WHEM Tanja Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spet

Newbie
7
17/01/22
2
Heeft er iemand ervaring met Tanja uit Tilburg?
Advertentie spreekt me aan om eens langs te laten komen, maar ik ben benieuwd of iemand ervaringen heeft, ze moet wel discreet zijn.
 
If I am not mistaken, she used to work at Hofstraat87 in Eindhoven a long time ago (>3 years). I visited her back then and she was very accomodating and offered a great service. I do not have any recent experience with her though.
 
If I am not mistaken, she used to work at Hofstraat87 in Eindhoven a long time ago (>3 years). I visited her back then and she was very accomodating and offered a great service. I do not have any recent experience with her though.
Are you sure? because there was a Tanja at the Hofstraat a few years ago (and later at RVP in Made), but she had an a or b-cup, and didn't really look like this Tanja...
 
Physically speaking the Tanja I met matches with the one in the ad, except she used to be blonde (this was 2016). The ad has been around for a long time and I always assumed it to be the same person. But I might be wrong!
 
It's hard to tell, without a face and what hair dye and surgical enhancements might have been applied, but if I look at the hofstraat87.nl site in the archive.org wayback machine, she looked a lot different in 2016 :)
 
Lang geleden (voor Corona) heb ik eens gebeld en een afspraak gemaakt. Ze zat toen in Rijen.
Toen ik daar aankwam en belde voor haar kamernummer nam ze niet op. Ik heb een kwartier gewacht en diverse keren gebeld.
Uiteindelijk ben ik weggereden. Na een half uur belde ze terug. Ze was even gaan lunchen.
Voor mij was dat een afknapper en echte ervaring met haar heb ik dus niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan