Recensie Valentina, Den Haag, Geleenstraat 122 k6 (Tanja Diane's Secret) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Uncle George

Wandelaar
Forumpionier
32
06/07/21
33
13
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met ruim 20 jaar wandelervaring op de teller, voornamelijk op SM gebied kunnen er niet zo veel verrassingen meer zijn waar ik echt door gegrepen kan worden.
Totdat ik net na de Lock down weer eens na lange tijd in de Geleenstraat in Den Haag was gaan kijken, de meeste mij bekende SM dames waren bezet maar op een gegeven moment kwam er een goed uitziende jonge dame aan het raam van nr. 122 aldaar. Ze had een lakzwarte kinky outfit aan met hoge laarzen.
Deze dame had ik niet eerder gezien en vanwege het feit dat dit pand meerdere SM kamers herbergt besloot ik haar aan te spreken.
Ze kwam zelfverzekerd over en gaf voor mij de juiste antwoorden op mijn vragen over wat ze wel of niet deed.
Afgesproken voor een 1 uur SM gingen we de kamer in wat een leuke ruimte bleek te zijn verdeeld over 2 kamers met airco en wasgelegenheid.
Op de manier waarop zij mijn ballen afbond voelde ik met een ervaren dame te maken te hebben waardoor ik direct in de juiste onderdanige stemming kwam.
Ze smeerde vervolgens mijn gereedschap in met hete olie wat een intens en verdraagbaar pijngenot gaf. Ze beval mij poppers te nemen en ging met een wartenberg wiel over mijn testikels, ook dat deed ze met volle overtuiging waardoor ik de steeds verder oplopende pijn goed kon verdragen.
Ze zat op haar knieën naast me op het bed en mede door de spiegel aan de andere kant van het bed had ik goed zicht op haar fantastische body met alles erop en er aan, goede borsten en ik kon haar onder haar jurkje kijken naar haar mooie benen en kont.
Vervolgens kreeg ik klemmen op mij pik en zak en teaste me op een voortreffelijke manier waardoor ik steeds meer opgewonden werd.
Voor de finale moest ik op een handdoek op de grond gaan liggen en stak ze een kaars aan en begon van ruime afstand kaarsvet op mijn pik en ballen te druppelen onderwijl ontdeed ze zich van haar slipje en ging boven mijn gezicht staan, even voelde ik mijzelf de gelukkigste man op aarde met het beste uitzicht wat er bestaat.
Ik kon mij ogen niet afhouden van haar mooi gevormde doos en dito kontje wat steeds dichter bij mijn mond kwam en zich steeds meer voor mij opende doordat ze steeds verder door haar knieën zakte. "Open your mouth" riep ze toen ik maar net op tijd was een eerste straal van haar gouden nectar op te vangen, "and swallow" bitste ze verder.
Er kwam steeds een nieuwe goed gedoseerde straal mijn mond in zodat ik het steeds goed kon opdrinken. Wow wat smaakte ze lekker bedacht ik me terwijl ze nog steeds van tijd tot tijd wat kaarsvet op mijn edele delen liet druppen en steeds dichter bij kwam met die martelkaars.
Al een beetje in de mood voor de slotfase had ze nog een verrassing, ze stak een 2e kaars aan en beval mij poppers te blijven nemen totdat zij zou zeggen wanneer ik er mee kon stoppen, alleen al die verbale overname van mijn wil en de pijn van de twee kaarsen die ze om en om hun werk liet doen brachten mij een een soort subspace waar maar een weg uit was en dat was via een van de meest explosieve orgasmes die ik sinds lange tijd meegemaakt heb. Na afloop kon ik rustig douchen en me aankleden terwijl zij een sigaretje opstak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet niet zeker of ik de link hier mag plaatsen anders moet @admin hem maar weghalen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en op weg gegaan naar de Geleenstraat. Het zonnetje scheen, heerlijk weer om te gaan wandelen. Er stonden ook best wat dames achter het raam, genoeg keuze dus. Ik zag Valentina staan en ik was gelijk verkocht. Met haar moet je snel zijn want ze is zo weer bezet. Eenmaal binnen in het pand ging we twee etages omhoog met de trap. Het was een genot om achter haar zalige kont te lopen. In haar kamer geld overhandigd en klaar gemaakt voor het echte werk. Valentina pijpt heerlijk mc, lekker lang en met diepe halen. Intussen kan ik genieten van haar kontje en spleet.
Na een poosje ging we de rollen omdraaien en ging zij op haar rug liggen. Ik heb heerlijk haar kutje helemaal uitgelikt, ze werd er aardig nat van haha! Zij on top begonnen, waarbij haar prachtige borsten op en neer gingen, daar ook maar gelijk van genoten en gezogen haha. Overgegaan naar doggy en heerlijk zitten ketsen tegen haar lekkere billen. Kwam zalig klaar in haar kutje mc.
Nog een praatje achteraf tijdens het aankleden en met drie kusjes afscheidgenomen.

Valentina begon in Den Haag na de lockdown. Ze is gekomen vanuit de skw en de meeste kennen haar ook. De meeste klanten van haar komen voor sm en daar heeft ze veel middelen voor. Ze werkt zowel overdag als 's avonds.
 
Er is al wat geschreven in Den Haag Algemeen maar nu verder in haar topic. Ik zie op de site van DS dat ze nu opeens ook maandag op de planning staat. Wie weet wordt dit uitgebreid en staat ze helemaal niet meer achter het raam. Het is even afwachten.. we gaan het allemaal zien?
 
Helaas niet meer in de straat gezien. Ze staat telkens gepland in DS. Dames wisselen vaak, dus misschien komt ze ooit terug?
 
Heb zojuist gevraagd om dit topic te verplaatsen naar clubs en privéhuizen.
Als ze weer terugkeert in de Geleenstraat meld ik het.
 
Ik vraag me alleen af of het handig is om dames die alleen SM aanbieden te rubriceren onder Clubs & Privéhuizen.
Daar zoeken mensen die in SM geïnteresseerd zijn niet zo gauw en kijken in de rubriek van hun belangstelling.
 
Volgens mij zijn er ook genoeg dames die alleen SM aanbieden.
Misschien zouden er verwijzingen gemaakt kunnen worden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Ik weet het nr niet Meer zeker want ik herinner me 116 te hebben gezien maar zie dat niet op het kaartje
Hoe dan ook de doublet was het niet voor mij.... Dus naar de geleen gegaan.
Valentina twee keer voor bij gelopen
Ik ben niet zo van de oostblokdames. Maar Valentina is echt bloedmooi en heeft een prachtige lach...en ik houd van vrouwen met een mooie lach
Leuke spontane dame. Gezellig gekletst voor en na de sex.... Heb ik normaal niet met oostblokdames.
Sex was niet spectaculair maar wel goed. Prachtig lichaam met volle natuurlijke borsten..... En wat een prachtig gezicht..... MC geneukt maar in mijn fantasie was het zc en droop mijn melk uit haar na de daad😂
Ik ga zeker nog een keer terug.... Wat een hele prestatie is voor een roemeense
Ze is te herkennen aan tatoes... Een vrouwen gezicht op haar been en ook onder haar borsten een flinke.... En nog op meer plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ging voor Sonja, maar die was er niet, deze dame al vaker gezien, wat een mooie en uitdagende blik.

Afgesproken voor een half uur, helaas was ik zelf vandaag niet in topvorm (bedankt booster) en was het ook heel erg warm op haar kamer, waardoor ik niet kon klaar komen.

Valentina ging er wel echt 100% voor door me op te geilen en met aftrekken en pijpen wilde ze niet stoppen totdat ik zelf aangeven heb dat het niet ging lukken.

Al met al een prima ervaring met een hele mooie meid, maar voorlopig geen herhaling gevaar puur omdat er nog zoveel moois in de straten staat en ik het zoenen toch wel miste, maar in de toekomst bezoek ik haar vast nog wel eens.
 
Blijkbaar vond iemand hier het nodig deze dame in te lichten. Net lid geworden om hier te reageren.

Met dank aan Google translate:

"I don't recognize myself in this and I don't kiss French with anyone !! I also always pay more for extra services."
 
Wellicht heeft ze deze site in het Engels gelezen, ik heb een keer van een andere dame screenshots van deze site in het Engels toegestuurd gekregen.
 
Volgens mij was het haar reactie op een bericht wat reeds is verwijderd.
 
Ook eens binnengewandeld gisteren. Mooie jonge dame. Ik mag de tattoos wel en ze heeft heerlijke cup C borsten.

Je kunt er een leuk en teasend gesprek mee voeren, trekt heerlijk aan je pik nadat ze er eerst wat olie op heeft gedaan, pijpt redelijk (en in mijn geval best kort), kijkt je goed en soms indringend aan, beetje passief tijdens het neuken, maar zij on top is heel erg goed.

Alles bij elkaar prima voor het instaptarief.

Ze gaf aan twee weken terug te zijn in Nederland en had voorlopig geen plannen om weer te vertrekken. Werkt naar eigen zeggen op ma, di, do, vr, van 11:00 tot 16:00.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje terug bij deze dame geweest. Ik vind haar bloedmooi en als ze haar bikinitopje af doet nog veel mooier. Ze heeft een goddelijk lijf. We begonnen staand voor een kinky sessie van 30 minuten. Aanraken is allemaal geen probleem. Dame weet precies wat ze doet en speelt lekker.

Daarna op het bed werd ik vrij snel naar een hoogtepunt toegewerkt. Vervolgens in alle rust nog een uitgebreid gesprek.

Ik kwam met een goed gevoel naar buiten, maar realiseerde me na een blik op de klok - dat ik snel was afgewerkt. Dus of ik nog een keer naar binnen ga? Niet voor dat bedrag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze meid al een tijdje in het vizier. In het begin altijd druk met haar mobieltje en ze kwam niet echt enthousiast over aan het raam. Dit draadje al een tijdje gevolgd en gisterenochtend was het aanbod nog niet groot (ik was ook best vroeg). Toch maar ff een praatje gemaakt en naar binnen gegaan.
Valentina is echt een lieve kwebbelkous. Eenmaal naakt was ik diep onder de indruk. Wat een lichaam.
Ik heb een leuke tijd gehad. Ze heeft totaaal geen haast. Pluspunt is het tweepersoonsbed. Lekker de ruimte om wat standjes te proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan