Thunderball
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 60
Ik was in de buurt en heb me hier aangemeld. Massagesalon is niet zo discreet vlak naast de kerk en over het kasteel in een voormalige bakkerswinkel.
De deur werd opengedaan door de bazin die me haar meisjes voorstelde. Ze bood me een lingammassage aan met focus op een zachte massage van de penis en daarbij liet ze me een filmpje zien als voorbeeld. Hmm, dat leek wel aantrekkelijk.
Dus met 1 van de dames naar boven, naar een kamer achterin, verwarmd door een soort zibro kacheltje.
Ik heb mijn soldaat dan eens lekker laten verwennen met haar zachte handen. Ze stelde het hoogtepunt regelmatig uit tot het einde van de tijd.
Ik heb 60€ betaald voor 30min en ging voldaan buiten.
De deur werd opengedaan door de bazin die me haar meisjes voorstelde. Ze bood me een lingammassage aan met focus op een zachte massage van de penis en daarbij liet ze me een filmpje zien als voorbeeld. Hmm, dat leek wel aantrekkelijk.
Dus met 1 van de dames naar boven, naar een kamer achterin, verwarmd door een soort zibro kacheltje.
Ik heb mijn soldaat dan eens lekker laten verwennen met haar zachte handen. Ze stelde het hoogtepunt regelmatig uit tot het einde van de tijd.
Ik heb 60€ betaald voor 30min en ging voldaan buiten.