Recensie Tassia ervaring? 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is iemand al eens bij haar geweest?

Ik heb geen ervaring met haar maar ik kan mij herinneren dat de recensies op Hookers.nl heel goed waren. Dat geldt ook voor Shemalewiki.com
 
Ik heb geen ervaring met haar maar ik kan mij herinneren dat de recensies op Hookers.nl heel goed waren. Dat geldt ook voor Shemalewiki.com
Ook geen ervaringen, met Tassia.

Maar ik hou er wel rekening mee, dat de op Shemalewiki geplaatste recensies, bijna zonder uitzondering, allemaal positief zijn. Ik heb in het verleden twee keer, een recensie met een zeer slechte waardering, willen plaatsen. Beiden zijn om onduidelijke reden, niet door de ballotage gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Ben een keer bij haar in Zwolle geweest en toen had ze alleen die zwaar bewerkte "glamourfotos". Ze leek daar totaal niet op, veel mannelijker wat nu ook te zien is op haar nieuwe fotos en videos.

was toen nog een heel gedoe omdat ze geld van me wilde omdat ze tijd had vrij gemaakt, nog 1 of andere gozer erbij. Was uiteindelijk dus nog wel ff lachen ?
 
Op een of andere manier bleef ze mij `aantrekken' contact met haar gezocht wat vrij makkelijk was. Ik kon naar haar toe met zo'n half uur. Voor de tijd heb ik gevraagd of ze niet iets van de tijd af snoept. Want die ervaring hebben we al😉 toen zei ze alleen ok.... toch de gok gewaagd en inderdaad ik was zo'n 15 minuten eerder buiten dan beloofd Mevrouw moest nog eten tijdens de date. Maar de 45 minuten die overbleven waren top👍 zei heeft mij 2x heerlijk genomen en wij hebben elkaar gepijpt. Ze wou mij klaar pijpen maar daar had ik niet zo'n zin in... Ik wou wel eens op haar borsten komen. En dat heeft ze geweten haha iets meer dan de bedoeling was... ik dacht moet je ook maar niet in mijn tijd eten😈 achteraf bleek dat ik ook al eens eerder bij haar geweest ben omdat ik een herkenning's punt had
 
Intiem
4,00 ster(ren)