Recensie Tantra, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een tijdje geleden geweest. Ontvangst in een mooie villa. Heel vriendelijke, verzorgde dame met een zachte, rustgevende stem. Massage gebeurt op een massagetafel. Aanraken mag maar met manieren. Happy end op het einde. Extra weet ik niet meer of dat kon.
Item mag eigenlijk bij massages staan.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
yes ook al geweest! Voor top massage ben je dan wel aan het juiste adres. Betoverende stem, mooie ogen en decolleté. Aanraken inderdaad zeer beperkt. Ze antwoordt dan gevat dat ze jou wel onderhanden zal nemen. :) Extra's zijn volgens mij niet mogelijk, intiem al zeker niet. Staat ook zeer duidelijk gemeld op Redlights. Maar prijs kwaliteit echt de moeite vind ik.
 
Is zeker korter bij de 50j dan 40j. Foto's geven ook niet de juiste indruk vind ik .Massage en ontvangst waren wel correct en goed. Leuke sensuele tantra op massagetafel met klaarkomen zo lang mogelijk proberen uitstellen en niet rap rap buiten. Mag inderdaad eerder bij onderwerp massage.
 
Ik ben er een 2-tal jaar geleden bij geweest.
De details zijn te fel vervaagt om nog een recensie in te vullen, maar ik herinner me nog zeer goed dat ik me mateloos heb geërgerd aan haar gsm-gebruik tijdens de massage.
Ook het feit dat 1u gelijk is aan 60 min en geen 45 minuten was haar toen nog niet duidelijk.

Ik had een recensie over haar geschreven op hookers maar dit was na enkele uurtjes verwijderd…
 
Heb haar ook in het verleden bezocht, toen ergens in de omgeving van Diest. Zoenen no way, haar aanraken no way, haar massage stelde voor mij niet veel voor, heb me gewoon laten aftrekken en weg ermee. Eénmaal nooit meer. Maar blijkbaar zijn er toch nog steeds klanten voor deze service. Ik in alle geval niet.
 
Ik moet zeggen dat je kwa massage bij deze dame zeker aan het betere adres bent. Goede stevige massage met manueel hoogtepunt. Voor de sex (zoenen of aanraken) moet je er zeker niet langs gaan maar dat staat ook duidelijk in haar advertentie.
 
Ik heb deze dame tweemaal bezocht in het verleden. De eerste keer zat ze nog in Diest in een rijhuis, de 2e keer was dit in een groot huis in een rustige buurt tussen Leuven en Aarschot.

De eerste keer in Diest was er boenk op gewoon!
Ik vond haar een hele lieve vrouw met een prachtig vol en natuurlijk lichaam. Ze is al een beetje ouder, maar ze mag er nog steeds zijn hoor!
Ze heeft ook een aangename stem.
Ik herinner me dat ze toen mee de badkamer op kwam en me daar al een beetje 'hielp'. Daarna gingen we naar de kamer.
Daar lag een matras op de grond en dat vond ik ontzettend leuk, des te meer ze lekker dicht naast of op je zat. Ik mocht toen ook aan haar borsten zitten en toen ik vroeg of ik haar mocht vingeren was dit geen enkel probleem. Ik heb toen zalig in haar natte poes gezeten met verschillende vingers en ze kronkelde van plezier. Ben er ook zeker van dat ze me gepijpt heeft toen, wat ik verrassend vond aangezien ik dacht dat zulke dingen niet gedaan werden.
Na een heerlijke massage liet ze me lekker spuiten.

Ik heb toen vaak gedacht, hier ga ik nog dikwijls terugkomen!

Helaas is ze toen van de radar verdwenen.
Toevallig te weten gekomen een jaar of 2 geleden dat ze opnieuw begonnen was, en na enig zoekwerk haar terug gevonden.

Vol spanning nieuwe afspraak gemaakt op het nieuwe adres.
Ik had natuurlijk grote verwachtingen maar je weet hoe dat gaat...

De 2e keer was zeker niet slecht, maar ivm de eerste ervaring eerder een ontgoocheling. De liggende zachte matras was vervangen door een gewone massagetafel, dit vond ik al veel minder interessant. Ok was er geen spiegel meer aanwezig, dus van haar zag je een pak minder dan in Diest.
Van vingeren en pijpen was ook absoluut geen sprake.

Ik denk dat de dame toen ze in Diest zat nog single was maar dat ze nu ondertussen getrouwd is. Dit is denk ik de reden waarom ze wat afstandelijker is geworden.
 
ik denk niet dat die 50+ is... moest het zo zijn, is het er zeker niet aan te zien. Jong en hippe mentaliteit, aangenaam in de omgang. Maar 40+ is wel een zekerheid.
Ik kom er net vandaan. Ze is 48. Mooi, voller lichaam. Heel verzorgd. Ze werk niet volgens de klok, het uur is uitgelopen met 15 minuten. Prijs die ze nu vraagt is 130€. Zeker geen cent teveel. Heel sensuele vrouw. Alles met heel veel respect, van beide kanten.zeker voor herhaling vatbaar.
 
Iemand nog een update over deze dame? Hoe is haar uiterlijk? Ziet ze er fake uit of is ze natural...

Verder, neemt ze haar tijd? Ik hoor het graag.

Als jullie alternatieven hebben van dames die ook massages geven en niet in een massage huis werken, meer dan welkom.
 
Fake vind ik haar zeker niet overkomen, ze is eerder een voller naturel type.
Haar tijd neemt ze absoluut ook.

Alleen, vroeger vond ik haar beter, toen ze blijkbaar nog single was en in Diest woonde. Toen kon en mocht er blijkbaar meer. Nu woont ze in Wezemaal en is ze getrouwd, en blijkbaar zijn er nu andere regels.
Ze is zelfs een tijd gestopt geweest nadat ze van straat was.

Anyway, als je niet wist hoe het vroeger was kan je het er op wagen, maar ik denk niet dat ik er nog speciaal de trip voor ga maken.

Qua andere dames ben ik ooit in mijn zoektocht naar Tantra in Diest bij een andere dame uitgekomen, die opereerde vanuit de Scarlet Club in Diest. Het grappige hier was dat deze jongere dame in de leer was geweest bij onze Tantra tante van dit topic, om haar zo maar te noemen. :)
En het was deze jonge dame die me ook vertelde dat ze dacht dat ze opnieuw was begonnen wat effectief bleek te kloppen.
Van die jonge dame is trouwens niets meer te vinden, ergens wel spijtig, want was zeker niet slecht!
 
Dit was tot nu voor mij de slechte massage die ik al gekregen had, snel wat olie erover heen een weer gestreeld omdraaien. Wat olie overal en dan snel met de hand, waar ze zelf ook wat werk bij had want ik heb het zo lang mogelijk proberen te rekken. Kreeg ze telefoon was ze zeker 10min weg, tot 3 keer... mooie verzorgde locatie. Iets oudere dame aanraken mocht niet en eerlijk gezegt wou ook niet voelde overal stoppels(als doorns) staan. Misschien had ik wat laat geboekt. Maar dan wijs je me toch vriendelijk af zou ik zeggen als het ongelegen uit komt!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/de-ultieme-tantra-ervaring.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlot een afspraak gemaakt met deze dame via whatsapp.

Het is in de buurt van hasselt (aanpalende gemeente) mooi modern huis, en fijn afgelegen, wel niet echte privé parking ofzo dus gewoon voor de deur parkeren.

Eens binnen fijn verwelkomd en begeleid naar de massage ruimte. Alles mooi proper. Douche genomen en op de tafel gaan liggen.

Mooie mollige dame. Beschrijving klopt wel met de advertentie.

Lekkere natte olie massage, maar toen ze op mij kwam liggen vond ik het redelijk heftig 😂 achterkant goed behandeld, voorkant ook maar gaat dan snel over tot de daad. Mocht iets meer aandacht aan besteed worden misschien. Praat ook heel veel tijdens de massage.
Je mag haar strelen maar ik wist wel niet hoever ik mocht gaan nadat ze op een moment wel aanhaalde dat ze geen sex met me ging hebben. Ze zei dit al lachend maar ik ben daar toen niet verder op in gegaan. Maar als ze wou dan mocht ze dit zeker.

Lekker klaargekomen dat wel, maar denk geen herhalingsgevaar. 130€ betaald voor een uur. Misschien wat te prijzig voor de bewezen dienst, ik weet niet. Heb nog niet zoveel ervaring met massages alleen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je voor een tantramassage gaat of gewoon voor een sensuele b2b-massage bij iemand die geen sex aanbiedt, dan spreek je niet over "de daad" tenzij er werkelijk geneukt wordt. Ik weet uit ervaring dat deze dame dat niet doet. Misschien moet je je correcter uitdrukken want je riskeert hier een hoop vragen te krijgen en mocht de dame hier meelezen dan gaat die dat wellicht ook niet erg netjes vinden vermoed ik.

Er is van deze dame al een redelijk uitgebreid topic van toen ze nog in Wezemaal ontving (Tantra Leuven).

En ik denk dat olie altijd nat is ;)
 
Als je voor een tantramassage gaat of gewoon voor een sensuele b2b-massage bij iemand die geen sex aanbiedt, dan spreek je niet over "de daad" tenzij er werkelijk geneukt wordt. Ik weet uit ervaring dat deze dame dat niet doet. Misschien moet je je correcter uitdrukken want je riskeert hier een hoop vragen te krijgen en mocht de dame hier meelezen dan gaat die dat wellicht ook niet erg netjes vinden vermoed ik.

Er is van deze dame al een redelijk uitgebreid topic van toen ze nog in Wezemaal ontving (Tantra Leuven).

En ik denk dat olie altijd nat is ;)
Ale dan noem ik het "het handmatig orgasme"
Nergens geschreven dat ze sex aangeboden heeft hè 👍
 
Vlot een afspraak gemaakt met deze dame via whatsapp.

Het is in de buurt van hasselt (aanpalende gemeente) mooi modern huis, en fijn afgelegen, wel niet echte privé parking ofzo dus gewoon voor de deur parkeren.

Eens binnen fijn verwelkomd en begeleid naar de massage ruimte. Alles mooi proper. Douche genomen en op de tafel gaan liggen.

Mooie mollige dame. Beschrijving klopt wel met de advertentie.

Lekkere natte olie massage, maar toen ze op mij kwam liggen vond ik het redelijk heftig 😂 achterkant goed behandeld, voorkant ook maar gaat dan snel over tot de daad. Mocht iets meer aandacht aan besteed worden misschien. Praat ook heel veel tijdens de massage.
Je mag haar strelen maar ik wist wel niet hoever ik mocht gaan nadat ze op een moment wel aanhaalde dat ze geen sex met me ging hebben. Ze zei dit al lachend maar ik ben daar toen niet verder op in gegaan. Maar als ze wou dan mocht ze dit zeker.

Lekker klaargekomen dat wel, maar denk geen herhalingsgevaar. 130€ betaald voor een uur. Misschien wat te prijzig voor de bewezen dienst, ik weet niet. Heb nog niet zoveel ervaring met massages alleen..
Toen ik nog in Leuven ging, ging ze zelfs niet naakt. Is dat nu wel het geval?
 
Terug
Bovenaan Onderaan