Recensie Dara,Sansuk Overijse (Voorheen Thai Butterfly) 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 739
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 739

Guest
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sansukthaimassage.com/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze namiddag deze parel nog eens bezocht een lekkere tasty dame met gouden handjes
 
Heb je ook ervaring met andere dames in dat salon? Zijn er meer die PZC aanbieden? En was dat inbegrepen in de 80€ voor een uurtje?

Lijkt me een leuk adresje maar weinig discreet, toch?
Parkeren recht voor de deur, maar gemeenschappelijke parking met de buren zo lijkt het. En alle buren hebben ook wel goed zicht op iedereen die aankomt / vertrekt.
Ook in de "onmiddelijke" omgeving geen discrete of openbare parking zoals supermarkt of whatever. Als je "van de regio" bent zou je wel makkelijk "gespot" kunnen worden. Houdt mij wat tegen in deze...
 
Dara bezocht , mooie dame en vele lieve woordjes van schatje dit en dat. Maar de service is 0,0000 % . betaald voor uur en stond na half uurtje terug buiten. Je mag ze amper aanraken en voor alles " You have to pay more money schatje". Dus bij deze bent U gewaarschuwd. Wegblijven daar!!!!
 
Vandaag bij Dara geweest
Ben er al een paar keer geweest
Niets dan lof over haar en het huis.
Vriendelijke ontvangst, vriendelijke bazin,…
Verzorgde kamers en nette badkamer
Dara is een heel mooie dame met een heel mooi lichaam
Haar service is steeds 'top', het uurtje wordt mooi rondgemaakt
Mij hoor je niet klagen.
Als je ze met respect behandeld krijg je dubbel terug
Voor mij krijgt dit huis een 10/10 en Dara ook een 10/10
Er zijn nog andere (mooie) meisjes aanwezig, ik kies steeds voor Dara
Absoluut geen golddigger
 
Inderdaad , ben er ook al verschillende keren geweest in ver verleden. Wat mij bij blijft was dat ze in het begin wat terughoudend was en dat je inderdaad voor alles moet bijbetalen. De eerste keer vroeg ik om sex , toen zei ze me dat ze dat niet deed maar dat ze iemand anders zou gaan halen waar ik sex mee zou kunnen hebben want zij wou me wel graag een dame zien neuken . Weet je op te winden en af te houden als geen ander. Toch nog een paar keer terug gegaan voor haar mooie lijf en inderdaad uiteindelijk hoe meer je gaat en hoe beter ze je kent ( ze moet al wat aan je verdient hebben), hoe meer dat er mogelijk is. Uiteindelijk heb ik haar goed geneukt en ben er niet meer geweest?
Mission completed !
 
De eerste keer vroeg ik om sex , toen zei ze me dat ze dat niet deed maar dat ze iemand anders zou gaan halen waar ik sex mee zou kunnen hebben want zij wou me wel graag een dame zien neuken .
Dit vind ik nu een grappig maar ook lekker beeld se, is dat toen effectief zo gelopen? En wie heeft ze er toen bijgehaald, weet je dat nog?
 
Dit vind ik nu een grappig maar ook lekker beeld se, is dat toen effectief zo gelopen? En wie heeft ze er toen bijgehaald, weet je dat nog?
Vond het wel een geil idee van haar, maar ben er toen niet op in gegaan. Ik zei haar dat alleen zij me interesseerde ?.
Ik wilde dat lekker lijf kost wat kost neuken, heb er een keer of 3 op korte tijd geweest en vele mooie woordjes en toen is het gelukt voor een normale meerprijs .
 
Vond het wel een geil idee van haar, maar ben er toen niet op in gegaan. Ik zei haar dat alleen zij me interesseerde ?.
Ik wilde dat lekker lijf kost wat kost neuken, heb er een keer of 3 op korte tijd geweest en vele mooie woordjes en toen is het gelukt voor een normale meerprijs .
Paar jaar geleden het zelfde met Dara. Eerst houd ze de boot wat af maar na een paar bezoeken, kan ze overtuigd worden om te neuken.
En een ander neuken terwijl ze je ballen masseert is wel geil
 
Klopt wel dat haar massage niet zo veel voorstelde. Ze was een beetje tam en ze werd liever zelf gemasseerd. :rolleyes:
Ik heb wel bijzonder geile momenten bij haar beleefd. Ze heeft ook een goddelijk lijf. Wel grote openstaande oren vond ik altijd. :) Maar dat is maar een detail. Ze kon lekker zuigen en liet ook vrij veel toe. Ik mocht zelfs foto's van haar nemen, maar dat heb ik niet gedaan.
Ex-personeel was niet te spreken over haar omwille van uitbetalingen.... Ik denk haar toch nog eens een bezoekje te brengen....
 
Klopt wel dat haar massage niet zo veel voorstelde. Ze was een beetje tam en ze werd liever zelf gemasseerd. :rolleyes:
Ik heb wel bijzonder geile momenten bij haar beleefd. Ze heeft ook een goddelijk lijf. Wel grote openstaande oren vond ik altijd. :) Maar dat is maar een detail. Ze kon lekker zuigen en liet ook vrij veel toe. Ik mocht zelfs foto's van haar nemen, maar dat heb ik niet gedaan.
Ex-personeel was niet te spreken over haar omwille van uitbetalingen.... Ik denk haar toch nog eens een bezoekje te brengen....
Ben jij dan ook een boyfriend of niet veel gewoon ? :)
 
Beste, Ik heb een vraag. Ik zou graag eens op bezoek willen gaan bij Thai Butterfly maar weet niet wie het beste is. Dit is de eerste keer dat ik dit ga doen en wil genieten en niet een slechte masseuse krijgen. En blowjob is dat in de prijs inbegrepen of moet ik hiervoor bijbetalen? Mvg
 
Ik kwam er vorige week, en net toen ik de parking wilde oprijden stapten er allemaal politieagenten uit anonieme wagens uit en omsingelden het gebouw en schreven alle nummerplaten op die er geparkeerd stonden, ik vermoed controle. Ben maar snel doorgereden. Ik ging dan een dag later terug, had mij verderop in de straat er over geparkeerd en toen kwamen er weer agenten uit het pand. Ik was al aan het wandelen, wilde mij niet verdacht maken, dus ben maar blijven doorwandelen.
Recht over de massage is er een crèche en daar stond ook iedereen te kijken naar wat er gebeurde, verschillende ouders stonden er.

Hebben jullie tips hoe je er discreet naartoe kan gaan en wat gebeurd als er controle is en jij bent daar?
 
meestal zoals HornyDevil zei . Ik heb al voorgehad dat ik werd ondervraagt over de diensten . ( massage mag meer niet ) Ben ook eens uitgenodigt door de lokale politie voor een ondervraging als getuige omdat ze die zaak reeds maanden schaduwde en ik kwam daar regelmatig . Gevolgen nadien nihil nooit problemen gehad
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan