Testbus in Den Haag: Geleenstraat en Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond even geweest 8 personen voor mij, dit was vlak na de start.

was nooit eerder bij de doubletstraat geweest, heb even een rondje gedaan maar geen bekende dames en de sfeer trok me ook niet erg aan, vind ik Alkmaar toch een stuk prettiger.
 
Laatst bewerkt:
Deze week is het weer de mogelijkheid om gratis te testen op soa's in de haagse straten, doe er je voordeel mee.

Veilige seks promoten

De Week van het Condoom is een initiatief van het Centrum Seksuele Gezondheid GGD Haaglanden en Spot46, het informatie- en adviescentrum voor sekswerkers in Den Haag (onderdeel van SHOP). Het doel van de actie is om veilige seks te promoten. De actie is op 24 augustus in de Geleenstraat en op 25 augustus in de Doubletstraat. Beide avonden is de aanvang 18.30 uur.

Het Centrum Seksuele Gezondheid is onderdeel van de GGD Haaglanden. Mensen die een verhoogd risico lopen op soa kunnen zich hier gratis en anoniem laten testen.
 
Laatst bewerkt:
Computer werkte niet dus ging minder snel. Na nr 20 haalden ze het bord weg (anders te hard werken 😅)
Dus dat wordt bellen voor de uitslag.

Tip voor wie morgen gaat in de Doub: best bijtijds gaan (voor 19 uur om zeker getest te worden).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan