Recensie Teresa, Villa Weizigt, Dordrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3748

Meubelstuk
1.033
09/10/21
2.359
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://villaweizigt.nl/dames/ruby/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Teresa is klein van stuk, slank, met een prettig rond gezicht, ronde billen en ronde borsten die volgens mij met sili's versterkt zijn. Ik vond haar lijf en zachte huid lekker aanvoelen. Ze deed me denken aan het schilderij 'La maja desnuda' van Goya. Ze oogt blond op de foto, ik weet niet of dat haar eigen haarkleur is: ze droeg tijdens onze date een fantasie-kerstpakje (ja, het was rond die tijd) en op haar hoofd een pruik en een soort kerstboompje. Ze had een keurig getrimd bosje haar op haar venusheuvel: leuk voor de afwisseling na al die geschoren (vaak stoppelige) poesjes.

Ik vond haar een lieve meid die gaandeweg de date meer ontspannen, hartelijker en lekker knuffelig werd. Pijpen (mc) en neuken ging lekker. Ze liet zich met graagte beffen, maar wou niet gevingerd worden. We spraken Nederlands, Engels en Spaans met elkaar.

Ik ben al een tijdje in een fase dat ik liever gangbangs bezoek dan dat ik een-op-een dates heb. Dordrecht is ook niet echt dichtbij voor mij. Anders zou ik haar vaker bezoeken, vooral omdat ik haar een prettige dame vond.

Voorafgaand aan de actie vroeg ze of ik haar iets te drinken wilde aanbieden. Natuurlijk. Het werd een glaasje bubbels à raison van 25 euro... Ach ja, de bar moet ook z'n omzet halen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan