Tanya massage Heerlen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag een bezoek gebracht, communicatie moeizaam omdat haar Engels matig is.

Haar Thaise massage is relaxed en gewoon goed, geprobeerd voor extra via hints maar geen reactie.

Na afloop gaf ze expliciet aan geen sexuele
Massages te geven…..

Uit eerder om begrepen dat er veel mogelijk is maar hier vooralsnog weinig van ervaren .

Wil je lekkere Thaise massage dan moet je zeker afspraak plannen
 
Ik ben er deze week geweest. Ik geloof weinig van wat mensen hier insinueren. Met de buurt is niks mis en de dame praat gewoon Nederlands (wel gebrekkig maar beter dan de meneer bij mijn favoriete Döner kraam).

Wellicht dat de dame vroeger extra's deed. Nu denk ik niet.

Ik zou het trouwens ook niet willen. Ik zal haar geen 'dame op leeftijd' noemen maar haar man gebruikt een traplift. De foto's op haar site zijn echt van heel wat jaren geleden.

Lieve dame, een van de beste Thaise massages die ik ooit gehad heb. Voor meer moet je hier volgens mij niet komen.
 
Onlangs bij Tanya geweest. Zeer vriendelijke en nette vrouw. Ik heb hier een massage gehad van 1u en €50 voor betaald. Ik heb hier een goede en fijne massage gehad. Ik ben met een voldaan gevoel naar huis gegaan;).

Communicatie kan overigens zowel in Nederlands als Engels. Het Engels gaat haar overigens beter af en ze gaf hier ook de voorkeur aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan