WHEM Tantra Angel, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, wel ooit geweest en massage was prima.

Maar ze heeft wel voorbehoud tegenwoordig........, van haar website!

Waarom masseer ik geen gevaccineerde?

In het vaccin zit een gevaarlijk synthetische spike eiwit dat schade geeft aan gezond weefsel.

Via adem en zweet kan dit spike eiwit op een niet gevaccineerde komen. Dus…gevaccineerde kunnen schade geven aan niet gevaccineerde. Met een tantra massage heb je heel dicht contact.

De schade die ik als masseuse kan oplopen door een gevaccineerde te masseren zijn:
bloedklonters, bloedziektes, hevige bloedingen, ontstekingsreacties, blauwplekken, onvruchtbaarheid, enz…

Op deze link vind je artsen, biologen, immunologen en wetenschappers die hun kennis delen over corona onderzoek. https://journalismforcriticalthinkers.com/corona-blogs

Liegen heeft ook geen zin, want ik merk dit wel aan de conversatie. Er zijn genoeg masseuse die wel gevaccineerde masseren. Een bewuste persoon is heel herkenbaar. Bij elke twijfel zal ik de massage niet aannemen.

Ik wil gewoon nuchtere bewuste wakkere niet gevaccineerde mensen masseren. Dit zijn de mooiste massages. Als ik niet gevaccineerde masseer ben ik meer ontspannen en dit geeft positief effect op de massage. Ik denk dat dit voor beide een goed gevoel geeft.


🙈🙊
 
Bijna had ik je kunnen informeren. Maar ze was op vakantie en reageerde niet op mijn berichten. Vandaag kreeg ik antwoord maar omdat ik niet (meer) in de buurt ben, zal het nog even duren voordat ik naar haar toe kan. Ze lijkt me echter serieus en betrouwbaar. Misschien kun je gaan en ons blij maken?
 
Maar serieus he. Als ik ergens kom voor een massage dan heb ik toch totaal geen zin om een gesprek te voeren over het coronabeleid en vaccinaties. Of ik nou wel of niet gevaccineerd ben zodra het gesprek die kant op gaat tijdens een date is het gelijk afgelopen.
 
Maar serieus he. Als ik ergens kom voor een massage dan heb ik toch totaal geen zin om een gesprek te voeren over het coronabeleid en vaccinaties. Of ik nou wel of niet gevaccineerd ben zodra het gesprek die kant op gaat tijdens een date is het gelijk afgelopen.
Denk dat ze je vraagt of je géén QR code kunt laten zien dan denk ik. 😋

Maar mens is wat dat betreft redelijk van de pot gerukt, sluit 90% van haar potentiele klandizie bij voorbaat al uit omdat ze denkt dat ze er allerlei enge dingen van kan krijgen. 🤕😷🤧
 
Denk dat ze je vraagt of je géén QR code kunt laten zien dan denk ik. 😋

Maar mens is wat dat betreft redelijk van de pot gerukt, sluit 90% van haar potentiele klandizie bij voorbaat al uit omdat ze denkt dat ze er allerlei enge dingen van kan krijgen. 🤕😷🤧
Het is haar keuze. Dat moeten we maar respecteren. Ik denk dat het niet nodig is om haar hierom en op deze site te veroordelen. Volgens mij gaat het er hier over om te vertellen hoe goed of slecht haar service was, niet om wie ze wel of niet toelaat.
 
Het is haar keuze. Dat moeten we maar respecteren. Ik denk dat het niet nodig is om haar hierom en op deze site te veroordelen. Volgens mij gaat het er hier over om te vertellen hoe goed of slecht haar service was, niet om wie ze wel of niet toelaat.
Klopt, mag jij vinden, net zoals ik mijn mening hier mag/kan ventileren.
En eerlijk is eerlijk, ik kan voor het niet laten vaccineren respect op brengen, geen probleem. Maar haar standpunt......, neuh, geen begrip of respect.
Eerder naïef of dom, wat jij wilt. :sleep:
 
Ben er al een keer of 5 geweest de afgelopen 3 à 4 jaar.
Massage is heel goed en ze weet heel goed wat ze doet.
Altijd een goeie klik en een knallend hoogtepunt gehad.
Haar aanraken vindt ze in elk geval geen probleem.
Helaas geeft ze nu de voorkeur aan ongevaccineerde en dat is haar goed recht.
Daardoor in 2021 niet meer geweest.
Ik ga geen discussie met haar aan of ik nu wel of niet gevaccineerd ben.

Toppic staat echter wel verkeerd, want ze ontvangt in Eindhoven (Brabant) en niet in Limburg.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in het verleden een keer bij haar geweest en dat was me goed bevallen. Ze kan goed masseren en het hoogtepunt was gewoon erg fijn. Als je bij haar bent heb je een relaxte tijd met ruimte voldoende om bijvoorbeeld achteraf te douchen maar ook wat te praten vooraf. De liezen en omstreken weet ze goed mee te nemen in de massage dus ze brengt er wel haar eigen smaak/stijl in.

Een herhaling zou voor mij wel aan de orde zijn alleen verschillen we van mening tav dat virus en dan vind ik het risico op een afgebroken massage niet waard. Wie weet in andere tijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan