thai/Chineze massage met meer in omgeving Tilburg - Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.101
19/07/21
1.609
12
Hoi, jongens. Ik heb tips gekregen voor interessante Thai massage in de buurt van Oss, maar dat is best ver. Ik zit de komende tijd vaak in omgeving Tilburg - Breda. Ik ben benieuwd of jullie daar tips hebben voor een lekkere Thaise of Chinese massage met extra.

Je mag me ook PM'en
 
Ja, kan iemand me wat meer vertellen over de masseuses daar? Oud/jong/mooi/minder mooi?
Degene die ik had was niet zo bijzonder. Iets ouder, ik denk ergens in de 40, aan de volle kant, een bril. Was wel een oké massage op zich. Geen idee of er meerdere masseuses zijn. De 'salon' zelf ziet er niet echt bijzonder uit. Je komt binnen in een grote lege huiskamer, waar een massagekamer zit die geen deur heeft maar een gordijn. Ziet er niet echt luxe uit, en dat is zacht uitgedrukt...
 
Ik heb heel wat gewandeld bij Chinese en later ook Thaise salons. Het was altijd massage -teasen - HP voor een eurootje of 25/30 extra, massage voor 40/50 euro als instaptarief. Al met al vond ik het op een bepaald moment behoorlijk duur voor een HP daarom wilde ik altijd meer dan dat. Soms lukte dat, maar dan ging dat gauw richting 150 voor het laatste kwartiertje pret. Aan de ene kant krijg je meer waarde voor je geld bij een erotische salon (meteen naakt, BTB, HP of meer). Aan de andere kant is het altijd reuze spannend wat er gaat gebeuren bij een "nette" salon. Die spanning vond ik altijd geweldig.

Dus je moet volgens mij goed zoeken en rekening houden met 120-150 voor Full Service. En de keuze tussen een erotische salon waarbij je het van tevoren weet of "nette salon" met een open einde. Alleen baal ik enorm van mondkapjes. Sommige Chinese masseuses dragen mondkapje en daaroverheen nog is een scherm. Sorry, maar dat vind ik een hele erge turn-off.
 
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik binnenkort weer een langsga. Toen ik er was had ik wel het gevoel dat er wat meer mogelijk was, maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Ze deed wel mijn ondergoed iets omlaag toen ze aan de achterkant bezig was, maar dat was gewoon om het makkelijker te maken dacht ik. Wel jammer dat ze allebei zo dicht aan de weg zitten haha, toch een beetje ongemakkelijk om naar buiten te lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik binnenkort weer een langsga. Toen ik er was had ik wel het gevoel dat er wat meer mogelijk was, maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Ze deed wel mijn ondergoed iets omlaag toen ze aan de achterkant bezig was, maar dat was gewoon om het makkelijker te maken dacht ik. Ik zal die aan de Korvelseweg ook wel eens een keertje checken. Wel jammer dat ze allebei zo dicht aan de weg zitten haha, toch een beetje ongemakkelijk om naar buiten te lopen.
Ik ga altijd naakt op de massagetafel liggen en ik heb nog nooit meegemaakt dat dat een probleem is.
De wat onervaren masseuses blijven uit de buurt en zorgen dat er constant een handdoek over je billen ligt en de ervaren masseren gewoon je billen en benen en raken soms ook wat meer aan maar zonder bijbedoeling.
En dan heb je er ook die er geen misverstand overlaten bestaan dat er meer mogelijk is ??
 
Ik snap het enthousiasme over de spanning of je wel of niet wat extra verwend wordt bij een 'normale' massage helemaal! Dat is ook mijn eerste ervaring met een HE geweest en sindsdien blijf ik het zoeken. Heb ook wel een zwak voor Aziatische/exotische massages en masseuses ☺️ Ook een paar mindere ervaringen gehad, maar door schade en schande...
Dit is mijn eerste dag op dit forum, dus vergeef me mijn newbie-igheid, maar ik heb nog wel wat tips voor Tilburg-Breda voor wie geinteresseerd is.
Je mag me PM-en ( ik hoop dat ik weet hoe dat werkt 😄)
En...ik sta zelf ook uiteraard ook open voor leuke tips!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan