Recensie Terry, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
40
15/08/21
107
18
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/best-bodybody-massage-service-_7866508
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Terry verdient wel een positieve vermelding.

Superslank, petit figuurtje. Desondanks genoeg kracht in haar vingers.
Gebruikt letterlijk haar hele lichaam. Tot en met haar kin aan toe :oops:
Niet eerder ervaren, maar heel prettig. Ga het verder niet specificeren, dat haalt de verrassing eraf.
Pussy-sliding was leuk, junior tussen haar billen ook, maar die kin-ervaring beklijft.
Eindspel was top, haar dijen finaal ondergekliederd.

Had in het contact vooraf een wat zakelijkere dame verwacht. Bij mij in werkelijkheid een vrolijke, ontzettend spontane, grappige jongedame.

Ontvangst nu in Osdorp, hygiëne toen ik er was goed, als je de vijfde op de dag bent weet ik niet of ze dat vast kan houden.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Ben er inmiddels ook geweest en ben het helemaal eens met Cinta. Ik vond dat ze een bovengemiddeld goede massage gaf en ook lekker wist te teasen. Ze begon uit zichzelf met een prostaatmassage, waar ik enigsinds, maar positief, door verrast werd maar daardoor ook sneller klaar kwam dan ik had gewild. Ook aardig om te vermelden is dat ze absoluut geen klokkijkster is, ik ben denk ik een uur en een kwartier binnen geweest en had voor een uurtje geboekt. Dit terwijl je bij andere massagesalons toch vaak binnen het uur weer buiten staat. De ontvangst in het hotel is wel prima, maar de hotelkamer is wat aan de krappe kant en het komt allemaal wat geimproviseerd over. Ze vertelde ook dat ze op zoek is naar een appartement in de stad omdat ze het zelf ook niet ideaal vond.
 
Ik ben deze week geweest bij haar en dat was een bijzondere ervaring. Haar houding heel relaxed, haar massage is heel kundig, en het gevoel is zeer opwindend.
Het is een mooie, lieve en ervaren jonge vrouw.
Zeer de moeite waard!! 🙏🏻😉
 
if she is still around here, before she is leaving the country, invite to home..she is very thin and athletic and cannot imagine how good she is..definitely recommended...
 
Goedemiddag,

Na al deze reviews durfde ik het wel aan deze dame te boeken. Ik schrok toch een beetje toen ze voor mijn deur stond. Ik had een knappe jonge dame verwacht. Dat was dit niet. Volgens mij is ze sowieso midden 30 en ik vond haar zeker niet knap. Maar daar verschillen de meningen vaak over. En toen ze begon aan haar massage twijfelde ik of dit wel de dame van reviews hierboven was. Maar na een tijdje voelde het stukken beter aan en toen ze de kin deed wist ik zeker dat dit dezelfde dame was. De massage was oke maar ik laat haar niet nog eens komen. Ik ken wel betere dames. Groet P
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan