Recensie Tanja, Hasselt (Harelbeke/Nevele) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jedi River

Wandelaar
89
10/11/21
78
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tanja-nevele.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had al een paar keren een date met deze dame.
Tania is een knappe, slanke en vooral heel erg spontane dame waarbij een aangename conversatie perfect mogelijk is in het Engels.
Niet meer piepjong, maar daar zoek ik ondertussen niet meer naar ...
Een dame die je in ieder geval een fijn en goed gevoel geeft.
Soms wisselt ze wel eens qua ontvangst locatie en gaat ze wel eens terug naar haar thuisland.
 
Gisteren deze mooie dame bezocht, zoals gevraagd ontving ze me op hoge hakken en nylonkousen. Gekozen voor een date van 45 min
Ze begint met zachtjes te kussen en strelen waardoor ik direct al paraat was😋ik heb haar lekker gebeft en natuurlijk ook haar sterretje. Mijn eerste kruit was al snel verschoten tja wat wil je een lekkere dame. Daarna eerst een massage waarna ze me de tweede ronde heeft klaar gepijpt. Ga zeker nog eens terug naar haar.
 
Gisteren deze mooie dame bezocht, zoals gevraagd ontving ze me op hoge hakken en nylonkousen. Gekozen voor een date van 45 min
Ze begint met zachtjes te kussen en strelen waardoor ik direct al paraat was😋ik heb haar lekker gebeft en natuurlijk ook haar sterretje. Mijn eerste kruit was al snel verschoten tja wat wil je een lekkere dame. Daarna eerst een massage waarna ze me de tweede ronde heeft klaar gepijpt. Ga zeker nog eens terug naar haar.
Pijpt ze enkel met condoom?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Tania bezocht. Foto´s zijn 100% correct. Tania is telkens voor een korte periode in het land. Volgende week is ze er niet daarna weer wel voor een paar weken.

Ik heb mijn bezoek niet beklaagd. Zeer mooie vrouw en sexy body. Ik heb enorm van haar kunnen genieten.
 
Vorige week deze dame voor het eerst bezocht. vooraf per SMS gecommuniceerd.
Is wat ouder dan aangegeven maar zeker mooie vrouw met kleine naturel B -cup. Stelt je direct op je gemak. Tongzoenen, pmc, beffen, wisselende standjes en geëindigd in doggy met zicht op lekker strak kontje.
Voor herhaling vatbaar.
 
Tanja is nu al een tijdje afwezig, weet iemand of ze nog terugkomt? Ik zou haar graag nog eens bezoeken omdat mijn eerste ontmoeting met haar super was.
 
Laatst bewerkt:
Ontvangt in appartement in centrum van Nevele, op een gekend adresje van veel andere latina meisjes.
Als haar advertentie online staat, dan is ze terug in het land.
Toppertje wat mij betreft. Zeer vriendelijk in de omgang en klant is echt wel koning bij haar.
Zalig tongzoenen en massage als opwarmertje, pijpen doet ze geweldig. Zeer goede sex gehad met afwisselende standjes.
Echt wel een GFE gevoel gehad en kom zeker nog eens terug.
 
Tanja is een toppertje. Niet altijd in nevele aanwezig en dat zorgt ervoor als zij er is dat ze steeds veel zin heeft om haar klanten super te bedienen. Hopelijk is ze snel terug in nevelen aanwezig
 
Vorige week vrijdag bij Tanja geweest. Gemakkelijk afgesproken, heeel mooie verschijning, vlotte babbel, 160€ voor half uur met anaal. Volop tongzoenen, echte gfe, voor mij beste ervaring laatste jaar. En jawel heel vlot de flieter in de poep terwijl ik haar clitje bewerkte
Zou eind februari terug in het land zijn
 
Tanja is idd een top, echte gfe. volop tongzoenen en zeer vlot in de omgang. Zeer ervaren maar maar zeker geen bandwerk. Ik kijk uit naar eind februari.
 
Vorige maand eerste bezoekje gebracht in Nevele tijdens mijn ochtendwandeling.
Knappe rijpe dame, doet wat ze belooft.. Niet moe te krijgen, had haar waarschijnlijk 45 min. lang doorgeneukt. :)
Ze zegt dat de 2e date meestal beter en anders is.. ik ben eens benieuwd! ;)
Dus zodra ze terug in het land is zal ik nog eens langsgaan..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan