Recensie Tasja Zoetermeer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
26/01/23
29
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-pzc-80-euro_7428403
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden vond ik de advertentie van Tasja. In het begin was ik wat voorzichtig in verband met de advertentie.
Het nummer geappt en hier in contact gekomen met haar. Tasja is heel erg discreet en wilde ook geen foto sturen.

Een gokje genomen en toch naar Zoetermeer gegaan. Hier ontving zij in een rijtjeswoning. Die woning is van een vriendin zegt ze.
Tasja zelf is eind 50 en ziet er ook zo uit. Geen afgetrainde Cougar.
De massagekamer was een simpele kamer die niet echt donker gemaakt kon worden. De massage vond plaats op bed.
De massage was prima maar wat zwakjes.
Tijdens de massage trekt ze haar top ook uit en voel je haar borsten over je rug. Je handen over haar lichaam vind ze niet erg.

Het erotische deel was wel lekker en Tasja weet zeker hoe ze haar hand en mond moet gebruiken.

Al met al een oke ervaring.
 
Helaas wist ik niet hoe een date met Tasja plannen verloopt. Ze wil een foto vooraf, hier was ik niet zo happig op maar omdat er anders geen date plaatsvind heb ik dat toch maar gedaan. Nogmaals, in de advertentie of hier in reviews nergens te lezen. Helaas was ik niet haar type en wilde ze niet afspreken. Kan gebeuren en geen probleem uiteraard. Wel jammer want was benieuwd naar haar en haar massages. Haar type bevalt mij namelijk wel! Beetje Milf next door type…heerlijk lijkt me dat
 
Deze dame wil ik graag gaan bezoeken. Maar is de foto op Sexjobs wel van haar? Want dat lijkt niet echt een vrouw van eind 50, eerder eind 30 als je het mij vraagt.
En wat voor kleding draagt ze tijdens de massage?
 
Heeft er nog iemand recent contact gehad met Tasja of haar bezocht. Advertentie staat al een tijdje offline
Ik heb contact met haar en komende week een afspraak. Ze gaf aan dat ze weinig afspraken maakt en nogal druk is. Naast een paar afspraken per week heeft ze een baan dus haar week is snel gevuld. Ik ben bang dat je even geduld moet hebben 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan