Recensie Tatiana, Deurne 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deswart

Wandelaar
71
06/03/22
24
3
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tatiana-new-new-2.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben langs geweest bij Tatiana in het deftige gedeelte van Deurne. Makkelijk parkeren, dat wel in de buurt. Dan het ontvangst: het was in een klein en proper appartement waar een Venezolaans meisje opendeed, die echter helemaal niet leek op de foto's van de advertentie. Ze was ook helemaal aangekleed, en zei dat ik nog even moest gaan zitten in de gang. Plots hoorde ik allerhande sex-gerelateerde geluiden uit de inkom horen. De dame was dus 'nog bezig'. Ik vroeg wel of ik uit de gang mocht zitten, gezien de andere gast waarschijnlijk langs mij zou moeten passeren. Ah, dat was misschien niet zo een slecht idee, zei het meisje.

Toen Tatiana klaar was, werd ik begroet, en deed ondertussen haar kousen aan. Ik had ook (2x) gevraagd of ze aan tongkussen deed, waarop ze positief had geantwoord. Dat bleek ter plekke wel niet het geval (had nochtans mijn tanden op voorhand gepoetst, dus ik had een frisse adem). Buiten wat lamentabele kusjes met de lippen toe was er weinig van te merken.

Ik wou nog eens een keer op z'n Russisch, en dat was dan wel weer ok. Ze had een zachte huid, waaromheen ik mijn benen kon leggen, terwijl ik de jongeheer tussen haar borsten stak. Met wat glijmiddel werd het helemaal een vlotte bedoeling. Ze deed deze handeling goed, wat niet iedereen gegeven is. Ze wist haar borsten goed te klemmen.

PRO: ze heeft een leuk, alledaagse lichaam
haar borsten zijn geschikt voor je lul er tussen te leggen
Ze had een mooi getrimde poesje, wat ik persoonlijk wel kon smaken.

CON: voor kussen moet je niet gaan
de organisatie
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan