Teleurstellling na fantastische eerste keer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.205
10
Ik bezocht gisteren een dame waar ik een paar maanden geleden een fantastische ervaring mee had. Een zinderende passievolle middag voor stomend hete sex waarvan ik nog enkele dagen moest bijkomen. Hoewel ik wist wat er ging komen, was ik nog steeds op een positieve manier gespannen. Echter het viel behoorlijk tegen. Er werd veel gepraat en het tongzoenen was weliswaar met overgave maar met zeer een harde tong. Daarbij vond ik haar te mager en voelde haar borsten nu ineens te nep. Kortom een tegenvallende middag. Dit is de eerste keer dat me dit overkomt en ik vraag me af of anderen dit ook is overkomen.
 
Misschien heb je je te veel laten leiden door verhalen hier. Door de spanning en geilheid let je de eerste keer niet op alles. De keer erop ben je minder gespannen en let je op andere zaken. Dat heb ik ook wel meegemaakt. Blijkt het toch niet zo goed / mooi / lekker te zijn. Meestal terug naar de vertrouwde adressen dan.
 
Herkenbaar verhaal. Dame waar ik vaker ben geweest, onlangs nog bezocht. TZ vind ik belangrijk bij een goede date. Gebeurde amper tijdens bezoekje, en gebeurde dit, dan met puntje van de tong alleen. Voor de duidelijkheid, douche genomen, tanden gepoetst, met Listerine gespoeld. Pijpen deed ze vrij lang, maar deed me ook erg weinig. Bij neuken had ik er te weinig gevoel bij om klaar te komen. Eigenlijk vond ik alleen het beffen leuk :love:

Eenmaal thuis begint dan het denken, waar ligt dit aan, was het altijd al zo, of waren eerdere bezoekjes leuker? En ik kom daar niet goed uit, eerlijk gezegd. Date natuurlijk ook met andere dames, dus ga ook steeds vaker vergelijken. Merk wel dat ik nu op punt ben aangekomen dat ik óf niet meer ga, óf dit aan ga kaarten. Laatste vind ik ook spannend. Hoe reageert ze als ik een volgende keer app of zeg, dat ik graag wil dat er meer getongzoend wordt?

Lang verhaal kort, sinds afloop date heb ik er een baalgevoel van en dit nu al paar dagen. Wat een verschil met date andere dame vóór deze date. Zweefde toen na afloop date nog dagen op een roze wolk.
 
Bij de persoonlijke beleving kan ik me nog wel wat voorstellen; dat is mij zelf ook meer dan eens overkomen. Maar ik vraag me af hoe het kan dat je haar uiterlijk/lichaam opeens anders taxeert. Want ik neem niet aan dat ze sinds je eerste ontmoeting enorm veel is afgevallen of dat ze opeens haar borsten heeft laten 'doen'? (Al kan dat natuurlijk wel, maar je bericht duidt daar niet op.) Was het dan een geromantiseerd beeld wat je in je hoofd had?
 
Daarbij vond ik haar te mager en voelde haar borsten nu ineens te nep

Dit is mij ook wel eens overkomen, bij de tweede date was de dame behoorlijk afgevallen tov de eerste. Daardoor waren haar siliconen borsten ineens veel minder mooi en zag en voelde je haar ribben gewoon zitten. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel ribben die je ziet, er moet wel wat vlees op de botten zitten.
 
Mijn ervaring is dat je moet genieten als een bezoek echt meevalt. De kans dat een tweede bezoek even lekker verloopt is klein. Het kan uiteraard, maar mijn eigen ervaring leert dat het vaak niet zo is. En zelfs als een 2de bezoek opnieuw bevalt dan is de kans groot dat een 3de tegenvalt.

Hoe het komt ? Ik heb al vaker de indruk gehad dat dames dit bewust doen als ze zelf ook ondervinden dat er een soort klik is, of dat het te goed aanvoelt. En dat ze daarom zelf bewust op de rem gaan staan om 'problemen' te vermijden. En met problemen bedoel ik dat ze geen verliefde klanten willen, of mss zelf geen gevoelens willen krijgen.

De voorbije 25 jaar zelf enkele zalige momenten gehad waarbij de dame plots zelf helemaal los kwam of ging met fantastische sex tot gevolg, waarbij duidelijk meer gebeurde dan de bedoeling was. Van die paar keer was er eentje die het ook toegaf daarna, in de paar andere gevallen herpakte de dame zich vrij snel nadat ze zelf (hevig) was klaargekomen.

Die ene dame heb ik nog paar keer bezocht daarna, al dan niet op haar eigen vraag, en ook zonder betaling. Helaas werkte enkele maanden later haar telefoonnummer niet meer, en ik heb ze tot hiertoe nooit meer ergens zien adverteren.

Die paar andere dames heb ik bewust niet meer opgezocht. Dat kon toch alleen maar op een teleurstelling uitdraaien..

Gewoon genieten van het moment..
 
Kom ik ook wel dikwijls tegen dat de eerste keer meestal stomende sex is waarvan je denkt nu heb ik mijn droom dvp gevonden , en de 2 de keer met je neus op de feiten word gedrukt en de vonk eraf is , niet zozeer om uiterlijk van de dame maar er hangt dan een andere sfeer tijdens de date . de eerste keer ben je 2 mensen die met elkaar nog nooit sex gehad hebben wat wel opwindend kan zijn en daarna is het nieuwe eraf zeg maar.
Zeer herkenbaar.
 
Als tegengeluid: omgekeerd komt ook nogal eens voor is mijn ervaring. De eerste keer alles nog nieuw. Voelt elkaar nog niet goed aan. Dame laat nog niet alles toe omdat ze je totaal niet kent. Elke volgende keer steeds meer op elkaar ingespeeld. Begrijpen elkaars lichaamstaal. Communicatie verloopt soepeler. Er mag en kan meer. Dat allemaal tesamen maakt de seks beter en beter.

Tuurlijk maak ik ook wel eens mee dat een dame haar dag niet heeft, iets vervelends meegemaakt heeft of wat minder energie heeft. Daar reken ik haar niet op af. Kan een keer gebeuren. Als het een gewoonte wordt, dan is het natuurlijk anders. Heb dat echter nog maar een enkele keer meegemaakt. Zoals een geweldige dame die verhuisd was naar een ander privehuis en daar geen schim meer was van zichzelf, denk dat ze in de problemen zat, maar niet achter gekomen.

Nee, wat mij eerder teleurstelt na een eerste geweldige date is als je er achter komt dat ze bij iedereen hetzelfde programma doet en het ook bij mij de keer daarop weer vrijwel hetzelfde is. Zodra het als een kunstje gaat voelen, teveel als een toneelstukje, dan haak ik af. Elke dame heeft vast een bepaald repertoire, maar het moet wel voelen alsof deze tailor-made is voor mij. Afgestemd op wat ik fijn vindt, zonder afbreuk te doen aan wat de dame prettig vindt.
 
Tja, het blijven rare wezens, de dames.
Meegemaakt dat de eerste keer goed was, eigenlijk wel een tweede bezoek waard, het tweede bezoek redelijk kort erop, en dan eentje waar de vonken vanaf vliegen, zo'n afspraak als je naar buiten gaat en thuiskomt je merkt dat je shirt binnenste buiten aangetrokken hebt, en dan denkt wouw.
En dan na een half jaar de derde afspraak, en dan een afwerksex date hebt, niet eens een tweede belletje waard, dan ben je pas gefrustreerd, en denk je kut h**r.
Daarom eigenlijk nooit meer als twee bezoeken op een dame.
Dat is mijn uitspraak, en daar kunt u het mee doen.
 
Tja, het komt bij mij niet vaak voor dat ik een DVP voor een tweede keer, laat staan een derde keer bezoek.

Vorig jaar had ik dit met een dame die naar een ander privéhuis was gegaan. De eerste twee keer bezocht ik de dame bij het vorige privéhuis waar zij werkzaam was. Het eerste bezoekje was toen voldoende, maar nog niet een bezoekje waar de vonken van af spatte. Dit kwam omdat het van beide kanten aftasten was. Heel soms heb je instant een klik met de dame, maar vaker is het toch aftasten van beide kanten. Dit gebeurde bij het tweede bezoekje aan haar. Ik had een uur met haar, maar ik besloot toen nog met een half uur te verlengen. Ik weet nog dat ik na dat bezoekje heel dromerig was en tegelijk honger had.

Ruim een half jaar later zag ik haar ineens bij een ander privéhuis op de website staan. Ik had een afspraak met haar ingepland voor anderhalf uur, omdat ik wel dacht dat het vuurwerk van een half jaar geleden er wel misschien nogmaals erin zou zitten. Dit bleek niet het geval te zijn, omdat ik al gauw merkte dat zij mij snel probeerde af te werken. Een kanttekening die ik wel moet maken is dat ik in het privéhuis toen werd opgevangen door een charmante dame. Die charmante dame spookte tijdens de afspraak door mijn hoofd. Ik dacht na de afspraak dat het misschien voornamelijk aan mij had gelegen, totdat een van mijn vrienden (die haar overigens ook twee keer eerder had bezocht) haar voor de derde keer bezocht. Hij gaf aan mij aan dat hij hetzelfde had ervaren als ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan