Recensie Tassia ervaring? 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is iemand al eens bij haar geweest?

Ik heb geen ervaring met haar maar ik kan mij herinneren dat de recensies op Hookers.nl heel goed waren. Dat geldt ook voor Shemalewiki.com
 
Ik heb geen ervaring met haar maar ik kan mij herinneren dat de recensies op Hookers.nl heel goed waren. Dat geldt ook voor Shemalewiki.com
Ook geen ervaringen, met Tassia.

Maar ik hou er wel rekening mee, dat de op Shemalewiki geplaatste recensies, bijna zonder uitzondering, allemaal positief zijn. Ik heb in het verleden twee keer, een recensie met een zeer slechte waardering, willen plaatsen. Beiden zijn om onduidelijke reden, niet door de ballotage gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Ben een keer bij haar in Zwolle geweest en toen had ze alleen die zwaar bewerkte "glamourfotos". Ze leek daar totaal niet op, veel mannelijker wat nu ook te zien is op haar nieuwe fotos en videos.

was toen nog een heel gedoe omdat ze geld van me wilde omdat ze tijd had vrij gemaakt, nog 1 of andere gozer erbij. Was uiteindelijk dus nog wel ff lachen ?
 
Op een of andere manier bleef ze mij `aantrekken' contact met haar gezocht wat vrij makkelijk was. Ik kon naar haar toe met zo'n half uur. Voor de tijd heb ik gevraagd of ze niet iets van de tijd af snoept. Want die ervaring hebben we al😉 toen zei ze alleen ok.... toch de gok gewaagd en inderdaad ik was zo'n 15 minuten eerder buiten dan beloofd Mevrouw moest nog eten tijdens de date. Maar de 45 minuten die overbleven waren top👍 zei heeft mij 2x heerlijk genomen en wij hebben elkaar gepijpt. Ze wou mij klaar pijpen maar daar had ik niet zo'n zin in... Ik wou wel eens op haar borsten komen. En dat heeft ze geweten haha iets meer dan de bedoeling was... ik dacht moet je ook maar niet in mijn tijd eten😈 achteraf bleek dat ik ook al eens eerder bij haar geweest ben omdat ik een herkenning's punt had
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15/16 cm
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/breda/548115-tassia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik weet dat op Hookers ze altijd al wel goeie recensies had dus toch maar gewaagd.
Op een maandag middag een afspraak gemaakt, kort contact gehad en ze had al snel n plaatsje voor mij, een bekende plek in breda en makkelijk bereikbaar, wel parkeren in omgeving lastig, ik vond het een goede date en vond het allemaal wel lekker, ze nam je heerlijk maar haar pijp kunsten vond ik toch beste, herhalinggevaar is er niet direct, maar het sluit niet uit dat ik haar nooit meer bezoek , omdat ik nog n beetje wil ontdekken zal het alleen niet meteen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het tegenvallen, denk dat de foto's van vroeger waren. Ben twee keer bij haar geweest, tweede keer ook de laatste keer. Heel gehaast en klaagde over dat ik te hard van stapel ging. Ze blijkt ook op xvideos te staan tassia santos.
 
Ik vond het tegenvallen, denk dat de foto's van vroeger waren. Ben twee keer bij haar geweest, tweede keer ook de laatste keer. Heel gehaast en klaagde over dat ik te hard van stapel ging. Ze blijkt ook op xvideos te staan tassia santos.
Heb je een linkje, kan niet vinden.

Overigens weet iemand waar ze gebleven?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15 cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/548115-tassia-santos
Totale kosten (in euro)
€200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag na 5 jaar ongeveer weer Tassia bezocht, toen der tijd zag ze er zeer vrouwelijk uit alleen de date was niet goed maar ook niet slecht dus heb ik het een tweede kans gegeven.

Eerst een eind rijden naar Rotterdam zuid, eenmaal aangekomen moest ik paar minuten wachten tot ik zou aanbellen.
Binnen moest ik eerst even afrekenen en mocht daarna opfrissen.
Zij begon met pijpen zonder deed ze goed, vroeg daarna of ik hou wou neuken maar ik had zin in een 69….zeg ze geef me een paar seconde en mevrouw gaat onder de douche staan…heel vreemd aangezien ik ruim anderhalf uur van te voren de afspraak met haar had gemaakt.
Toen ze terug was vroeg ze of ze mij mocht neuken daar had ik wel zin in, ik moest in doggystyle plaats nemen beetje glijmiddel en mevrouw wou hem er al gelijk in steken geschrokken zei ik with condom please, lacherige zei ze yes yes en pakte een condoom.
We hebben meerdere posities doorgenomen en hierna heb ik haar ook geneukt, toen begon ze wel met baby cum baby cum en dat irriteerde me ergens want ik heb voor een uur betaald.
Ik vroeg haar mij weer te pijpen en toen begon ze in haar taal weer te brabbelen, ik merkte dat ze geïrriteerd was geraakt daar door best vreemd?
Ze zei daarna na het neuken pijp ik nooit normaal…hierna zei ze zou ik jou maar weer neuken en dan trek je jezelf klaar dat vond ik prima en ja hoor mevrouw wou hem weer zonder erin steken 🤦🏾‍♂️ condoom om en bij mij erin en heb mezelf klaar getrokken, snel gaan douche en aangekleed.
Toen kon er wel een amor thank you nog uit komen en kreeg een kus.

Tassia ziet er nu veel mannelijker uit als toen, ze bied nu wel de service die aangevinkt staat en dat is tot daar prima.
Verder is haar gedrag een beetje vreemd gaat snel van 0 naar 100.
Dit was dus me tweede date met haar en ook gelijk me laatste, date was weer niet slecht maar ook niet super goed dus vandaar een voldoende.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan