Recensie Tess & Jess, Nieuwer Ter Aa (voorheen Amsterdam) 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
323
22/07/21
355
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/2-dames-spelen-met-elkaar_7759198
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kleine 4 weken geleden langsgegaan bij Tess & Jess. In de ochtend een berichtje gestuurd en kon 3 uur later al terecht. Vooraf verliep het app contact met Jess.
Afgesproken voor 2 uurtjes.
Aangezien ik een allergie heb voor dieren, dit kenbaar gemaakt en daar hebben deze lieve dames ook rekening mee gehouden.

Na binnenkomst afgerekend en in bad gedoken met Jess. Vooraf natuurlijk heerlijk zoenen met beide dames. Na een korte douche op bed beland met Jess en even later schoof ook Tess hierbij aan. Deze dames zijn 100% puur en het is 1 groot feest. Een dubbele GFE-experience. Als klant draait echt alles om jou en wat je lekker vind. Ik kan in details treden, maar daar ben ik niet zo van. Ik kan be-amen dat deze dames mij een topdag hebben gegeven met alles erop en eraan. Ervaring rijker en deze dames gaan mij vaker terug zien. Wees lief voor ze en je krijgt er veel voor terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/2-dames-spelen-met-elkaar_6872993
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer bij deze pareltjes geweest. Wat baal ik ervan dat het alweer 4-5 jaar is geleden. De dames hebben me helemaal gek gemaakt.
Ze nemen beide het initiatief en zijn niet vies van elkaar. Top dames!
Ik zal niet verder in detail treden.
Link is niet actief want hun account is geblokkeerd. Ze zijn ermee bezig. Ik had toevallig het nummer nog in m'n telefoon. Zorg goed voor deze dames. Ik wil ze namelijk nog vaak bezoeken. Jammer dat het voor mij zo ver weg is. Ik ga zeker geen jaren meer wachten tot ik ze weer bezoek.
 
24 en 25 jaar, een beetje liegen doen ze/we allemaal maar je mag er minimaal 10 jaar bij optellen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/2-dames-spelen-met-elkaar_6872993
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En de nog ontbrekende recensie. ?
Hoop ze ooit zover te krijgen dat ze me thuis opzoeken, helemaal relaxt zoiets. :love:
 
Óf een beetje 'normale' ontvangstlocaties. Ben al tijdje afhankelijk van OV en dan zijn Nieuwer ter Aa (en voorheen Vinkeveen) schier onbereikbare locaties …..
 
Tja, zou de opgegeven locaties niet al te serieus nemen, die veranderen nogal eens in de advertentie.
Hun vaste ontvangstadres is echter Amsterdam-Zuid, volgens mij met bus goed bereikbaar?
 
Dames reageren niet op whatsapp, moet je geluk hebben met bellen ofzo? Lastig om afspraak mee te maken
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/2-dames-spelen-met-elkaar_6872993
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al meerdere keren bij deze 2 geweest. Blondy.... wat verlegen maar stille wateren. Bloedje geil... Brunet.... brutaaltje, drukker dan blondy en lust er wel pap van. Spermapap graag. Zuigt het zaad uit je ballen en maakt haar geil als je haar mond vol spuit.
Overigens makkelijk parkeren in of bij de parkeergarage. Onder de witte poortjes door waarbij je feilloos naar binnen geloodst wordt. Na openen van de deur staat bl je op te wachten en is br nog even aan het tutten. Meteen een warme tongzoen en naar de woonkamer. Daar kom je in een tsunami van genot, geilheid, natte vingers, 2 zuigende keeltjes, veel, heel veel zoenen. Even met br in bad onder de douche waar ze je eikel bloot tegen haar open poesje drukt. Als ik door zou duwen glijd hij er zo in, maar dat doen we niet. Terug op de sofa wordt ik achterover gesmeten en komt bl op mijn gezicht zitten en br pijpt diep, nat, met gevoel en met een mond vol als gevolg. Bl blijft op mijn gezicht zitten. Ik lik haar en vinger haar heel langzaam. 2 vingers heel diep waar het geil zo langs loopt. Br was inmiddels vol aan het zoenen met bl en werd door haar gevingerd. Bl likte haar kutje terwijl ze zelf nog steeds door mij gelikt werd tot ze hijgend klaar kwam. Mijn pik was inmiddels weer hard. Br achterover op de sofa en op de grond zat bl aan mijn pik te zuigen. Ik likte br naar de hemel. Zeiknat.... brullend kwam ze klaar. Bl wilde haar poesje proeven, ging op haar knieen tussen haar benen, kutje omhoog en schoof mijn pik er bij bl in na omdoen van een cd. Glijmiddel was overbodig. Wat een sappen. Het rook naar sex. Alles daar is sex sex en nog eens sex. Zoals een trio hoort te zijn. Alle 3 in volledige opwinding. Na wisselen van cd heb ik br op een rustige diepe neukpartij getrakteert terwijl bl mij en br afwisselend tongzoende.
Twee keer klaarkomen is in deze setting wel heel gemakkelijk. Ik spoot voor de 2e keer br haar mond vol die meteen bl een tongzoen gaf. Mijn zaadjes zijn ergens gebleven maar geen idee waar.
Bijkomen met koffie.... altijd superlief. Afspoelen met br in het bad. Ze zoog mijn pik nog een paar keer naar binnen en liet zich tongzoenend gewillig vingeren. Fluisterde ik wil nog een keer. Draaide haar kontje naar me en schoof mijn pik tussen haar geile natte kutlipjes. Alleen de eikel schoof er even in.

Wat een geilheid. 200 euro.... met een enorme smile geef ik het uit. Beter besteed kan bijna niet. En ruim een uur binnen.
En ze zijn uiteindelijk nog heel lief ook.
 
Even een vraag aan jullie als ervaringsdeskundige, ik heb al contact met deze mooie lady's maar tot een afspraak is het helaas niet gekomen. Appen jullie op de dag in de ochtend bv voor een afspraak op dezelfde dag?

Hoor graag.
 
Goedemorgen
Wanneer je er weleens geweest ben, en het bevalt de dames, kom je in een favoriet lijst en zul je voorrang krijgen op nieuwe.
Vantevoren appen heeft geen nut want de telefoon staat alleen aan op dagen dat ze er zijn. Veelal dinsdag en donderdag maar soms ook anders. Dan staat het in de App.
Wanneer je er vroeg bij bent heb je de meeste kans door gewoon te bellen. Tussen 8 en 10.....
Succes.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/2-dames-spelen-met-elkaar_6872993
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dames zijn tussen de 30 en 38 ergens schat ik.
Dienstverlening is prima, ze zijn ook absoluut niet vies van elkaar.
Ontvangst is in een appartement, waar ook huisdier (hond) aanwezig is soms.
Dus denk daaraan mocht je allergisch zijn daarvoor.

Pijpen zonder doen ze vol overgave, ook samen. Is een genot om te zien.
Minpuntje is de hygiëne (NIET van de dames, maar van de woning).
Badkamer is wat krakkemikkig, en ligbank is ook niet persé het meest comfortabel.
 
Even om duidelijk te krijgen wat je bedoelt: je begint over hygiëne en noemt daarna 'krakkemikkig' en 'niet comfortabel', dat valt wmb niet onder hygiëne of bedoel je dat de bank en badkamer ook niet schoon/vies waren?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/2-dames-spelen-met-elkaar_6872993
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Even om duidelijk te krijgen wat je bedoelt: je begint over hygiëne en noemt daarna 'krakkemikkig' en 'niet comfortabel', dat valt wmb niet onder hygiëne of bedoel je dat de bank en badkamer ook niet schoon/vies waren?
Je zit compleet onder de hondenharen als je van die bank afkomt :)
Daarnaast ook best wat schimmel in de badkamer.
 
Voor de mensen die hier niet tegen kunnen. Je kan dit netjes vooraf kenbaar maken. Ik kan hier namelijk niet tegen en geef dit altijd aan.

De dames stofzuigen en maken alles tiptop netjes schoon en de hond blijft boven. Zij houden hier echt rekening mee.
 
Hygiëne dames is uitstekend, douchen vooraf en achteraf.
Het appartement is gewoon wat "slordig"
Dat lijkt me de beste omschrijving.
Of ik heb smetvrees, dat kan natuurlijk ook als ik dit als enige zo ervaar :)
 
Schimmel in de badkamer is niet slordig, dat is gewoon smerig. Hondenharen op de bank is ook niet echt hygiënisch.
Het is jouw omschrijving hè, ik bedoel dat de conclusie: hygiene uitstekend, dan niet op zijn plaats is.

Ik vond het wel meevallen daar. Of ik let slecht op, kan ook.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/2-dames-spelen-met-elkaar_6872993
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Allereerst, dank voor jullie recencies!
Omdat ik nog nooit een trio had gedaan en hier toch wel eens van wilde proeven, geprobeerd om dan toch maar voor een veilige keus te gaan, dus het risico op de kat in de zak te minimaliseren.

En idd, smorgens bellen of appen, en met een beetje geluk (wat ik had) kun je smiddags terrecht.
Het appartement is zeer discreet gelegen en dat heb ik wel eens anders meegemaakt bij thuisontvangst.
De date zelf: die was meer dan geweldig! Blondie is wat rustig en Brunette is de gangmaker. Fantastisch figuur allebei en ze maken je echt gek, ze blijven elke seconde met je bezig, maar ook met elkaar! Het absolute hoogtepunt was toch wel dat ik op mn rug moest liggen waarbij ik een masker op kreeg, zodat ik niks meer kon zien. Eentje ging me berijden in Cowgirl, de ander kwam met haar kutje boven mn gezicht zodat ik ze kon beffen en vingeren. Als de cowgirl niet zo tekeer was gegaan had ik dit wel uren vol kunnen houden, wat een absolute geilheid 🤗

De heren hier hebben niks teveel gezegd en het was meer dan de moeite waard.
Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Mooie recentie
Het zijn 2 donderstenen die je zo gek maken dat je je afvraagt als je eenmaal terug ben bij je auto....
Wtf is mij net overkomen.
Zo geil als boter alletwee.
Alles vinden ze lekker. En inderdaad, brunet is de gangmaker. Die wil ik weleens 1op1. Maar dat doen ze volgens mij niet.
 
Haha ik had dat dus ook: wtf is mij zojuist overkomen…

Ik heb wel eens moeite om bij een eerste bezoek een juiste klik te vinden, maar dat is bij deze 2 totaal geen probleem. Het werd zelfs een beetje té gezellig. Na de 1e ronde ging ik me wat opfrissen in de badkamer en bij terugkomst kwam er wat social talk: wat zijn je hobbys? Aangezien ik daar best enhousiast over kan vertellen én brunet soms ook dezelfde hobby uitoefend, was de sexmood bij mij ongemerkt totaal verdwenen 😳
Wat ze ook probeerden, hij kwam niet meer op oorlogssterkte. Was ook meer mijn schuld, de volgende keer heb ik geen hobbys: ik kom hier om te neuken! 😂😂
 
Een date met deze speelse dames is een feestje. Ze zijn goed op elkaar ingespeeld en wisselen elkaar op een fijne manier af. Eigenlijk te lang geleden dat ik hen bezocht heb.
 
Helemaal mee eens. Dacht dat het aan mij lag dat ik het appartement ronduit vies vond (zie hierboven) maar dat blijkt gelukkig niet zo te zijn
Jess (blonde) is super leuk. Zou ik graag eens solo daten. Tess (brunette) heeft voor mij een iets te hoog adhd gehalte
 
Tijdje geleden weer geweest en wow, wat een feest weer! Binnengelaten door Jess (verreweg mijn favoriet van de twee). Gelijk tongen en in mijn kruis grijpen. Jess kleedde mij uit terwijl Tess zich nog klaar maakte. Ze duwden mij op de bank, gingen op mij zitten en begonnen elkaar te vingeren. Daarna nam Jess mij mee naar de badkamer om mijn pik te wassen. En daar merk je het verschil tussen een gewoon DVP-bezoekje en een GFE. Bij een gewoon bezoekje is dit een formaliteit en krijg je een handdoek en washand toegeworpen. Maar bij Jess en Tess hoort het pik wassen bij het geile geheel. Terwijl Jess hem waste, geilde ze me op en eindigde het ritueel met zachtjes pijpen.
Eenmaal terug in de kamer nam Tess hem gelijk in de mond, terwijl ze op de stoel ging zitten. Ik stond met benen gespreid en daar kwam Jess tussendoorkruipen, naar het kruis van Jess. Ze begon haar te beffen. Even liet ik dit begaan, zelden zo genoten. Daarna daalde ik af en befte Tess samen met Jess.
De dames duwden mij weer richting bank en door ging het pijpwerk, nu deden ze het tegelijkertijd. Tess zei 'Ik steek hem in brand'. Ze deed een Smintje in haar mond, en pijpte verder. Het gevoel is niet te omschrijven, wow! Tess ging mij vervolgens berijden, terwijl Jess met haar kletsnatte kut op mijn mond ging zitten. Ik moest me met alle moeite inhouden, maar het lukte. Een condoomwissel. Jess begon Tess weer te beffen en ik nam Jess op zijn hondjes. Zo kwam ik uiteindelijk klaar.
Uiteindelijk een drankje en een gezellig praatje. Dat is zo super aan Jess en Tess. Seks waarin je wildste fantasieën uitkomen, maar ook gezelligheid en persoonlijke aandacht. En dat voor een best vriendelijke prijs, de meeste trio's zijn veel duurder.
Jess de blonde is het meest mijn type. Rustig en zorgzaam, heel aantrekkelijk en weet van wanten qua seks. Tess de brunette is veel drukker. Ook wel op een grappige manier en haar sekstechnieken zijn ook geweldig, maar ik denk dat ik haar vermoeiend zou gaan vinden als ik langer dan zo'n uurtje bij haar zou zijn.
Hoe dan ook, ik ben vaste klant geworden (lees: eens in de paar maanden, het moet wel betaalbaar blijven allemaal). En dat is niet voor niets.
 
Trio was goed maar niet geweldig. Het bed vond ik een tikkeltje rommelig/vies.

Pijpen deden ze uitstekend. Het was wel iets te fake voor me. Ik hoefde maar te kijken en de dames kwamen al bijna spontaan klaar.

Het zijn gezellige drukke dames. Helaas, niet de types waar ik op val of naar zou kijken en zijn toch een stuk ouder dan ze hebben aangegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan