Algemeen Thai Massage Daw Nr 55

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ruppert

Newbie
17
14/11/22
29
Ik was in de buurt en had zin in een massage. Nog niet eerder hier geweest. Ik ben normaal geen fan van Thaise massage salons wegens de slechte prijs/kwaliteit.
Toch maar de gok gewaagd.

De deur werd open gedaan door een niet knappe dame die behoorlijk chagrijnig was. Ik schat tussen 40-50. Ze wilde meteen naar een kamer gaan maar daar had ik geen zin in op die manier. Ik vroeg of er nog een andere dame beschikbaar was en zonder wat te zeggen liep ze weg. Na eventjes wachten kwam een andere dame, die wel iets knapper uitzag maar ook iets ouder. Ik schat rond de 50.

Ik maar voor die dame gekozen en ik werd naar een kamer gebracht. Ik vroeg of ik een half uur kon nemen (ik neem altijd zo kort mogelijk bij een eerste bezoek om het te beoordelen), maar ze zei dat alleen een uur voor 80 mogelijk was. Ok, dan doe maar een uur.

Ze zei dat ik me kon wassen bij de wastafel, er was een bad in de kamer maar die mocht ik niet gebruiken. Heel raar. Ze bleef ongeveer 5 minuten weg en toen ze terug kwam zag ik ook niet dat zij zich ging wassen. Vind ik wel zo hygiënisch bij een b2b massage.

Maar goed, op het bed en de massage begon best goed. Na ongeveer 5 minuten vroeg ze me of ik me om wilde draaien, beetje vroeg vond ik zelf. Ze begon mij meteen af te trekken en meteen wist ik hoe laat het was en de reden waarom ik niet naar Thaise massage salons ga. Het gaat daar om zo snel mogelijk afwerken. Van erotiek is geen enkele sprake. Ik had eigenlijk al geen zin meer, dus ik liet het maar gebeuren. Na een paar minuten kwam ik klaar. Ik stond op waarbij ze zei dat ik nog kon blijven liggen zodat ze nog verder kon masseren, maar daar had ik geen zin meer in.

Voor mij is een b2b massage iets erotisch, je moet de spanning opbouwen en tegen het einde een hoogtepunt geven. Dit is gewoon een massage met wat aftrekken, dat is heel wat anders dan een erotische massage. Kan ook wel leuk zijn zo af en toe, maar voor die prijs kan je beter naar een chinese massage salon gaan. Daar is de kwaliteit voor dat geld beter.

Ik stond dan ook na 15 minuten buiten, waarvan meer dan 5 minuten gewacht. Natuurlijk kon ik wel langer blijven, maar de service is zo slecht en met alle respect de dames zijn ook niet moeders mooiste dat ik daar niet meer kom. Er zijn vele betere adressen.
 
Hier ook al eens geweest, bordje open brande, geen auto in de buurt, dus aanbellen. Dame van +-50 doet open. Zegt me op een redelijk onvriendelijke manier dat het niet mogelijk is vandaag. Niks gemist dus en geld uitgespaard om te versmodderen aan een andere dame 😀🤔
 
Er zijn inderdaad betere plaatsen. Voor het eerst vorig jaar geweest op mijn verjaardag, maar het was een weinig schitterende beleving. 1 dame nam me meteen naar de kamer, zij stond niet op de site. Er werken daar vaak meer dan 2 dames, maar niet iedereen wil (zelfs niet onbekend) op de site staan.
 
Voor Covid ook eens bezocht en toch wel tevreden buiten gewandeld. Wel niet kunnen kiezen welke dame maar dat was geen probleem voor mij. Haar naam ben ik wel vergeten. Ik weet nog wel dat ik toen €150 betaald heb voor een uurtje en dat de dame mij toen heerlijk bereden heeft. Tongkussen was toen oppervlakkig, massage was wel redelijk goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan