Recensie Tania TS 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
18/12/21
38
6
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/576405-tania-ts#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jezus.....mijn kont is nog steeds aan het bijkomen....Ik had haar bezocht op dezelfde dag als dat ik Victoria Kaxan had bezocht. Tania eerst, en wow...
Ik had haar wel eerder bezocht lang geleden, maar toen kon ik haar niet aan. Nu dacht ik, ik ben een grote jongen en trek mn stoute schoenen aan en take it like a man! En ik had het genomen als een man....

Was bij haar thuis aangekomen, ging ze eerst op bed liggen en begonnen wij aan het voorspel. Dat bracht haar heel snel in de mood merkte ik aan die harde in haar broek. Broek van haar uitgedaan, en haar ZEER harde lul gezogen. Haar paal is ook groot holy shit, ik denk dat het echt 21.5/22 cm is, kan niet anders!! Eenmaal haar gezogen en/of gethroatfucked worden door haar. Was het tijd voor de daad. Ze deed de condoom om en gebruikte haar eigen spuug als glijdmiddel. Ik had me wel nog opgewarmd en mn kont klaargemaakt, omdat ik wist wat me te wachten stond.
Nou....ze is een kop groter dan ik, wat haar NOG dominanter maakt dan dat ze al is. En zo forceerde ze mij om op bed te liggen met mijn buik en zij achterop mij op alle manieren voor te stellen. Ze pe-ne-treer-de mij niet normaal hard en DIEP. Heel vaak, maar dan ook HEEL VAAK, raakte ze mijn diepste punt, wat volgens mij de opening is naar je buik?
(Haar lul is ook naar boven gebogen, wat denk ik de oorzaak is van de plekken die ze raakt in mij.)

En elke keer wanneer ik dat voelde, moest ik een beetje naar voren, omdat ik het niet aan kon. En nee hoor....ze ging toen NOG dieper in mij en in kreunde en schreeuwde het uit😩. Ze trok me ook elke keer terug naar haar toe en kwam bovenop mij liggen en spreidde mijn benen nog meer om mij nog dieper te nemen. Ik gilde als een klein meisje met struggles die haar grote lul maar moest nemen, omdat ze mij klem had. Tegelijkertijd voelde het ook goed om gebruikt te worden door haar. Zij die groter is dan mij en mij forceert haar grote lul te nemen.

Toen draaide zij me om en lag ik op mn buik. Ze tilde mijn benen omhoog, kwam bovenop mij zetten met mijn benen naar mijn gezicht toe gebogen...en toen was het klaar....Ik voelde me serieus verkracht op dat moment. Ze stootte DIEP en DIEP en DIEP en hard en keek me geil aan terwijl ze boven op me zat. Ik dacht serieus ''Dit ga ik niet overleven''...
Ik probeerde haar weg te duwen, maar ze pakte mijn hand en hield het klem zodat ik me gewoon liet nemen door haar of ik het wilde of niet🤤😩. Mijn ballen waren serieus aan het trillen doordat ze zo diep ging. Na een tijdje liet ze mij los en liet ik mezelf vallen op de vloer en toen kwam ze bovenop mij in doggystand.
Daarna haar nog lang gezogen en kwam ze klaar op mn gezicht.
Ik denk dat de date wel iets langer dan een uur had geduurd. Wanneer ze zelf ook geniet, is ze geen klokkijker

All met all, dikke 10 (zeg ik met pijn) Na deze beurt, heb ik echt respect gekregen voor mannen die hard en diep worden gepenetreerd door grote lullen.
Ik wil sowieso nog een keer langs...maar ze heeft me bang gemaakt...
Zij staat nu op nummer 1 van de shemales door wie ik genomen ben.
Als je ervan houd om gedomineerd te worden door een grote shemale in lengte en daar beneden. Dan is zij the one!!
 
@admin er bestaat al recensie over deze dame, graag samenvoegen.

 
Ik ben bijna 4 jaar geleden bij haar geweest, zie post #3 in bovenstande recensies.
Goed om te horen dat haar lul weer 5 cm gegroeid is in de afgelopen jaren.
De prijs is in 4 jaar dus met 100 € gestegen en haar lul is 5 cm langer geworden.
Voor die "verlenging" betalen we dus 20 € per centimeter.
Maar alle gekheid op een stokje, ze was 4 jaar terug al niet echt klantvriendelijk voor 150 €.
Dus 250 € per uur is deze Tania echt niet waard, dan is er wel een andere topper te vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan