Thaise/Chinese massage met meer in omgeving Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn stelling blijft dat je moet gaan omdat je massage lekker vindt. Krijg je meer dan is dat een bonus, maar verliezen doe je dan nooit.
Mijn ervaring vorige week in Hilversum, Zinnia. Ik heb dus zin in een Chinese massage. Stap naar binnen, met mondkapje en een paar lieve ogen boven een mondkapje begroeten mij en leiden me naar de kamer.

Op de tafel wordt een schone handdoek gelegd rond het gat en ook ter hoogte van de schaamstreek, dus duidelijk onderbroek uit. Op de buik, handdoek over de billen. Mijn handen een eindje buiten de tafel en daar wordt heerlijk met het poesje tegenaan gereden. Daar waar mijn handen waren was zij.

De opwinding sloeg toe. Bij het omdraaien een flinke erectie. En daar ging dus weer een handdoek overheen. De borst/buikmassage gebeurde over mijn hoofd heen, waarbij ik heerlijk de borsten in mijn gezicht geduwd kreeg. Bij de massage van de bovenbenen werd Dick opzij geduwd wanneer nodig.

Alles bij elkaar vond ik het niet alleen lekker maar ook erg uitnodigend, dus tijd om haar (voorzichtig) aan te raken en eens uit te proberen wat de mogelijkheden waren. Nou, niets dus. Het was tot daar en niet verder.

Het was een goede een heerlijke massage, maar uiteindelijk toch onbevredigend. Ga ik terug? Ja zeker wel. En ik weet nu wat ik krijg. Geen verdere illusies.
 
Mijn stelling blijft dat je moet gaan omdat je massage lekker vindt. Krijg je meer dan is dat een bonus, maar verliezen doe je dan nooit.
[...]
Alles bij elkaar vond ik het niet alleen lekker maar ook erg uitnodigend, dus tijd om haar (voorzichtig) aan te raken en eens uit te proberen wat de mogelijkheden waren. Nou, niets dus. Het was tot daar en niet verder.

Ik ga er naar toe om heerlijk te ontspannen tijdens de massage, die overigens tegenwoordig bij alle Thaisen in Hoofddorp beperkt blijft tot olie uitsmeren, en daarna nog even wat lekkers; bij voorkeur geen handenarbeid. Tot een jaar of drie geleden was Hoofddorp een waar paradijs voor mij, maar sinds de verplichte sluiting en daarna de (1e) lockdown is er niets meer te beleven. De salons hebben allemaal hun personeel gewisseld en de kunsten gaan niet verder dan olie verbrassen.

Ik kwam vroeger regelmatig bij Opal, Famai, Diamant en MK. Heb daar altijd genoten en nooit het gevoel gehad dat er iets mis was met de behandeling van de dames, maar kennelijk vond de (vrouwelijke) burgemeester dat het niet goed was.

Nu zoek ik me rot naar een nieuwe lokatie, maar heb nog niets gevonden wat de moeite waard is. Ik houd me aanbevolen voor PMs van mensen die goede salons kennen, maar heb helaas niets om 'kennis te ruilen'.
 
Ik sluit mij volledig aan bij het verhaal van Sjengske over Hoofddorp en Nieuw Vennep. Het werd een zoektocht waarbij ik uiteindelijk wel een tevreden klant ben geworden bij MTT. Het echte avontuur van is er daar wel vanaf gegaan. De leuke kleinere salons waar je naar binnen gaat en niet altijd weet wat je krijgt. Ik ben te onbekend in de stad Amsterdam om daar te pionieren... Helaas
 
Op nr 24 zit Soi Thong.....zijn dat die twee oma`tjes? Ze deden wel goed werk in Haarlem, alleen huis was aan het afbrokkelen, dus begrijpelijk dat ze weg zijn maar ik dacht eerder dat ze met pensioen waren.
voorheen was dit chan riella met de omatjes die zijn nu met pensioen
de salon is overgenomn en heet nu soi thong
 
Terug
Bovenaan Onderaan