WHEM Tessa Privatdreamgirls Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Terug bij mijn favoriete huisje dreamgirls...
Iemand ervaring met deze jonge meid?


//Mod:Link toegevoegd//
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben eind december bij haar geweest. Toch wel wat kilootjes bijtellen, struiser type, kleine borsten, zeker geen D zoals de ad aangeeft. Type bijklussende studente, vriendelijk en deed haar best. Maar ik persoonlijk geen klik met haar.
 
Wat een waardeloze club is dit geworden zeg. Ben vroeger vaker hier geweest en nu al 1.5 jaar ofzo niet meer. Ik was in Genk en belde naar de club. Tessa was nog beschikbaar met nog 3 andere dames. Ik zeg oke dan ben ik er binnen 10 minuutjes tot zo.

10 minuten later stond ik binnen. Toen ik zei dat ik voor Tessa kwam werd er een beetje moeilijk gedaan en werd gezegd dat ze net een half uurtje had met een klant. Ik zo oke dan laat de andere dames maar zien. Helaas zat hier niks bij voor mij dus ik vroeg nogmaals naar Tessa. Door het dames voorstellen etc was er inmiddels zeker al 15 minuten verder dus ik zei van ja dan hoef ik nog maar 15-20 minuten te wachten. Ja nee nog een half uur, oke zeg ik. Ik mocht niet binnen wachten dus ging weer naar buiten.
Ik moest nog ergens anders heen dus ik zei ik ga dat even ombellen, dan wacht ik in de auto en dan kom ik weer naar binnen. Nee dat ging niet als ik een afspraak wilde moest ik weer bellen. Ik denk oke ik wacht gewoon 20 minuten voor de deur maar nee dat is niet goed genoeg.
Na 20 minuten te hadden gewacht had ik op WhatsApp gevraagd of ze me even konden laten weten of Tessa vrij was en wanneer dan kwam ik naar binnen. Geen gehoor, geen reactie. Na 5 minuten eens gebeld, geen gehoord. Na 5 minuten nog eens gebeld. Kreeg ik ze eraan. Ik zeg is ze inmiddels weer klaar voor mij? Werd er moeilijk gedaan uhm nee uhm ze heeft een half uur bijgeboekt met die er was. Ik denk yeah right. Zeg gewoon eerlijk als ze er niet is. Ga niet nog een half uur wachten voor jan lul. Uiteindelijk dus meer als 1u weg gegooid. Mij zien ze niet meer terug wat een aanfluiting om deze manier met klanten om te gaan.

Hun zijn flink achteruit gegaan ten opzichte van de kwaliteit wat het vroeger was ook qua dames. Zou iedereen adviseren deze club te vermijden.
 
Ik herken de ervaring van balkje, telkens als ik er naartoe ga is er enkel een dame van in de 40 ofzo beschikbaar.

De keren dat ik effectief een van de geadverteerde dames heb gezien is al lang geleden.
 
Zojuist langsgeweest hier, was iets te vroeg. :)

Tessa en Yasmine waren niet aanwezig maar de bazin, wat een geweldige dame!
Heb gevraagd of zij ook meedoet maar helaas. Anders had ik meteen haar gekozen.

Helaas gaf ze aan dat Tessa vanaf 10:30 uur beschikbaar zou zijn.

Straks opnieuw proberen, wie weet misschien dan meer geluk!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan