WHEM Tantra Relaxatiemassage, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben er al een paar keer bijgeweest - ontzettend goeie erotische massage, heel proper (mooie villa waarin ze ontvangt)- ze spreekt vrij goed Nederlands en is wel redelijk begaan met je - ze doet niets extra en je mag haar maar beperkt aanraken. Ik denk dat je voor een "gewone" massage ook goed verwend zou worden bij haar - dit terzijde / om maar te benadrukken dat ze heel goed is in massages.
 
Ben er eenmaal geweest en een goede massage gehad maar je kan het geen tantra massage noemen en is daarom eigenlijk wat te duur . Ze is wel aan te raden voor een goede pure erotische massage.
 
Ooit nog fan geweest van haar. Mooie exotische lady trouwens waar je een goed gesprek mee kon voeren. Ze ontving toen in een appartement. Zeer goede massage, ze liet de sexuele spanning telkens torenhoog oplopen. body to body met haar heerlijke borsten over mn lijf. Toen ik mocht omdraaien, stond mijn beste vriend al beenhard. Ondertussen mocht ik haar overal strelen, aaien, .... Ze positioneerde zich zodanig dat ik haar natte en strakke poes lekker kon vingeren. Aan de geile sappen en haar subtiele heupbewegingen op te maken, genoot ze zelf met volle teugen. Ze vertelde me dat ze ooit de controle verloor bij een klant en dat ze begon te squirten. Maar ze vertelde me er in 1 adem ook bij dat het squirt gedeelte normaal gezien enkel voor haar vriend was voorbehouden. De orgasmes die ze bij mij op het einde van elke sessie kon teweeg brengen, waren telkens uitzonderlijk intens.

Jaren later nog es bij geweest, toen ontving ze aan de andere kant van Brugge in een huis. Daar was ze ondertussen "professioneler" geworden. Ze liet haar niet meer betasten, hield zelfs een tijd haar slipje aan en deed geen body to body meer. De massage zelf met happy end was echter wel nog steeds super goed.

Sindsdien maakt ze deel uit van een mooie en intense herinnering.
 
Het huis is kraaknet, doch de rest is nogal cool, je mag nergens aankomen, wat mij betreft was het zijn geld niet waard en een grote ontgoocheling, gewoon weggesmeten geld
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan