Recensie Tara, Lelystad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Stamgast
Supporter
746
14/12/21
4.330
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/3639162-tara
Totale kosten (in euro)
300
Als je van Aziatische vrouwen houd en daarbij een liefhebber van grote borsten bent moet je bij Tara zijn. Ze is slank en heeft een heerlijk rond en zacht lichaam, puur natuur. Je moet even door de locatie heen kijken want die krijgt 1 ster, zij 5 sterren.

Ze doet alles om je direct op je gemak te stellen zonder dat het ongeloofwaardig word, je krijgt als je dit wilt een echt GFE gevoel. Ben 2 uurtjes bij haar geweest en vanaf het voor de eerste maal douchen en elkaar wassen, lekker vrijen en ontspannende sex met haar met een nog meer ontspannende oliemassage van de achterkant en een body to body van de voorkant met daarna de uitgebreide 2e ronde en uiteindelijk weer op haar lichaam klaar gekomen.

Schoongemaakt, nog even liggen vrijen en weer samen douchen, toen ik terug reed had ik spijt dat ik haar niet had meegenomen voor het weekend.

Als je haar respecteert en gewoon normaal behandelt krijg je terug wat je geeft, hou haar liever voor mezelf maar daar kan zij de kost niet mee betalen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/3639162-tara
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben paar keer bij Tara geweest. Tara is aardige vrouw, met grote borsten en perfecte rondingen. Haar Aziatische achtergrond voegt pit toe in bed en wat Europese meisjes niet hebben. Ze heeft een lichaam als een tiener. Is perfect als minnaar en als vriendin. Zij is erg begaan met hygiëne en reinheid. Plek in Lelystad is discreet en stil.
 
Haha daar ben ik ook weleens geweest. Een flatje vlakbij het Centrum. Nelson Maatman (dat smerige pedofiele varken) woonde ook in die flat dat kan je zien bij Danny Ghosen

Het viel me al op dat de kamer er echt uitzag als een peeskamertje, zelfs de muur naar de douche was verbouwd (je kon er zonder deur naar binnen lopen door een soort van boog) en volgens mij stond er ook een jacuzzi in wat behoorlijk gek is voor een huurhuisje
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan