Recensie Tamara, Zoersel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johannus

Vaste klant
122
28/06/23
136
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/leuk-sexy-meisje-wil-je-ontmoeten.html
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb even getwijfeld om over Tamara te schrijven aangezien het al eventjes geleden was dat ik haar bezocht heb, zelfs voor dat ik hier als Newbie gestart ben op dit forum. De reden dat ik haar recent niet meer bezocht heb is heel eenvoudig ze date tegenwoordig maar heel beperkt en alleen op uren dat het vanuit mijn werk totaal onmogelijk is langs te gaan. Kan het toch niet laten iets te schrijven ook omdat het mij een beetje verbaasde dat er op dit forum nog niets over haar geschreven is en ze al een paar jaar meedraait. Het is het bekende huis in Zoersel waar ook Kelly en Fleur werken. Rijtjeshuis met aan het einde van de straat een vergeten parking voor vrachtwagens waar altijd wel plaats is op ongeveer 50 meter van hun voordeur. Haar foto's zijn echt maar gek genoeg zijn die veel minder sexy dan hoe ze werkelijk is. Ze deed open in een kort zwart jurkje, supermooie verschijning stralende glimlach en gaf direct een warme kus bij binnenkomst. Naar boven de trap op achter een paar mooie benen aan en toen waren echt de laatste twijfels verdwenen, douche voor mij, zij friste zichzelf op aan lavabo. (Bij vertrek wel samen gedoucht). Heerlijk tijd samen doorgebracht zij doet dit zo naturel dat het precies is of je elkaar al lang kent zoenen, ook tongzoenen, PZC, haar verwennen zij mij verwennen superdate gehad ook leuke babbel. Nog een tweede keer afgesproken had zich toen zelfs ietsje meer opgemaakt,haar wat opgestoken beetje make-up klaar om het clubleven in te duiken man man man. Eeuwig zonde dat ze zo beperkte uren heeft.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tamara is een leuke, knappe zuiders uitziende meid die echt geniet van heel het gebeuren. Ze ontvangt in een bekend huis te zoersel.
Basic kamers, maar dat kan de pret niet drukken. Eerst naar de badkamer voor een wasje. Daarna alle remmen los op de kamer. Pijpen was hemels, ze benutte ook de volle 19cm , een kenner zo bleek.
Daarna on top en vervolgens nog een hele resem aan standjes. Doggy, lepeltje, doggy prone bone, deze meid doet ze allemaal even graag.
Binnenkort nog maar eens een keertje afspreken. Value for money? Absoluut. Ik ken er die bijna het dubbele vragen en waardeloos zijn.
 
Ja en gewoon een superleuke meid.
Enerzijds goed als een DVP beperkt afspreekt zodat ze zelf nog kan genieten (althans dat is mijn naieve gedachte) anderzijds natuurlijk wat moeilijk om tot een date te komen
 
Tamara is een leuke, knappe zuiders uitziende meid die echt geniet van heel het gebeuren. Ze ontvangt in een bekend huis te zoersel.
Basic kamers, maar dat kan de pret niet drukken. Eerst naar de badkamer voor een wasje. Daarna alle remmen los op de kamer. Pijpen was hemels, ze benutte ook de volle 19cm , een kenner zo bleek.
Daarna on top en vervolgens nog een hele resem aan standjes. Doggy, lepeltje, doggy prone bone, deze meid doet ze allemaal even graag.
Binnenkort nog maar eens een keertje afspreken. Value for money? Absoluut. Ik ken er die bijna het dubbele vragen en waardeloos zijn.
Bedoel je dan dat ze ook de volle 19cm kon deep throaten en helemaal laten verdwijnen in haar keel?
 
Kan je eens haar link doorsturen aub? Ze heeft ook geen recensie denk ik.

Staat onder Lisa Brasschaat nog.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan