Algemeen Thai House, St-Niklaas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
394
12/09/21
243
17
In dit huis heb ik eigenlijk nog nooit een goede ervaring gehad, op Ning na die wel een goede service geeft en er regelmatig aanwezig is daar. Nu na mijn laatste bezoek, ondertussen al enkele weken geleden, is het voor mij over & out!!!!!

Voor ik ergens binnenstap neem ik steeds een stimorol ( roker ). Toen het meisje zoals steeds even verdween voor 10 minuten, zocht ik naar een vuilbakje voor mijn Gum te deponeren en toen ik er geen kon vinden, heb ik hem stiekem onder de radiator gepropt. Ok, niet correct maar ja, soit...
Toen het meisje na een matige 20 minuten massage, naar de radiator wandelde en de gum met een doekje in haar hand tevoorschijn toverde en me een standje gaf; dit mag niet, dat doe je toch niet... stel ik me sindsdien de vraag ... hoe wist ze dit??? Volgens mij, de enige mogelijkheid is .... Camera's, ook in de kamers. In principe kan het me geen snars schelen dat men mij ergens ziet binnen 'wandelen', maar dit gaat erover.

Ik geef dit even mee, men doet ermee wat men wil ... mij zien ze er in ieder geval niet meer!!!
 
Vandaag langs geweest voor nurumassage en hoewel ik wel wa rapper buiten was dan voorzien klein 50min ipv een uur ben ik wel vriendelijk ontvangen en goed verwend geweest. Voor mij is het voor herhaling vatbaar in elk geval.
 
't is een Okra- club 😁
Bij een aantal zijn zelfs geen extra's mogelijk die ergens op lijken. 🙄
Ik kom er niet meer, gewoon de moeite niet waard. Dat maakt dat er eigenlijk tussen Antwerpen en Gent in niks meer te vinden is qua Thaise salons 😑
 
't is een Okra- club 😁
Bij een aantal zijn zelfs geen extra's mogelijk die ergens op lijken. 🙄
Ik kom er niet meer, gewoon de moeite niet waard. Dat maakt dat er eigenlijk tussen Antwerpen en Gent in niks meer te vinden is qua Thaise salons 😑
Lol, tx voor de info. Dan ga ik niet de pensioensdienst uithangen :)
En wat met de chinese sallons in Sint-Niklaas?
Er is een bepaalde locatie in het centrum waar ik op de google reviews toch lees dat er meer kan
 
Ben er ook ooit geweest...een lineup gehad van de dames.... Eén per Eén. Slim aangepakt, dat wel. Ben uit frustratie, sterk tegen hun goesting natuurlijk weer buiten gegaan. Had genoeg gezien, het was er donker genoeg gemaakt om je zo weinig mogelijk te onthullen , maar dat kon mij niet weerhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan