Recensie Tanja, Hans nr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaapjum

Vaste klant
146
06/10/21
127
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat de prostitutie in het oosten des lands de laatste om te janken is, heb ik mijn heil maar eens over de grens gezocht en uitgekomen bij Haus nr5 in nordhorn. Nou helaas voor mijn bankrekening heb ik er weer een nieuw adresje bij. Wat een nette en bovenal schone club. En het belangrijkste er lopen ook mooie lady's rond daar. Heb zelf gekamerd met de Letse Tanja. Een blonde dame van rond de 35/40 jaar. Heerlijk lichaam en een vrolijke dame. Wat heb ik een heerlijke sex gehad met haar. Niet vaak zo'n lekkere pijpbeurt gehad. Daarna haar nog even mogen verwennen en in doggy afgemaakt. Fijn fijn!
 
Vandaag Tanja voor de 1e keer bezocht.
Dit was helemaal top, van de 1e minuut tot de laatste minuut. Het voelt meteen bij binnenkomst of je al een stamgast bent, terwijl ik haar nog nooit gezien had.

Vroeg mij wel af waarom ik haar nog niet eerder gezien had, aangezien ze hier blijkbaar al wat jaren werkt.
Tanja vertelde dat ze soms zeer lange pauzes maakt, een keer een jaar lang en ook zelfs een keer 3 jaar lang. Verder is ze open dat ze ook in Leipzig en andere steden werkt, dus Nordhorn niet zo heel vaak aandoet.
 
Ik heb haar vorige week ook na twee jaar weer eens bezocht. Was weer erg leuk, fijne GF6 gehad. Had ook anaal geboekt, sommige meiden (oa Alexandra en Nathalia) willen dit niet met me, maar met Tanja was die geen probleem. Was ook goed schoon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan