Recensie Tanja, Den Haag, Geleenstraat 110p k10 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.734
30/06/21
4.349
62
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In het kader van mijn project "mij nog onbekende dames bezoeken" ben ik vandaag bij Tanja in de Geleenstraat 110p k10 binnengestapt.
Kort samengevat, een schat van een vrouw, qua houding naar de klant toe zeker een van de "liefste" van de straat. Ze stelde zich overigens als "Tatjana" aan mij voor, maar ik neem aan dat "Tanja" daar de korte variant van is.
PZC was helaas niet mogelijk.
Ze heeft haar best gedaan om mij klaar te laten komen (PMC en trekken) maar het is niet gelukt. Dat lag niet aan haar maar aan mij, het lukte me niet om opgewonden te worden.
Afscheid genomen met een kusje op de lippen (haar initiatief).
 
I have visited her a few times this year, she is definitely one of the most desirable ladies in the street. I have no problem with cuming in her beautiful pussy every time I have visited her and she loves it when you groan to cum in her, last time she even said, "yes give me every last drop of your cum, cum in my pussy" this made it feel so good. I am definitely going to visit her regularly.
 
Zij is 1 van de 2 dames die ik graag bezoek in geleen, andere is Elena, haar vriendin (die doet wel PZC).

Tanja kom ik al jaren, zij is lief, en heeft voor mij ogen in iedergeval een goddelijk lichaam, harstikke mooi gevormde borsten, en een heel mooi bips.
 
Ik weet niet of dat haar vaste vrije dagen zijn, maar vandaag is ze aanwezig.
Vragen over aanwezigheid graag in Den Haag Algemeen.
Edit : vandaag niet aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan