WHEM Tamara, Oegstgeest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi Ed,

Is ze goed te bereiken op het ontvangstadres parkeren etc....
En zag dat de laatste update 15 dagen geleden is, ontvangt ze vaak of is het wat lastiger.

Mvg E.

Ik ben er een tijdje geleden geweest en kan niet anders zeggen dat het een heerlijke date was.
Dame is type milf/buurvrouw.
Is een goed gesprek mee te voeren, ze is ook heel open.
Qua seks doet ze lekker mee, zoent ook fijn!. Pijpen is ook helemaal prima. Had graag het gezichtje vol gekliederd maar had t kruit al achterlangs verschoten :)).
Douchen voor en achteraf is allemaal prima in orde.
Bij mij reageerde ze vrijwel meteen maaaaarrrrr een aantal weken daarna nog 's geappt en toen kreeg ik geen reactie. Kan natuurlijk zijn dat het gevoel niet wederzijds was natuurlijk. Oh well, you can't win m all.

Ga t binnenkort nog 's proberen

Ik ben deze week buj Tamara geweest en voor mij was het een van de fijnste ervaringen uit mijn wandelcarriere..
Ik kon haar huisje heel makkelijk vinden, al moest ik wel een paar minuten wachten op het huisnummer. Na aankomst even op de bank een glaasje te drinken gekregen en voorzichtig mijn arm om haar heen gelegd. Heel huiselijk allemaal, net alsof ik een vriendinnetje zat te versieren.
Naar boven gegaan en elkaar rustig uitgekleed (ook een favoriete bezigheid van me) en samen onder de douche. Geen haastwerk, lekker ingezeept en alle tijd genomen om haar een beetje te verkennen.
Op bed lekker geknuffeld en van elkaar genoten.

Ik vind Tamara gewoon een mooie, gezellige meid en wat ik fijn vond was dat ze geen tatoeages heeft en dat haar huid heerlijk glad en zacht is. Geen rookster als je het mij vraagt.

Bij het weggaan nog even gevraagd of ik nog eens terug mocht komen en daar had ze geen bezwaar tegen😇

Dankjewel voor een fijne date, en tot gauw hoop ik.

Weet iemand of Tamara uit Oegstgeest nog actief is of is ze gestopt. Haar advertentie op SJ is al maanden niet geupdate en op Whatsapp reageert ze niet en heeft bovendien maar 1 ✔️
Wie oh wie kan mij uit de droom halen

Weet iemand of Tamara nog werkzaam is in de business of zal ze toch gestopt zijn? Advertentie is er niet meer en Whats app berichten zie je 1 V. Wie oh wie heeft heeft info

Weet iemand of Tamara nog werkzaam is in de business of zal ze toch gestopt zijn? Advertentie is er niet meer en Whats app berichten zie je 1 V. Wie oh wie heeft heeft info
Na wat problemen met haar thuisontvangst gehad te hebben is ]Tamara een poos van de radar verdwenen geweest.
Nu , sinds kort is zij weer begonnen en huurt een kamer in een bekende seksclub
Ook is Tamara geen Tamara meer en heeft een andere naam
Zij heeft mij dringend verzocht om verder geen bijzonderheden prijs te geven in openbaar
Zij is dus weer te bezoeken , ietsje prijziger nu maar ze is nog even lekker als vroeger

Maar hoe kunnen wij haar vinden?
Haar oude SJ-link doet het niet meer en als wij haar nieuwe naam niet kennen en niet weten waar zij nu ontvangt, dan hebben wij niets aan de informatie. Dus kennelijk wil zij anoniem blijven.

Nieuwsgierig als ik ben heb ik alle sites in de omgeving van Oegstgeest bekeken, maar geen foto's die ik direct aan Tamara kon linken.
En Leiden lijkt me niet zo waarschijnlijk. DVP's houden meestal wat afstand tussen werkadres (club, waar iedereen, ook bekenden, kunnen binnenlopen) en thuisadres

Nieuwsgierig als ik ben heb ik alle sites in de omgeving van Oegstgeest bekeken, maar geen foto's die ik direct aan Tamara kon linken.
En Leiden lijkt me niet zo waarschijnlijk. DVP's houden meestal wat afstand tussen werkadres (club, waar iedereen, ook bekenden, kunnen binnenlopen) en thuisadres
Gouda Privé misschien

Mooie Bijdrage
Was geen bijdrage Enkel een antwoord
Ik wil deze dame niet kwijt dus zoek het lekker zelf uit
Maar hoe kunnen wij haar vinden?
Haar oude SJ-link doet het niet meer en als wij haar nieuwe naam niet kennen en niet weten waar zij nu ontvangt, dan hebben wij niets aan de informatie. Dus kennelijk wil zij anoniem blijven.
Wees creatief tepellover dan vind je haar wel
Ze moest opnieuw beginnen door haar bekendheid op GR
Dat wil ze nooit meer

Laatst bewerkt:
Sorry maar dit is echt een kansloze reactie op een forum als dit. Begin er dan gewoon niet over.
Intelligentie is bij sommigen hier ver te zoeken
Men wilde weten hier of Tamara gestopt was
Ik meldde dat ze weer werkte onder andere
naam in een gehuurde kamer
Haar oude telefoon nummer werkt nog gewoon dus appen kan en als zij geen negatieve herinneringen aan jou heeft en een normaal appje stuurt krijg je alle gegevens
Oh wat kansloos!!!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan