Recensie Tanja, Den Haag, Doubletstraat 30-k3 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 512

Vaste klant
Forumpionier
157
04/07/21
225
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50 Euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het eerste wat ik deed na de versoepelingen enkele weken terug was Tanya opzoeken.

Een leuke meid zonder enige kapsones of wat dan ook.
Ze draagt soms een blauwe, minuscule bikini dat haar erg goed staat. Haar topje is zo klein dat haar tieten gewoon eruit steken ? en haar slipje is niet meer dan een veter ?.

Ik betaal haar altijd 50 Euro om alles rustig aan te doen.
Sex met haar is heel goed. Ze is gewillig en ik mag bijna alles met haar doen. Voor mij is ze er-rug lekker ? !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken de dame alleen maar onder naam Tanja (rond de 40 jaar) en staat als ze er is tegenwoordig overdag op 30k3.
Voorheen stond ze op nr 7 (het kleine kamertje) en heb haar op die plek meerdere keren bezocht voor een lekkere cim.

Ze is altijd vriendelijk en goed ge"mutst" , verleent goede service en er zijn veel goede recensies over Tanja geschreven.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50 Euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk weer eens bij Tanja langsgegaan. Heerlijk rustig PZC, stillle kamer op de eerste verdieping, geen afleiding van straatgeluiden, geen muziek op de kamer. Afwisselend pijpen, strelen en kusjes geven met af een toe een klein beetje tong ☺️ vreemd: ik ben dol op CIM en ik weet dat dat bij Tanja mogelijk is, vroeger ook best vaak gedaan, maar de laatste jaren lukt het me bij haar niet meer. Er is een soort blokkering waar ik niet doorheen breek. Zit allemaal tussen de oren, want op haar pijptechniek is niets aan te merken. Alleen klein nadeeltje: ze gaat altijd zo liggen dat ik het alleen in de spiegel kan zien. Heb het met de hand afgemaakt.

Misschien wat vaker gaan zodat ik weer meer aan haar gewend raak en "de knop om kan zetten", wat dat ook precies moge betekenen. Misschien ook eens vragen of ze andersom kan gaan liggen zodat ik het beter kan zien, dat helpt ook.

Komt wel goed. Het was sowieso een heerlijk bezoekje.
 
Laatst bewerkt:
Voordat ik me naar D Street (Doublet Straat) begaf stuurde ik Tanya eerst een W.A. beriggie op.

Ik stelde haar de vraag of ze misschien aanwezig was en dat bleek het geval te zijn.

Toen ik ff later bij haar arriveerde werd ik oprecht door haar hartelijk ontvangen !

Ik ontdeed haar van haar minuscule bikini en betastte vervolgens haar naakte lichaam overal ?.
Mevrouw stribbelde helemaal niet tegen maar genoot juist met volle teugen !
Een likje hier, een vingertje daar en mevrouw werd zeik en zeik nat. Afijn, u kent dat wel hè ?.

Over het verdere verloop van ons samenspel zal ik u niet vermoeien met allerlei details maar het werd een genoeglijk half uur ?!
 
Heb ook vaak Tanja
Bezocht maar de extra s die hier genoemd worden nooit mee gemaakt het was vaak pijpen zonder en neuken met voor 100€
Maar het was zeker goed niks te klagen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag de tweede dag dat de straten weer open waren na de zoveelste lockdown. Heel erg druk met wandelaars in zowel Doublet als Geleen. Ik was al een tijd niet meer bij Tanja geweest en toen ik haar vrij zag staan meteen naar binnen.
Dit keer gekozen voor PZC en NMC. Ik neuk niet heel vaak omdat ik gepijpt worden meestal lekkerder vind, maar nu had ik er weer eens zin in. Dankzij simpele cockring een betrouwbare stijve (stuk prettiger dan die hoofdpijnpilletjes naar mijn mening, en goedkoper ook) en in missio snel klaargekomen.
Gezellig bezoekje, lieve dame, rustige kamer (eerste verdieping, geen muziek), normaal licht zodat je alles goed kunt zien. Alles top.
 
Hi, Eerste verdieping, Zat ze op een andere kamer? Hebben jullie uiterlijke kenmerken van haar ?
Mijn interesse is gewekt, echter kijk ik bijna nooit naar nummers in de straat (doe ik alleen bij een goed bezoek, bij vertrek voor een recensie)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50 Euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tanja bezoek ik al jaren, hoewel hierboven iedereen lovend is over haar orale kunsten, valt het in mijn optiek wel mee. Er zijn anderen in de straat die dat veel beter kunnen, maar ieder zo z'n voorkeuren natuurlijk.

Ze is iemand die haar vak uitstekend verstaat, de sex is altijd prima. Hierboven is verder alles al duidelijk beschreven, niets meer aan toe te voegen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70 Euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou, Tanya is weer terug van vakantie.😝 Ik had haar direct, bij wijze van welkom, keihard afgeneukt.😝 Het was wederom erg lekker 😝.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50 Euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijd terug deze dame bezocht. Ze heeft wat weg van een lekker wijf bij mij uit de buurt. Prima bezoekje, maar kan met er niet veel meer van herinneren. Alleen dat ze een lekker kutje heeft en je lekker door kon stoten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50 Euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze dame weer eens bezocht. Ik ken haar al heel wat jaartjes, en de sex is al die tijd consequent goed. Gezellig praatje vooraf en achteraf, geen haastwerk, gewoon helemaal niets mis mee. Wat mij betreft nog altijd een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan