WHEM Tamara (Redhead), Zuidwolde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tamara heeft lang in Emmen gewerkt. Doet het veel zonder.

Ik heb d'r een keer gezien in Emmen, ze ontving toen in het appartement van een vriendin tegenover een supermarkt. Ik kwam ze samen tegen in desbetreffende supermarkt. Ik vind dr niet echt aantrekkelijk.
 
Duikt nu op in Enschede.

Ze zat lange tijd in Emmen, op Hookers paar goede en paar minder goede recensies over gelezen. Smaken zullen verschillen uiteraard. Ze deed "wel" bare geloof ik destijds.
 
Het kan je smaak zijn of niet maar haar diensten waren super.
Leuke dame. Goed verstand en kan leuk babbelen.
Ze doet wat ze zegt.
Ik hou wel van dit type dames die gewoon de afspraken na komen en leuk zijn in de omgang.
Ik ga zeker nog eens een keertje bij haar langs.
 
Deze dame laat in de tekst van haar advertentie al weten dat ze in principe van bare seks uitgaat.
Ze ziet er best wel smeuïg uit en heeft sinds kort wat meer foto's.
Maar € 200 voor een half uurtje of € 300 voor een uurtje bare is toch best wel aan de prijs.

Gelukkig is ze nooit bij mij in de buurt, dus hoef ik niet te gaan twijfelen.

Greetzzz,

Dick Head
 
Het valt me op dat de personen die negatief praten nog nooit bij haar zijn geweest. Ik had zelf ook me twijfels gezien hoe oud de fotos bij haar advertentie waren, uiteindelijk toch de stap gezet en moet zeggen dat ze echt elke euro waard is! Wat is zij geweldig en vol passie en geilheid. Ze vertelde erg afgevallen te zijn en moet zeggen dat ik haar prachtig vind al had ik haar mooier gevonden zonder de tattoages maar zo erg is dat nu ook weer niet. Ik vind haar wel een aanrader want ze geniet er zelf duidelijk ook echt van. Prijs is jammer anders zou ik vaker bij haar komen dan nu mogelijk is maar ze is zeker wel de beste die er is en het geld wel waard want ben nu al 3 keer bij haar geweest. Jammer dat ze een paar maandjes niet zal ontvangen maar kan niet wachten tot ze weer terug komt
 
Het valt me op dat de personen die negatief praten nog nooit bij haar zijn geweest. Ik had zelf ook me twijfels gezien hoe oud de fotos bij haar advertentie waren, uiteindelijk toch de stap gezet en moet zeggen dat ze echt elke euro waard is! Wat is zij geweldig en vol passie en geilheid. Ze vertelde erg afgevallen te zijn en moet zeggen dat ik haar prachtig vind al had ik haar mooier gevonden zonder de tattoages maar zo erg is dat nu ook weer niet. Ik vind haar wel een aanrader want ze geniet er zelf duidelijk ook echt van. Prijs is jammer anders zou ik vaker bij haar komen dan nu mogelijk is maar ze is zeker wel de beste die er is en het geld wel waard want ben nu al 3 keer bij haar geweest. Jammer dat ze een paar maandjes niet zal ontvangen maar kan niet wachten tot ze weer terug komt
Ik ben zelf een paar keer geweest bij haar voor nzc. Ze is wat mij betreft een herhaling vatbaar. Hopelijk komt ze weer richting het noorden zodat ik haar weer kan bezoeken.
 
Ik hoop dat ze binnenkort weer eens in zuidwolde is. Wellicht zit ze nu op Aruba, vakantie zoals ze eerder deed.
Ik ben een paar keer bij haar geweest voor 20 min. 1e keren met cd daarna zonder.
Wauw wat een lekker wijfie..
Altijd schoon gezond, kutje proeft heerlijk en ze vrijt met je als gfe en vind dat ook lekker.
 
Ze heeft mij verteld dat ze nooit meer in Zuidwolde gaat ontvangen.

Ze nooit nooit. Zeg ik altijd.

Maar als het wel zo is dan is het jammer.

Ik ben vaak bij haar geweest naar alle tevredenheid.
 
Dat bedoel ik.
Dit is de laaste kans en vervolgens met 2 maand gewoon weer een advertentie zetten.
Dat geeft natuurlijk allemaal niks.
Maar toch. Zeg dan gewoon "ik ben met vakantie".

Maar of ze nog weer in Zuidwolde komt???

We zullen zien.

Het mag van mij. Ga ik haar zeker weer bezoeken.
Breda is mij te ver of ik moet toevallig in de buurt zijn.
 
Breda is me ook te ver. Wellicht kan iemand die haar bezoekt dit haar vertellen.. ze wordt gemist in Drenthe. haha

niet mee eens dat ze gewoon moet zeggen ik ben met vakantie.
Mogen dames zelf weten wat ze plaatsen en hoe. Voor zulke intieme dingen moeten beide partijen respect hebben lijkt me. Het is allemaal momentopname dat ze zin heeft, jij geld hebt, tijd moet er zijn, haar speeltuin staat niet in de verf etc. mijn mening
 
Breda is me ook te ver. Wellicht kan iemand die haar bezoekt dit haar vertellen.. ze wordt gemist in Drenthe. haha

niet mee eens dat ze gewoon moet zeggen ik ben met vakantie.
Mogen dames zelf weten wat ze plaatsen en hoe. Voor zulke intieme dingen moeten beide partijen respect hebben lijkt me. Het is allemaal momentopname dat ze zin heeft, jij geld hebt, tijd moet er zijn, haar speeltuin staat niet in de verf etc. mijn mening

Heb je ook weer gelijk in
 
klopt zeg nooit nooit. in haar ads schreef ze vaak LAATSTE KANS nog 1 dag aanwezig. alsof het leek dat ze niet meer deed maar gewoon op vakantie ging. ;)
Is vaak een promotiestunt.
Zie je vaker bij dames dat ze zeggen laatste dag, en een week later zijn ze er weer.

Zijn toch mannen die daarop af komen, dan werkt de reclame wel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan