Recensie Tara, Baekelandplein, 5 Links 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

princeofpersia

Wandelaar
Forumpionier
25
02/07/21
51
1
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Donderdagmiddag wilde ik Ibbi bezoeken, maar ze had het druk, dus besloot ik haar een kans te geven. Ze zei dat haar naam Tara was. ze is een lange brunette, Oost-Europees. Haar Engels was niet erg goed. Ik vroeg om een PZC waar ze mee instemde. toen we naar boven gingen, deed ze de top er niet af. Ze begon condoom om te doen, wat ik haar opnieuw vertelde dat ik een pzc wilde, maar toen zei ze nee, dat is voor een 150.
zeer slechte ervaring, ik zal nooit meer naar haar toe gaan. Ze gaf het geld niet terug, dus besloot ik om toch maar te pijpen.
 
Is dit niet Sanja? Praat normaal gesproken Nederlands (met Oost-Europees accent). Misschien gebruikt ze tegenwoordig een andere naam. Ze heeft ook een bordje met NL voor het raam?
 
Donderdagmiddag wilde ik Ibbi bezoeken, maar ze had het druk, dus besloot ik haar een kans te geven. Ze zei dat haar naam Tara was. ze is een lange brunette, Oost-Europees. Haar Engels was niet erg goed. Ik vroeg om een PZC waar ze mee instemde. toen we naar boven gingen, deed ze de top er niet af. Ze begon condoom om te doen, wat ik haar opnieuw vertelde dat ik een pzc wilde, maar toen zei ze nee, dat is voor een 150.
zeer slechte ervaring, ik zal nooit meer naar haar toe gaan. Ze gaf het geld niet terug, dus besloot ik om toch maar te pijpen.
Dit heb ik ook meegemaakt met deze oplichtster. NOOIT meer en ibbi ook niet trouwens. Zit een luchtje aan haar. Maar die tara is echt een oplichtster.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag tijd rondlopen en moeilijk op keuze komen , heb ik Tara bezocht.
Tara begon te strelen en ging vrij diep pijpen en dat was lekker.
Daarna deed ze bovenop stand en dat deed ze erg lang , ze heeft erg goeie conditie,
Ze ging ook overdreven kreunen.
Daarna gingen we over naar doggy , met aftrekken kwam ik klaar.
Op zich is Tara een lieve meid en spontaan.
Zoenen doet ze niet.
Na seks waste ze zich goed en spoelde haar mond met mondwater.
Ik moet zeggen Tara is zo slecht nog niet.
is herhalings vatbaar.
 
Vandaag tijd rondlopen en moeilijk op keuze komen , heb ik Tara bezocht.
Tara begon te strelen en ging vrij diep pijpen en dat was lekker.
Daarna deed ze bovenop stand en dat deed ze erg lang , ze heeft erg goeie conditie,
Ze ging ook overdreven kreunen.
Daarna gingen we over naar doggy , met aftrekken kwam ik klaar.
Op zich is Tara een lieve meid en spontaan.
Zoenen doet ze niet.
Na seks waste ze zich goed en spoelde haar mond met mondwater.
Ik moet zeggen Tara is zo slecht nog niet.
is herhalings vatbaar.
Zou dit niet Lara kunnen zijn geweest? Die zit nu tijdelijk op 5 links in plaats van 6 links. Ben er zelf zaterdagnacht rond deze tijd nog geweest namelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan