Recensie Tany, Genk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nirvana4622

Vaste klant
128
24/02/22
80
16
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tany-hot-xxx.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week bij Tany geweest voor een vluggertje (€50).
Ze ontvangt je in een zeer armzalig klein huisje in een doodse wijk in Genk.
Ze woont er samen met nog 2 of 3 andere meisjes.
Ze heeft een heel pokdalig gezicht vol met puistjes, slappe borstjes die een beetje hangen, ze is best wel mager en heeft een slechte mondhygiëne.
Aan de telefoon kan alles en is alles inbegrepen, eens je daar bent moet je €20 opleggen voor pzc. Ik had alleen maar het briefje van 50 bij. Dan weet je het voor volgende keer zei ze. Ik dacht toen al: er gaat nooit een volgende keer komen.
Ze spreekt alleen maar Duits, is heel gehaast. Ze pijpte me 3 minuten met het condoom, daarna moest ik kiezen suck or fuck.
M'n piemel was nog half stijf ik kon er amper seks mee hebben, maar moest toch in missio verder gaan.
Kon niet zoenen, laat staan tongzoenen, zo slecht was haar mondhygiëne.
Haar poesje heb ik niet gelikt, durfde niet meer nadat ik haar mond had geroken.
Ze zei wel dat ik een hele lekker parfum op had (Bleu de Chanel EDP), dat was het enige leuke momentje.
100% weggegooid geld, slecht idee om 's avonds laat onvoorbereid te gaan wandelen en geen research te doen maar de nood was te hoog.
10 minuten binnen geweest
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan