WHEM Tessa Den Bosch/Boxtel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martinharley

Wandelaar
48
11/12/21
12
Mooie dame, afspreken gaat moeizaam omdat ze traag reageert. Wit feestje afgesproken van 3 uur.ook omdat ok zelf niks had, haar bij haar apotheek laten bestellen. Was ongeveer uurtje later gearriveerd en zij ging het beneden halen. Duurde ongeveer kleine half uurtje. Ze kwam terug dat ze even vriendinnetje ging halen die me zou chillen, ze had ruzie met haar vriend en zou 10 minuten duren. Na half uur nog niks, appen en beĺlen zo der reactie. Ikke naar beneden want dacht ook stemmen te horen. Zaten dus 3 mannen die aan hun te zien apotheek spulletjes ophanden (waarschijnlijk door mij betaald maar kan dat niet bevestigen natuurlijk). Kreeg te horen dat hun dachten dat ze alweer boven bij mij was. Net doende of ze bezorgd waren hun toch contact gekregen, ze had panne en zat op wegenwacht te wachten. Iķe weer nar boven om mijn spulletjes te pakken en nog ff re wachten. Zat zo verdiept in tiktok dat tijd vloog. Kwamen die mannen 1 voor1 naar boven en eerste 2 gingen beide andere slaapkamer binnen. 3e kwam kamer waar ik lag binnen met de mededeling dat het nog wel een tijdje kon duren maar dat de volgende keer het zou goedmaken en hij naar bed wilde, lag ik dus op. Ikke dus naar huis vanuit Boxtel (advertentie staat den Bosch maar komt vaker voor dat dat zo is vanwege voorzichtigheid). Zij hele tijd vriendelijk geweest, mannen ook gewoon aardig en totaal niet opdringerig ofzo. Ik dag erna appen hoe her ging met haar, haar vriendin en de auto en niet over daten gehad om mijn eigen ook niet op te dringen. Weer een dag erna op vriendelijke manier gebracht wat mijn geloofd is, dat er geen haast bij is maar berichtjes kregen blauwe vinkjes en geen reactie, alleen ingesproken bericht dat ze me zou appen, ze stond in een winkel. Geduldig gewacht (2 uur) en maarbetichtje gestuurd dat ik het idee kreeg opgelicht te zijn. kreeg ineens wel snel antwoord wat ik wel niet dacht, die 2 uur had ze liggen slapen en ze had me niet opgelicht. Sfeer zou er een volgende keer niet meer komen en had het ook wel gehad eigenlijk. Stelde voor om gedeelte terug te willen niet eens alles, had de tijd dat ik er was het goed naar mijn zin gehad.en ze eigenlijk met wat ik vroeg ook matste en dat was ook waar.
Duurde ongeveer uurtje voor antwoord, ik zou gestolen hebben van hun omdat ik alleen op de kamer werdt gelaten. Had dat idd kunnen doen maar doe zulke dingen niet ondanks dat ik het toen al niet helemaal vertrouwde. Heb toen maar gezegd dat ik ern groter gedeelte terug wil omdat ze mij vals beschuldigde, wat er gestolen zou zijn kreeg ik geen antwoord op net als de vraag of ze bewijzen hadden. Heb wel (was beetje pissig dat ze het om wilde draaien) gezegd dat ik hun adres en autokenteken heb. Nu afwachten op reactie maar weer.
Ow ja ten tijde dat ik dit schreef heeft de advertentie nog altijd online gestaan sterker nog zelfs omhoog geplaatst dus ga denk ik als er geen reactie komt op andere manier ervoor zorgen dat ik niet als enigste geld kwijt ben, wil eigenlijk niet via de politie alles doen maar denk dat ze me geen keuze laten.
 
Laatst bewerkt:
Dit zou niet misstaan in het recensie-deel van deze website en mss ook wel in het onderdeel misstanden. Al kan het natuurlijk ook een hele ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn.
Maar goed, al is er wel sprake van een ongelukkige samenloop van omstandigheden, dan kan de afhandeling erna natuurlijk wel wat sjieker.

Ik gooi hem in ieder geval in de categorie: "niet geneukt, wel genaaid"
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan