Recensie Tanja, Lommel 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
69
07/06/22
23
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
159
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden geweest. Makkelijk af te spreken en o tvangt in villa met vriendin. Wel privacy. Ze is momenteel donker haar kleurig.
Badkamer is wat armoedig maaar zij is gezellig praterig. Vraagt pas later naar geld. Vertrouwt je en is open voor gesprekken. Ze verstaat de bj kunsten heel goed. Met c.
Muziek te hard maar kun je zelf zachter zetten hahaha. Leidt af. Is echt strak van binnen en heerlijk geneukt. Cowgirl hield ik niet lang vol. Zij ook niet trouwens. Geen groot herhalingsgevaar maar prima bezoek. Een massage en Douche en weg. O ja, ze heeft een 1 persoons bed.

Hot Tanja

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren bij deze dame geweest. Afspreken ging heel makkelijk en ze ontvangt heel vriendelijk in een groot huis in Lommel. Ze is erg enthousiast in het pijpen en neuken. Klein minpuntje was het beloofde deepthroat wat niet echt met overtuiging ging. Paar standjes gedaan en lekker klaargekomen toen ze me cowgirl bereed (lekker uitzicht op haar wat slappe hang tieten) en wat face slaps gaf (op aanvraag ;-) ) Al met al een prima date , geen topper maar zeker ruime voldoende.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xxx-tanja-xxx-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week hier eens op bezoek geweest omdat ik wat tijd over had in Lommel. Ze ontvangt in een groot huis waar ook voldoende parking is. Het is de dame van op de foto maar ze is wel een heel stuk molliger en iets ouder. 38 naar eigen zeggen. Op zich nog wel een mooie verschijning.
Ze heeft nog altijd dat kleine éénpersoonsbedje.
Tijdens de sex is ze zeer actief. Ze wil je zo snel mogelijk laten klaarkomen maar doet dat wel met overgaveen veel en luid gekreun. Vervelend is wel dat ze volledig zelf het initiatief neemt en om de paar minuten van standje wil wisselen, en dat bepaalt ze volledig zelf. Kussen heb ik niet gedaan omdat ze wel wat naar de sigarettten rook.

Ik ben niet voor een tweede ronde gegaan omdat er niet dadelijk een klik was. We hebben nog even kort gepraat in het engels. Na een 40 minuutjes stond ik terug buiten.

Om me op te frissen waren er enkel natte doekjes beschikbaar. Geen droge, en een badkamer ook al niet.

Voor mij is er niet dadelijk herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan