WHEM Tantra Jill

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een 2-tal jaar geleden bij haar geweest, maar merk dat haar website en massages vernieuwd zijn nu.
Ze geeft leuke, erotische massages, maar geen tantra.
Ik ga er niet meer omdat ze te duur was prijs/kwaliteit. Toen moest je zelf bijbetalen om een blote borst te zien…
En nu bedekt ze je ogen zodat je ze niet meer kan zien… 😂
Ze ontvangt in een kleine studio, perfect proper.
Jill is wel een mooie, sympathieke dame.
 
Jill is correcte super lieve dame , leerde haar kennen toen ze nog prive ontvanst deed in Temse, nadien Trianon gent enkele keren afgesproken en ook in haar studio nabij deinze, intussen wel jaartje geleden (corona) dat ik haar heb gezien , maar inderdaad intiem is van het menu geschrapt
 
Ik al enkele keren geweest . Mijn afspraak staat al vast voor komende weken . Echt een topper . Idd geen intiem. Maar is niet nodig . Ze weet perfect wat elke man wil en kan.
 
Jill is correcte super lieve dame , leerde haar kennen toen ze nog prive ontvanst deed in Temse, nadien Trianon gent enkele keren afgesproken en ook in haar studio nabij deinze, intussen wel jaartje geleden (corona) dat ik haar heb gezien , maar inderdaad intiem is van het menu geschrapt
Intiem is van het menu geschrapt.. Wat houden haar 'extra touch' opties dan in? Pijpen?
 
Ik heb intussen al enkele keren Jills massages mogen ervaren. Zowel haar 'basis'tantra als de extra's.
Ze heeft me telkens meegenomen met een prikkelende en opwindende opbouw, die steeds eindigde met een heerlijke ontlading.
Ik keer af en toe zeker nog eens terug voor heerlijke ontspanning en een geduldig opgebouwde ontlading..
 
Ik heb intussen al enkele keren Jills massages mogen ervaren. Zowel haar 'basis'tantra als de extra's.
Ze heeft me telkens meegenomen met een prikkelende en opwindende opbouw, die steeds eindigde met een heerlijke ontlading.
Ik keer af en toe zeker nog eens terug voor heerlijke ontspanning en een geduldig opgebouwde ontlading..
En zijn die extra' s lekker? Wat kan je kiezen van lekkers dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan