WHEM Thai Massage, Gent (St-Amandsberg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lang geleden wel, ondertussen een jaar of 3-4...

Bazin (Gina) was vroeger in Mechelen (een 10-tal jaar geleden of zo) een redelijk heet geval, maar nu?
Geen idee of ze in goede/slechte zin is geëvolueerd, zowel qua diensten als fysiek.

Op 't adres in Gent heb ik wel ooit enkele anderen geprobeerd (weet al niet meer wie) maar dat was niet wat het moest zijn naar mijn mening.
Buiten 1-tje maar die is ondertussen uit de sector gestapt.

'k Ben wel al wat gewoon sinds het gouden Mechelse tijdperk dus misschien zal het voor jou wel goed zijn of zitter er ondertussen wel goeie dames.

Proberen zou'k zeggen.
Met de basisprijs voor een uurke kunt ge al eens een experimentje uitvoeren.

Was't niet goed dan verandert ge de volgende keer van salon, dame of beiden.
 
Hallo, iemand ervaring met Maylee Thai Massage te Gent (St-Amandsberg) ?
Met dank voor de reactiOoit
Gina, thans de mamasan, was in een ver verleden actief in Mechelen en had destijds terecht een goede reputatie. Of ze zelf nog actief is, weet ik niet, maar qua uiterlijk heeft ze toch haar beste tijd gehad.

Ik heb voor Corona eens een date gehad met Malee. Voor 150 € kon zowat alles (PZC, NMC, Beffen...). Een vriendelijke dame dat wel, die erg haar best deed en voor haar leeftijd (50+, eerder 60...) nog best een goed figuur heeft, maar tenzij je valt voor bijklussende gepensioneerden, toch niet echt voor herhaling vatbaar. Van de andere dames in dit huis heb ik enkel Ploy gezien... ruw geschat minstens 50+ en aan de zware kant... over haar diensten kan ik niets zeggen... De andere dames in dit huis ken ik niet.
 
Ben je al geweest bij ploy?
Deze medewandelaar is er al geweest:

 
Was een zestal jaar terug aldaar met Malee, was toe al in de buurt van de 50 denk ik. Vroeg bijna onmiddellijk of ik een extra wou met duidelijk gebaren met haar ganse lichaam dat dit neuken was. Heb dan bijbetaald. Lekker ondeugende dame, knap lichaam, een beetje plagend. Begonnen met een wasje op bed. Daarna massage van de rug, plagend opgedraaid.
Begon dan te zuigen en daarna liet ze zich zakken op mijn pik. Reed me zo lekker klaar. Daarna nog een massage en onder de douche in de kamer ernaast. Leuke tijd gehad bij haar. Jammer genoeg nog niet terug langsgeweest ondertussen. Kan met niet meer herinneren wat de kosten waren
 
Was een zestal jaar terug aldaar met Malee, was toe al in de buurt van de 50 denk ik. Vroeg bijna onmiddellijk of ik een extra wou met duidelijk gebaren met haar ganse lichaam dat dit neuken was. Heb dan bijbetaald. Lekker ondeugende dame, knap lichaam, een beetje plagend. Begonnen met een wasje op bed. Daarna massage van de rug, plagend opgedraaid.
Begon dan te zuigen en daarna liet ze zich zakken op mijn pik. Reed me zo lekker klaar. Daarna nog een massage en onder de douche in de kamer ernaast. Leuke tijd gehad bij haar. Jammer genoeg nog niet terug langsgeweest ondertussen. Kan met niet meer herinneren wat de kosten waren

150 €/uur voor all-in
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan