Recensie Tess, Brecht Maison d'Amour 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chrisa

Stamgast
591
12/01/22
251
16
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tess-19-jarige-vlaamse-lolita-type-terug-uit-verlof.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Verleden week eens een bezoek gebracht aan Tess.
Ze is een mooi, jong meisje, groot, slank, B cup borsten, lekker kontje, ze heeft een beetje the girl next door imago.
Ze is zeker niet opgedirkt als een hoer, wel integendeel, heel naturel en gewoon een lekkere griet.


Ze stelt je meteen gerust door een wasje van mijnheer vooraf ; je kan haar vervolgens lekker beffen en haar tietjes likken ; in mijn geval deed ze mij klaarkomen in 69 terwijl ik haar kutje likte. Geen intiem gedaan want zover ben ik dus niet geraakt.
Zoenen volop, tongen met beetje voorbehoud.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Mijn bezoeken bij haar dateren alweer van de periode juni-sept, in totaal 4 keer bezocht.
Telkens met een zeer goed gevoel vertrokken.
Bij de eerste keer had ze mooi donker haar (zoals op haar foto's) en bij de laatste keren blond geverfd.
Kussen mocht in die periode niet, wat dan jammer was.
De algemene beleving tijdens de daad is gewoon zeer goed. Ze is zeer sensueel en is gewoon goed tussen de lakens. De bezoeken waren eigenlijk telkens te kort om een serieus gesprek te voeren. Dat stukje ervaring kan ik dus niet delen.
Pijpen: zeer goed (zc) en ze lijkt ervan te genieten
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had al lang m'n oogje maten vallen op deze jonge dame.
En uiteindelijk dan ook maar mijn stoute schoenen aangetrokken.
Door Covid was het zeer lang geleden dat ik een dame bezocht en dus was ik al behoorlijk opgewonden bij aankomst.

Tess is een aangename jongedame, die er leuk uit ziet. Ze heeft lekkere naturele borsten.

Op de kamer begon ze me al snel te pijpen, dat doet ze overigens zeer goed. Met heerlijke aandacht voor de balletjes.
Ik ging het niet lang volhouden, dus maar snel om een condoom gevraagd en heeft ze me bovenop 'afgewerkt'.

Nadien nog een lekkere massage gekregen.

Als er al een minpuntje is, is dat ze niet echt diep ging, toen ze op me zat.
Ik vraag me af of ik wel diep zou mogen gaan, als ik haar neem...
Dat wordt misschien iets voor de volgende keer...
 
Ik had al lang m'n oogje maten vallen op deze jonge dame.
En uiteindelijk dan ook maar mijn stoute schoenen aangetrokken.
Door Covid was het zeer lang geleden dat ik een dame bezocht en dus was ik al behoorlijk opgewonden bij aankomst.

Tess is een aangename jongedame, die er leuk uit ziet. Ze heeft lekkere naturele borsten.

Op de kamer begon ze me al snel te pijpen, dat doet ze overigens zeer goed. Met heerlijke aandacht voor de balletjes.
Ik ging het niet lang volhouden, dus maar snel om een condoom gevraagd en heeft ze me bovenop 'afgewerkt'.

Nadien nog een lekkere massage gekregen.

Als er al een minpuntje is, is dat ze niet echt diep ging, toen ze op me zat.
Ik vraag me af of ik wel diep zou mogen gaan, als ik haar neem...
Dat wordt misschien iets voor de volgende keer...
Ze weet wel wat ze doet hé ,het genot zit in het kopje ,(penis)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vroeger was ze brunette en nu haar haren laten blonderen. Nog steeds beeld schoon. Pijpen was met cd en geen tongzoenen. Hierdoor gaan wandelaars weg blijven! Zeer spijtig dit. Was al eventjes geleden dat ik nog eens bij maison damour ben geweest.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor mij geen herhalingsgevaar bij Tess.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toch de poging gewaagd.
Een beetje mixed feeling.
Ze is bloedmooi maar wel buurmeisje type, dus geen overdreven makeup ofzo.
Ze is ook erg slank, vooral aan haar taille, met nog steeds mooi gevormde billen etc. Lekker tieten en je mag het knijpen likken wat je wil. Mooi pink poesje, hou ik van.
En pijpen (mc) kan ze goed zeg, lang, en gevarieerd.
Neuken ook erg goed, lekker strak, ze gebruikt glijmiddel maar ik vind het juist fijn! Ze vind zachtjes prima maar tempo omhoog en rough nemen zie je ze ook genieten. (Weet niet zeker maar ik had haar denk ik klaar laten komen)
Ze zegt niet veel (wel best veel kreuntjes) maar gaat wel mee, verschillende posities, etc.

Maar..

Ja zij is best passief. Vooral in het begin lijkt alsof ze niet echt geinterresseerd is. Na het einde kwam ze juist wat los met glimlach etc.
Dus mss volgende keer beter?
Ook geen tongzoenen/ niet eens zoenen. Corona als 'smoes'..... En ik dacht dat pzc inbegrepen is, maar toch niet. Ik heb zelf geen moeite zc of mc maar toch beetje raar dat ze het bij sommige wel doet en ander weer niet (heb het niet gevraagd dus mss doet ze het gwn). Aan hygiene ligt het niet want ik kreeg juist heel veel complimenten bij andere dames, ben ook besneden dus lekker schoon allemaal. Geen idee.
Oh en ze laat vingeren niet toe, geen dealbreaker en ze ging niet boos ofzo, alleen zachtjes je hand wegduwen.

Alles bij elkaar ga ik wrs toch wel terugkomen, want ze is bloedmooi (de gedachten dat je zo'n iemand kan neuken is geil!) en mss vlg keer meer los dan de eerste keer.
Maar als na de 2e keer alsnog zo passief en geen zoenen, ga ik toch wel naar dvp die misschien minder mooi is, maar wel vol gfe. Optiek seks is leuk maar gfe is leuker.

Jammer trouwens dat er geen douche binnen, alleen zo'n wastafel.
 
Toch de poging gewaagd.
Een beetje mixed feeling.
Ze is bloedmooi maar wel buurmeisje type, dus geen overdreven makeup ofzo.
Ze is ook erg slank, vooral aan haar taille, met nog steeds mooi gevormde billen etc. Lekker tieten en je mag het knijpen likken wat je wil. Mooi pink poesje, hou ik van.
En pijpen (mc) kan ze goed zeg, lang, en gevarieerd.
Neuken ook erg goed, lekker strak, ze gebruikt glijmiddel maar ik vind het juist fijn! Ze vind zachtjes prima maar tempo omhoog en rough nemen zie je ze ook genieten. (Weet niet zeker maar ik had haar denk ik klaar laten komen)
Ze zegt niet veel (wel best veel kreuntjes) maar gaat wel mee, verschillende posities, etc.

Maar..

Ja zij is best passief. Vooral in het begin lijkt alsof ze niet echt geinterresseerd is. Na het einde kwam ze juist wat los met glimlach etc.
Dus mss volgende keer beter?
Ook geen tongzoenen/ niet eens zoenen. Corona als 'smoes'..... En ik dacht dat pzc inbegrepen is, maar toch niet. Ik heb zelf geen moeite zc of mc maar toch beetje raar dat ze het bij sommige wel doet en ander weer niet (heb het niet gevraagd dus mss doet ze het gwn). Aan hygiene ligt het niet want ik kreeg juist heel veel complimenten bij andere dames, ben ook besneden dus lekker schoon allemaal. Geen idee.
Oh en ze laat vingeren niet toe, geen dealbreaker en ze ging niet boos ofzo, alleen zachtjes je hand wegduwen.

Alles bij elkaar ga ik wrs toch wel terugkomen, want ze is bloedmooi (de gedachten dat je zo'n iemand kan neuken is geil!) en mss vlg keer meer los dan de eerste keer.
Maar als na de 2e keer alsnog zo passief en geen zoenen, ga ik toch wel naar dvp die misschien minder mooi is, maar wel vol gfe. Optiek seks is leuk maar gfe is leuker.

Jammer trouwens dat er geen douche binnen, alleen zo'n wastafel.
Ze is niet meest spontane meid, maar ze maakt dat ruimschoots goed met haar kunsten.

Dat van met en zonder condoom pijpen. ik heb beide bij haar ervaren (en ook bij meer meerdere vrouwen van andere huizen). Ik denk dat er geen logica achter zit en het vaak van de goesting van de dag afhangt.

Ik moet wel zeggen dat ze bij iedere bezoek leuker wordt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al geruime vaste klant bij Tess en Anna. Tess heeft een leuker snoetje, prachtige body, alles in de juiste verhouding. Als je wat vaker komt dan is er een klik. Ze is spontaan, aangenaam, actief, doet zelf voorstellen. Ze al eens genomen op de gyno-stoel... gewoonweg prachtig. Haar blik, hoe ze je aankijkt als je haar neemt... Verslavend.
En een leuke babbel. Een poolse dame maar perfect nederlands.
Ik wil hier niet te veel reclame maken, want dan is risico groot dat ze te veel klanten krijgt... ik heb ze liever voor mij alleen...
 
De agenda van dit huis lijkt niet altijd te kloppen.
Ik maak het liefst afspraken op de dag zelf en Tess is de laatste weken vaak niet aanwezig itt wat er op hun agenda staat.
Is er iets aan de hand ofzo?
 
Nee, Anna heeft beneden even grote lipjes als boven :)
Tess en Anne zijn twee super toffe dames. Qua lichaamsbouw idem enkel heeft Anna beduidend grotere borsten die dus wat meer last hebben van de zwaartekracht maar ze is een beauty qua uiterlijk en qua persoonlijkheid. Tess heeft wat steviger borsten die in alle posities hun stevigheid houden. Maar verder idem als Anna. Echt leuke dames, maar ik zou eigenlijk beter anti-reclame maken... kwestie van ze niet te veel te moeten delen...
Wat betreft agenda, toch nog niet mee gemaakt dat Tess er niet was als ze op agenda stond en ik afspraak had. Ik vind dat trouwens leuk en goed dat de agenda er is en de laatste tijd zelfs al ruim op tijd. Ik plan namelijk nogal graag mijn bezoekjes en niet op de laatste moment.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tess is een prachtig mooi meisje. Stelde zichzelf in een flits voor en dit triggerde me. Op de kamer gezellig en ontspannen. Niet zoenen/ tongen jammergenoeg. Pijpen met condoom. Standje 69 was geweldig. Prachtig, lekker fris poesje. Mocht haar rimmen. Heerlijk hiervan genoten.
2 standjes. Beetje minimaal, steeds haar hand ertussen. Wel heerlijk in haar klaargekomen. Fantastisch lichaam.
Nog een heerlijke massage gekregen en daarna heeft ze me gewassen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
In Februari bezocht
 
Laatst bewerkt:
Tess is een prachtig mooi meisje. Stelde zichzelf in een flits voor en dit triggerde me. Op de kamer gezellig en ontspannen. Niet zoenen/ tongen jammergenoeg. Pijpen met condoom. Standje 69 was geweldig. Prachtig, lekker fris poesje. Mocht haar rimmen. Heerlijk hiervan genoten.
2 standjes. Beetje minimaal, steeds haar hand ertussen. Wel heerlijk in haar klaargekomen. Fantastisch lichaam.
Nog een heerlijke massage gekregen en daarna heeft ze me gewassen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Pijpen met condoom niet voor mij en dan telkens die handjes er tussen ,nee Tess
 
Vrijdag opnieuw naar Tess en vermoedelijk de week nadien opnieuw voor een langere sessie. Voor mij krijgt die dame overall 5 sterren, naar service, contact, fun, humor, prachtige uitstraling, mooi lichaam en seks zeer OK.
Pijpen met condoom of zonder. Zal een beetje van hygiëne afhangen. Mij heeft ze toch al een paar keer benaderd dat ze onderaan wou beginnen zonder een hoedje erover. Maar voor mij en haar hygiëne sta ik dat niet toe. Als je ze laat pijpen tot het einde, fantastisch. Maar neuken met haar bovenop en hoe ze dan haar voeten tussen je onderbenen duwt... dat is gewoonweg zalig. GFE in het kwadraat.
Maak gerust veel anti-reclame voor haar, dat vind ik niet erg :)
 
REcent nog bij deze pracht juffrouw geweest. Zoenen of niet... laat het daar niet van af hangen. Ze kust je over het ganse lijf en jij kan dat bij haar. En als ze niet op de mond wenst gezoend.... Alle respect voor haar, hé Tess :). Je bent een prachtdame.
Gewoon al in haar buurt vertoeven is al leuk... in elk geval... ik kijk elke keer uit naar onze leuke 'small talks' en haar geknuffel... meer zou dat zelfs niet moeten zijn...
Tess, dikke merci voor wie je bent.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke mooie jonge meid. mooi figuurtje, kleine borsten met een lekker kontje. niet zo mooi als op foto maar nog steeds heerlijk.

Geen pzc of tz waardoor de seks vrij afstandelijk en standaard was.
 
Absoluut niet akkoord met de bemerking van El Duderiko.
Enfin, alleszins niet met het laatste deel van zijn bemerking.
Maar misschien was het je eerste contact met Tess en daarom nog geen 'connectie'.
Tess is absoluut zeer mooi. Bovenal bijzonder lief, vriendelijk, een goede babbel, aangenaam contact.
Ja, ik veronderstel dat ze van zichzelf weet dat ze mooi is... en daar is niets verkeerd mee want dat is ze ook. Maar zoals hij aangeeft dat ze zich ernaar gedraagt is totaal niet waar. Maar misschien zegt dat meer over de klant dan over Tess?? Je bent misschien snel geïmponeerd door schoonheid ;)
Alleszins, Tess in in alle opzichten een top meisje!
 
Ben na mijn eerste ervaring nog 3x geweest haha
Ze kwam steeds meer los maar nog steeds niet helemaal.

Pmc of zc heb ik nu beide meegemaakt bij haar, ik denk dat het meer aan haar voorkeur van de dag ligt. Want ik heb een keer goed geschoren en doet ze het wel zc. En de keer daarna nog beter geschoren en doet ze het juist mc. Geen idee. Ach ja. Met condoom doen ze het wel met meer enthousiasme. Zonder is ze mss een beetje bang voor evt risico?

Zoenen helaas (nog steeds) niet, maar op moment dat je haar keihard neemt (misio), en zij keihard ging kreunen met haar mond open en hijgen met haar blik op 2mm afstand van je oog en mond.. Man man man, ik word nu weer hard als ik daaran denk.

Haar poesje is ook super fris, 69 is echt aan te raden, kan ze ook echt waarderen.
 
Pmc of zc heb ik nu beide meegemaakt bij haar, ik denk dat het meer aan haar voorkeur van de dag ligt. Want ik heb een keer goed geschoren en doet ze het wel zc. En de keer daarna nog beter geschoren en doet ze het juist mc. Geen idee. Ach ja. Met condoom doen ze het wel met meer enthousiasme. Zonder is ze mss een beetje bang voor evt risico?
Ik vermoed dat ze pijpt zonder condoom maar vanaf je wat vocht begint te produceren zet ze de condoom op
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan