangekomen denk ik
Sprak wat Engels en af en toe een woord Duits, werkt af en toe in Duitsland
Toch waren en er af en toe communicatie problemen
Foto's zijn van toen ze er nog iets beter uitzag
Later heeft ze een matig begin nog enigszins kunnen goedmaken
Heren die willen kussen en vingeren nemen best een andere dame
Halfuur werd volgemaakt met massage wat ik wel een plus vond
Van mij krijgt Tamara een 7 op 10
Herhalingsgevaar is zeer klein
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lang aangekomen denk ik
Sprak wat Engels en af en toe een woord Duits, werkt af en toe in Duitsland
Toch waren en er af en toe communicatie problemen
Foto's zijn van toen ze er nog iets beter uitzag
Later heeft ze een matig begin nog enigszins kunnen goedmaken
Heren die willen kussen en vingeren nemen best een andere dame
Halfuur werd volgemaakt met massage wat ik wel een plus vond
Van mij krijgt Tamara een 7 op 10
Herhalingsgevaar is zeer klein
Tamara spreekt heel goed Portugees, Frans, Spaans,Italiaans en een beetje Duits. Waar ligt dan het communicatieproblembleem? Vingeren heeft ze idd niet graag maar tongen doet ze bij mij wel hoor, en nog geen klein beetje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Tamara nog eens bezocht, ik wou eigenlijk Melissa bezoeken maar die was al weg.
Eerst een grondige verfrissing, dan elkaar teasen, ze wou samen masturberen, maar dat heb ik niet toegezegd.
Dus deed ze wat glijmiddel aan haar poes, en mocht ik de clitoris goed bewerken, onderwijl aan haat borsten friemelen.
Dan heeft ze me echt zalig gepijpt (ZC) niks vergat ze, geweldig.
Dan haar wat gebeft, terug pijpen waarna ze rustig op mij kwam zitten, wiegelend op de maat van de muziek.
Waarna we wat zijdelings liggen neuken hebben, maar ze had iets te veel glijmiddel gebruikt, dus heb ik in missio goed doorgestoten.
Zalig klaargekomen, en op de kamer naast ons ook zo te horen.

Tongzoenen deed ze niet, passioneel zoenen wel, en vingeren had ze ook niet graag, ik begrijp dat. Seks op commando moet niet altijd even gemakkelijk zijn.
Alleen bij het masseren gebruikt ze graag geurende olie, maar ze heeft het er daarna met veel liefde afgespoeld.

Het was een heel fijn uurtje.
Haar pijp kunsten zijn super.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html#m-gallery-6
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tamara viel nog goed mee. Ze begon direct te kussen. Eerst met puntje tong. Daarna wou ze dat ik haar befte, overgegaan naar 69. Dan stond ik zo geil, eerst missio en dan afgewerkt doggy. Daarna begon ze meer en meer losser te komen. Nog wat getongt met haar . 2de ronde zat er niet meer in. Al bij al goede ervaring. Beweert 28 jaar te zijn, dan denk ik nu niet Alleszins knapper dan op de foto's. Lekkere borsten ook.

alle dames werden mij voorgesteld: Veronica vond ik ook wel knap, maar enige twijfel toch aangezien hier over haar een mindere recensie of feedback over was. Lucia en Manuela heb ik al eerder bezocht en zou ik zeker ook nog bezoeken. Eva was niet mijn ding.

Pamela is blijkbaar vertrokken. Door een speling van het lot nu al 3x dat ik haar niet te zien krijg ... Zal dus voor volgend keertje zijn dat ik met haar de lakens eens kan delen. Geduld is een schone deugd.
Blijft top adresje! Erg genoten van de voorstelling tot de beurt met Tamara!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame is idd mooier dan op haar foto's.
Eens op bed kwam ze over mij hangen om te zoenen, daarna zoende ze mij hevig op kaak, hals en nek.
De borsten en tepels mocht zachtjes aan gelikt worden, een beetje een gevoelige plaats voor haar.
Om te pijpen stelde ze zelf voor voor positie 69, ze pijpte vrij zacht maar ik stond bijna al op exploderen en na een tijdje liet ik haar zelf stoppen of het was voorbij.
2 standjes intiem en het condoom werd vrij rap gevuld en ze begon mij opnieuw te zoenen en stelde een massage voor dat ze met verve deed.
Ze wreef de olie eraf en eens ik terug rechtop zat begon ze mij opnieuw veelvuldig te zoenen.
Ze was niet gehaast en aangenaam in de omgang.
Ze zou nog tot volgende week vrijdag blijven en of ze nog terugkomt hangt af van de baas, indien ik alles goed begrepen heb want die Spaans en Portugees gewend zijn om te communiceren moet je soms toch goed luisteren wat ze zeggen.
Laten we hopen dat ze nog terugkomt, ze stelde voor dat ik de volgende keer een uur zou nemen.
Leuke dame waar je leuke herinneringen aan overhoud.
 
Lijkt me inderdaad een knappe vrouw en zou er ook wel eens willen mee afspreken. Zou ze voor meerdere orgasmes gaan als je een uur neemt? Tot nu toe ga ik liever 2 keer een half uur dan 1 keer een uur maar wie weet.
 
Lijkt me inderdaad een knappe vrouw en zou er ook wel eens willen mee afspreken. Zou ze voor meerdere orgasmes gaan als je een uur neemt? Tot nu toe ga ik liever 2 keer een half uur dan 1 keer een uur maar wie weet.
Ik denk het wel. Meeste dames werken daar volgens hetzelfde patroon tijdens uurtje : 1ste ronde - massage - 2de ronde . Sommige doen het ook tijdens 30 min, maar dan mag 1ste ronde niet lang duren 🤪
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan