Recensie Tanya nieuwstad 46 -48 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
11/10/23
3
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De lezer moet me maar vergeten dat ik het exacte nummer niet helder meer heb maar mijn ervaring met de donkergekleurde Tanya verdient toch wel een recensie.

Ik bezocht haar in de morgen maar langer geleden heb ik haar ook wel eens vroeg in de avond bezocht. Ik was nog zoekende maar zij liep vanuit de stad naar haar kamer en mijn eerdere ervaring met haar maakt me reuze geil. Ik er dus achteraan gehupt en gevraagd of ik binnen mocht komen... Dat was uiteraard geen probleem (Business is business nietwaar :) Moest wel even wachten voordat de dagelijkse kledij was omgewisseld voor een ietwat meet eva-tenue maar daar is overheen te komen.

Voordat ik verder ga zal ik deze dame beschrijven. Niet al te groot (165 - 170) mooi donkere huiskleur (hou ik van) en werkelijk enorm grote en mooie tieten. Haar tepels zijn zo groot dat als zij in lingerie achter het raam zit er vaak een kleintje stukje van zichtbaar is. Ik vermoed dat dat opzet is maar het kan ook zijn dat voor het mooie ze net een maatje te kleine BH aan heeft.

Dan een mooie bos krullend haar (van boven) en van onder mooi glad geschoren. Vervolgens verdient de kont een nadere korte beschrijving. Haar kont is absoluut een gran culo fantastico. Wat een geil gezicht; mooi groot, rond.

Dan het spel zelf; ze kan het, ze is ervaren maar op een leuke manier. verwacht geen gekke dingen maar al het gewone werk is meer dan gemiddeld goed. Lekker pijpen, lekker likken waarbij ze meer dan genoeg het initiatief neemt.

Ik kom terug!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan